Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zawor N75

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    hamulce mogą być dobre, a zapchany króciec wychodzący z serwa, na który zakłada się wężyk do N75, tam sprawdź, zdejmij wężyk i przyłóż palec. Podciśnienie powinno być wyraźnie wyczuwalne
    TDI ASV 140KM 300Nm

    Komentarz


    • #27
      Masz i mów imi wujku:P Numer 7 to zawór N75, a "Vacum setting element" to mieszek przy sprężarce (numer 12)
      Załączone pliki

      Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
      ________________________________________

      Komentarz


      • #28
        DZIĘKI ZA ZAINTERESOWANIE
        podciśnienie bezpośrednio z pompą podciśnienia jest wyraźnie wyczuwalne, ale jak bym je podłączył do mieszka turbiny to ze 30 sekund wyciągało by tą wajchę sterującą łopatkami, ciekaw jestem czy nie za słabe, za chwilę spotkam się z takim samym amatorem jak ja i będziemy kombinować. Teraz chciał bym ewentualnie wyeliminować pompę podciśnienia no ale jak już pisałem nie mam pojęcia jaka powinna być jej wydajność i jak to zmierzyć, oczywiście najlepiej porównać ze sprawnym autem, takiego komfortu nie mam.
        1)1,9 TDI rok 2001
        333 000 km
        110 KM seria - prog. na 135KM

        2)2,0 TD rok 2011 140KM
        po mod. 187KM

        3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
        po mod. 225KM

        Komentarz


        • #29
          powinno wyraźnie przytrzymywać palec
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz


          • #30
            przytrzyma wyraźnie sprawdzałem palcem, językem, ale to wyraźne trzymanie jest po 10 sek. tyle potrzreba czasu na wytworzenie wystarczającego podciśnienia, sprawdzałem też szczelność w przeciwnym kierunku jest ok. nie pozwala zaciągnąć z siebie powietrza.

            [ Dodano: Wto 14 Paź, 08 19:27 ]
            odpiąłem wszystkie przewody sprawdziłem szczelność, podmuchałem, pozasyłałem strzykawką, zaworki, złożyłem, no i zaczęło działać, jest podciśnienie wciąga mieszek turbiny powróciła moc. Przy sprawdzaniu szczelności zauważyłem, że zaworek jednokierunkowy, jest zepsuty tz nie trzyma, działa w sposób jak by go nie było, ciekawe na co ma wpływ.
            1)1,9 TDI rok 2001
            333 000 km
            110 KM seria - prog. na 135KM

            2)2,0 TD rok 2011 140KM
            po mod. 187KM

            3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
            po mod. 225KM

            Komentarz


            • #31
              Panowie co jeszcze przylożyć do przewodow aby stwierdzić czy jest podciśnienie ?
              Autko przejechało już parę kilosów i widziało już porę wiosenek, guma z której są zrobione przewody może się rozwarstwiać w środku i przytykać. Ja wymieniłem na nowe jak leci i spoko. Pozdro

              Komentarz


              • #32
                MANOMETR, WPIĄĆ W PRZEWODY PO KOLEI, MOŻNA WTEDY STWIERDZIĆ ~ GDZIE JEST PRZERWA W OBWODZIE
                1)1,9 TDI rok 2001
                333 000 km
                110 KM seria - prog. na 135KM

                2)2,0 TD rok 2011 140KM
                po mod. 187KM

                3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                po mod. 225KM

                Komentarz


                • #33
                  Witam, też miałem mały problem z N75, znalazłem na forum instrukcję do jego wyczyszczenia, prosta sprawa poza tym że sylikonowa membranę w środku należało by przetrzeć suchą szmatka a ja wszystko umyłem WD40 i ta membranka trochę spuchła tak że nie chciała wejść z powrotem na swoje miejsce, tak więc dużo daje mycie zaworka lecz membranę trzymajcie od tego z daleka.
                  Kubala
                  ------------------------------------
                  było 139 KM i 310 Nm
                  jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X