Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Elektryka tył... szyby i central

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Elektryka tył... szyby i central

    Zamieszczone przez gregor6
    A co się stanęło :?:
    Sprzątaczka w serwerowni potrzebowała prądu do odkurzacza ....... :diabelski_usmiech
    mirek1961

  • #2
    Elektryka tył... szyby i central

    Witam
    :? Moje autko jest w elektryce, lecz w pewnym momencie przestały działać szyby z tyłu i centralny zamek w lewych drzwiach... Jestem laikiem jeśli chodzi o elektr. i mechanike.
    Jezeli ktoś wie to prosze o pomoc....
    Pozdrawiam
    Kukurydza

    Komentarz


    • #3
      witam kolego ten temat szyb i centralnego byl poruszany tysiace razy od tego jest taka zakladka SZUKAJ jezeli tam wpiszesz slowa centralny zamek lub elektryka szyb alo cos w tym stylu napewno cos sie wyswietli :!:
      Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
      Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
      A mówiła mama -
      "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
      http://campaign.scania.com/v8/

      Komentarz


      • #4
        przetarte kable w osłonie gumowej między drzwiami a słupkiem, zdejmij gume polutuj kable i wwszystko bedzie śmigało jak dawniej
        ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

        JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

        Komentarz


        • #5
          Witam, mam problem chcąc zrzucić rosę z przedniej prawej szyby elektrycznej opuściłem ją i ona wpadła do środka, Próbowałem podnieść ją ale bezskutecznie. Słychać że mechanizm działa ale nie podnosi szyby.Rozebrałem tapicerkę i podniosłem ją ręcznie poprzez naciskanie przycisku od regulacji szyby.Proszę o pomoc. Czy to można samemu naprawić, czy przy pomocy mechanika?

          Komentarz


          • #6