Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mułowata Octa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mułowata Octa

    Zamieszczone przez alfik
    To O1 lepiej hamuje?
    Im mocniejszy silnik tym wydajniejszy uklad hamulcowy.

  • #2
    Mułowata Octa

    Witam

    Mam mały problem z moja Octavią.

    Na trasie w pewnym momencie samochód traci moc. Nie chce sie rozpędzać, predkość max 130 km/h. Jak postoi chwile to wszystko wraca do normy.
    moze ktoś spotkał sie z takim przypadkiem ??

    prosze o pomoc.
    Pozdrawiam
    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

    Komentarz


    • #3
      Widze Arti ze bardzo malo czasu poswiecasz tej stronie takich przypadkow bylo juz opisane chyba co nie miara-najprawdopodobnie padla ci przeplywka!!!!!!!!!!!!!!!!
      Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

      Komentarz


      • #4
        Forum - Octavia Club Polska
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz


        • #5
          To nie jest przeplywka!!! Prosze ja zostawic w spokoju.

          To tryb awaryjny zwiazany z tym, ze turbina wytwarza wieksze cisnienie w ukladzie niz ma ustawione programowo ograniczenie.

          Przyczyn tego moze byc kilka i zwiazane sa one z nieprawidlowa praca sprezarki lub osprzetu odpowiedzialnego za jej sterowanie. Problem wymaga diagnozy i usuniecia.
          Na forum bylo o tym 1000 razy. Wpisz w szukajke notlauf albo tryb awaryjny...

          BTW: Auto nie musi postac, zeby problem ustapil - wystarczy wylaczyc i wlaczyc zaplon (nawet nie trzeba sie zatrzymywac) - wtedy wszystko wraca do normy az do kolejnego "przepompowania".
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            IMO zapieczone kierownice, albo przegnily mieszek lub cos z N75.
            Tak jak Michal napisal trzeba diagnozowac.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              To AGR więc zostaje tylko zgniły mieszek, zaworek N75 i ewentualnie dziurawe/zapchane wężyki :wink:
              Piotruś
              AGR(RIP) + ALH

              Komentarz


              • #8
                Dzięki za pomoc. Jadę jutro do mechaniora niech rozkminia temat. Jak bedę wiedział o co chodzi to dam znać.

                Pozdrawiam
                Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                Komentarz


                • #9
                  Arti: jak już wyczaisz o co z tym chodzi to pisz.... ja już tak jeżdżę z 1,5 roku - jakoś mi nie przeszkadza za bardzo (rzadko na trasie jestem) i nie mam czasu pojechać do żadnego porządnego serwisu co by to obadał - w ASO palanty od razu gadają że cała turbina do wymiany :->.
                  Przepływka wymieniona na nową i nic nie pomogło

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez eltar
                    Arti: jak już wyczaisz o co z tym chodzi to pisz.... ja już tak jeżdżę z 1,5 roku - jakoś mi nie przeszkadza za bardzo (rzadko na trasie jestem) i nie mam czasu pojechać do żadnego porządnego serwisu co by to obadał - w ASO palanty od razu gadają że cała turbina do wymiany :->.
                    Przepływka wymieniona na nową i nic nie pomogło
                    Podjedz do Mastersa i Ci dokladnie zdiagnozuje.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      eltar, A jaki silnik masz?? Bo o tym nic nie piszesz. Jak masz ze zmienna geometria turbo to wlasnie ASO tak robi, bo jak kierownice sie zapiekly i jezdzisz juz tak dlugo to reanimacja moze byc malo realna. Po drugie u mnie owocowalo to zwiekszonym spalaniem o ponad 1l co bylo troche denerwujace :evil:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Maicroft, AHF 110 KM, przebieg 130 kkm, w ASO VW powiedzieli mi że jest zapieczony jakiś zaworek co to dostarcza powietrze do turbo i nie zawsze się odblokowuje i dostarcza powietrze... a spalanie to raczej mi nie wzrosło (chyba, że nieznacznie bo nie zauważyłem jakoś specjalnie...)
                        Purchawa, gdzie oni siedzą? Bo niestety ich strona (Link) mi się nie włącza

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez eltar
                          Purchawa, gdzie oni siedzą? Bo niestety ich strona (Link) mi się nie włącza
                          "Nasza firma znajduje się w budynku stacji benzynowej "ORLEN" obok myjni. Jest to druga stacja po prawej stronie po minięciu skrzyżowania Al. Jerozolimskich z ul. Łopuszańską, jadąc od Centrum w kierunku Piastowa."

                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                          STOP ECO-TERRORISM!

                          Komentarz


                          • #14
                            Purchawa, Ale ze stronka cos nie tak, bo mi tez sie nie laduje :?
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Purchawa, Ale ze stronka cos nie tak, bo mi tez sie nie laduje :?
                              A to nie wiem, bo u mnie smiga bezproblemow.
                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                              STOP ECO-TERRORISM!

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Purchawa
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Purchawa, Ale ze stronka cos nie tak, bo mi tez sie nie laduje :?
                                A to nie wiem, bo u mnie smiga bezproblemow.
                                Bo ktos zle adres podal, ma byc jedno n :diabelski_usmiech
                                403 Forbidden
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Więc to na 95% turbawka.

                                  W związku z tym mam pytanie. Czy warto regenerowac tą turbinę czy może lepiej założyć turbo od innego silnika (jakiego ??) i ewentuanie co to da ? Ile może kosztować regeneracja turbo i ile może kosztować używane turbo od innego silnika ??
                                  Czy w związku z wymiana turbiny w silniku trzeba cos przerabiać ??

                                  Z góry dzięki za pomoc.

                                  (pewnie zaraz ktoś wystrzeli "szukanie nie gryzie" lub podobny txt)

                                  Pozdr
                                  Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Arti23
                                    (pewnie zaraz ktoś wystrzeli "szukanie nie gryzie" lub podobny txt)
                                    Bo naprawde odpowiedz na wszystkie swoje pytanie znajdziesz na forum.

                                    Regenerowac nie ma co. Poszukac nowej.

                                    Do AGR zeby wlozyc turbine VNT, trzeba dolozyc instalacje podcisnienia.
                                    Ale mozna sie pokusic o wlozenie wiekszej bez zmiennej geometri. Ali nawet cos wspominal, ze jak ktos zdecyduje sie na takie rozwiazanie to zrobi mu program za friko.
                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      A ile może kosztować trbinka ?? Co to jest VNT ?? Wiekszej tzn od jakiego silnika ??
                                      Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Ile kosztowac to nie wiem. Z jakiego auta tez nie, ale zapytaj Wojtka (Aligatora) to napewno Ci powie co i jak.

                                        A VNT to Variable Nozzle Turbine, czyli turbina ze zmienna geometria lopatek.
                                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                        STOP ECO-TERRORISM!

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dzieki za pomoc.
                                          Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X