Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Notlauf - ale dlaczego...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Notlauf - ale dlaczego...

    Zamieszczone przez Ryży Koń
    Jak szybko chcesz to zrobić?
    Mogę ci pomóc
    Tylko powiedz jakie chcesz tarcze i klocki.
    Muszę przyznać, że jestem zielony jeśli chodzi o dobranie tarcz i klocków do oktaśki, pewnie mogą to być odpowiednio brembo i ferodo (mogą być i inne). I nie chodzi mi tu o jakieś wyszukane klocki typu performance (i potem trudno dostępne). Tarcze mogą być nawiercane ale nie koniecznie.
    Po prostu chciałbym mieć zestaw pewny, sprawniejszy od "typowego" i dobrze dobrany do charakteru silnika i stylu jazdy.
    Niestety moja wiedza jest uboga w tym zakresie i jestem bezbronny, liczę więc na fachowe wsparcie i doświadczenia kolegów. k
    Termin ? Ha, nawet i dzisiaj... :szeroki_usmiech
    Była O1 jest F2.

  • #2
    Notlauf - ale dlaczego...

    Na poczatek - szukalem - czytalem temat o zapieczonych kierownicach - pisal o tym Emil.

    U mnie jest troche inaczej, choc podobnie. Tez wystepuje notlauf przy 130 (4 bieg) natomiast na poczatku podejrzana byla przycinajaca sie sztanga sterujaca kierownicami.

    Skoro tak, to wczoraj posiedzialem pod samochodem i dzialaem z WD40.
    Sztanga chodzi plynnie choc nie wiem z jaka sila powinna zchodzic w dol. Natomiast notlauf jak byl tak jest. Pytanie wiec czy moze to byc problem z zaworem sterujacym podcisnieniem (nie wiem jaki on ma symbol ale chodzi o ten na grodzi silnika).

    Przeplywke sprawdzalismy z Jackalem i jest git. Niestety co do turbinki to wykresy nie uchowally sie.

    Poradzcie - co mam sprawdzic i jak - narazie jestem uparty i chce sam podzialac.

    [ Dodano: Pią 22 Lip, 05 10:57 ]
    Jakby ktos mial moze zawor N75 sprawny i mogl udostepnic w celach testowych na chwile prosze o info.

    Komentarz


    • #3
      xekon, podjedz mimo wszystko z tym do diagtronika, mi pomogli i jest o.k
      BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
      CR-V 2,2 i-ctdi
      Perfectservice by Dobrygrześwawa

      Komentarz


      • #4
        Zobacz czy przypadkiem nie masz dziurawej membrany w siłowniku sterującym sztangą.
        Piotruś
        AGR(RIP) + ALH

        Komentarz


        • #5
          Raczej nie mam - bo cisnienie (podcisnienie) trzyma. Poza tym jak to sprawdzic jak caly mieszek jest zamknięty w puszce. Raczej nie da sie tego rozmatowac bez wyjecia turbo

          Komentarz


          • #6
            Bierzesz pompkę podciśnieniowa z manometrem, wytwarzasz podciśnienie i patrzysz na manometr.
            Skoro mieszek masz cały to zobacz czy przypadkiem nie zapchał Ci się zaworek zwrotny (ten czarno-biały) oraz przewody podciśnieniowe
            Piotruś
            AGR(RIP) + ALH

            Komentarz


            • #7
              Zaworek zwrotny? ten oslawiony N75 na grodzi silnika? masz pomysl jak go spradzic ? bo ja wymyslilem tylko podmiane testowa na inny...

              Komentarz


              • #8
                jaka posiadasz turbine -bypassowa czy o zmiennej geometrii bo nie doszukalem sie w profilu jaki masz silnik...
                nie pomogl ani razu

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez owicz0
                  jaka posiadasz turbine -bypassowa czy o zmiennej geometrii bo nie doszukalem sie w profilu jaki masz silnik...
                  Przeciez z opisu jasno wynika jaka ma turbine. :wink:
                  TDI 205PS

                  Komentarz


                  • #10
                    kierownice swiadcza o zmiennej geometrii ale wole sie upewnic...

                    [ Dodano: Pią 22 Lip, 05 17:58 ]
                    knuje cos ciekawego ale musze wiedziec jaki to silnik...
                    nie pomogl ani razu

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez owicz0
                      kierownice swiadcza o zmiennej geometrii ale wole sie upewnic...
                      ... i dobrze kombinujesz.
                      TDI 205PS

                      Komentarz


                      • #12
                        chce gadac z xekonem a nie mikrusem.sorki
                        nie pomogl ani razu

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez owicz0
                          chce gadac z xekonem a nie mikrusem.sorki
                          :rofl
                          TDI 205PS

                          Komentarz


                          • #14
                            Przeciez jak Ci Xekon napisze, ze ma AHF to bedziesz wiedzial to samo co srednio inteligentny czlowiek dowiedzial sie juz po przeczytaniu pierwszego zdania w pierwszym poscie. :lol:

                            Ale niech Ci bedzie - Xekon ma AHF. :lol:
                            TDI 205PS

                            Komentarz


                            • #15
                              szanowny mikrusku..
                              pozdrawiam
                              mam zmiar przekazac xekonowi tak tajne dane ze ujawnienie ich na innym forum badz dla innego uzytkownika grozi katastrofa zblizona do zaglady dinozaurow...
                              dlatego poufne/tajne /przed przeczytaniem spalic...
                              nie pomogl ani razu

                              Komentarz


                              • #16
                                spokojnie panowie - AHF jak najbardziej

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez owicz0
                                  mam zmiar przekazac xekonowi tak tajne dane
                                  Obaj wiemy, ze mozesz przekazac Xkonowi co najwyzej grype albo jakas chorobe zakazna.
                                  TDI 205PS

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    pzekazuje ci znak pokoju ty fijucie.... :szeroki_usmiech
                                    nie pomogl ani razu

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez owicz0
                                      pzekazuje ci znak pokoju ty fijucie.... :szeroki_usmiech
                                      owicz0, Ja bym polecal zmienic ten tekst, bo za chwile zobaczysz co sie stanie.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Jest mi przykro, ze tacy ludzie zajmuja sie naszymi samochodami i biora za to wynagrodzenie.
                                        Zero wiedzy - zero inteligencji.

                                        Sorry Xekon, ze zjebalismy Ci topic. Mam nadzieje, ze juz nikt (wlacznie ze mna) nie bedzie Ci psul tego termatu, a jesli tak sie zdarzy to Maicroft albo ktos z administracji da mu ostrzezenie.

                                        Zycze Wszystkim milego weekendu, spedzonego w milej atmosferze i wolnego od glupcow.

                                        Pozdrawiam
                                        TDI 205PS

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Re: Notlauf - ale dlaczego...

                                          Zamieszczone przez xekon
                                          ...... narazie jestem uparty i chce sam podzialac. ....
                                          I jaki jest finał Twojego uporu? Udało Ci się zwalczyć problem?
                                          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Aktualnie - po roznych perypetiach i ponownym stosowaniu WD-40 stan jest taki ze w testowalnym w Warszawie (przynajmniej dla mnie ) zakresie predkości juz nie występuje. Systematycznie sie to najwyrazniej rozruszalo. Jakis czas temu mialem okazje pojechac troszke szybciej i byl not-lauf gdzies przy 170 no ale... to juz mi tak bardzo nie przeszkadza.

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X