Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[02] Przekladnia kierownicza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [02] Przekladnia kierownicza

    No właśnie stuka w okolicach regulacji lędźwiowej (takie przynajmniej odnoszę wrażenie). Zanim wyregulowałem lędźwia miałem wrażenie, że nic nie stukało. Teraz co przyspieszenie stuk, stuk. Normalnie się już w......, a samochód ledwo ujechał 1000 od nowości.
    Opis rozbiórki fotela - pełna profeska, ale nie ma prostrzej metody? Sądzę, że jak z tym do ASO pojadę to mnie wyślą na drzewo.

  • #2
    [02] Przekladnia kierownicza

    Witam,

    Przy przebiegu okolo 4k km przy krotkich szybkich ruchach kierownica slychac bylo stuki. Serwis po diagnostyce stwierdzil uszkodzenie i dokonal wymiany przekladni kierowniczej. Minal miesiac i stuki znowu sie pojawily. Czyli zapewne znowu serwis i wymiana. Co moze byc przyczyna tej sytuacji? Nie bardzo sobie wyobrazam jezdzic raz w miesiacu do serwisu na wymiane tego elementu.
    Jezdze w wiekszosci po miescie i dziurach ale to chyba nie jest przyczyna. Przy gwaltownym ruszaniu (szczegolnie jak jest mokro), jak kola straca przyczepnosc slychac wyrazne walenie z prawej stronie, tak jakby kolo odrywalo sie od ziemi (zaznaczam ze nie jest to odglos z asr). Efekt jest mniej wiecej taki jakby amortyzator mial skutecznosc 0.

    Pozdrawiam
    Skoda Octavia II Ambiente 1.8 TSI

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez maciejk77
      Przy gwaltownym ruszaniu (szczegolnie jak jest mokro), jak kola straca przyczepnosc slychac wyrazne walenie z prawej stronie
      A może to nie tłucze przekładnia tylko półoś Ale z drugiej strony półoś po zaledwie 4 tys km??
      Czarny Elegance

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X