Chłodnice kiedyś macałem (jak się zaczynał ten temat) i na rękę jest podobnie gorąca wszędzie - nie wyczuwam jakiś miejsc specjalnie zimnych.
Ja to miałem taki pomysł, ale na razie nie realizowany, coby wstawić prawdziwą chłodnice oleju do tego samochodu, a nie jak jest teraz wymiennik ciepła pod filtrem paliwa.
Niestety (albo i stety) wiem jak wygląda zatarcie silnika z kilkoma efektami dodatkowymi jak właśnie tłok w kawałeczkami w układzie dolotowym i wydechowym, korbowód wystający z bloku.
To cofnięcie programu ma być sprawdzeniem - nie na stałe - na stałe to chce tak jak jest teraz jak jest zimno bo jest fajnie
A swoją droga jak masz zawirusowaną swoją ?? KM ?? Boost ?? MaxRPM ??
Ja mam około 190KM (było 150), doładowanie 1bar (było 0,6), MaxRPM 7000 (było 6500).
Ja to miałem taki pomysł, ale na razie nie realizowany, coby wstawić prawdziwą chłodnice oleju do tego samochodu, a nie jak jest teraz wymiennik ciepła pod filtrem paliwa.
Niestety (albo i stety) wiem jak wygląda zatarcie silnika z kilkoma efektami dodatkowymi jak właśnie tłok w kawałeczkami w układzie dolotowym i wydechowym, korbowód wystający z bloku.
To cofnięcie programu ma być sprawdzeniem - nie na stałe - na stałe to chce tak jak jest teraz jak jest zimno bo jest fajnie
A swoją droga jak masz zawirusowaną swoją ?? KM ?? Boost ?? MaxRPM ??
Ja mam około 190KM (było 150), doładowanie 1bar (było 0,6), MaxRPM 7000 (było 6500).
Komentarz