Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z zapalaniem zimnego silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problemy z zapalaniem zimnego silnika

    Zamieszczone przez sesik
    Gdyby mi wpadł dźwiękowiec Megadethu to bym zabił
    Dokładnie, facet zasłużył na wyrwanie jąder wraz z kręgosłupem. Bardzo lubię Rudego Dave'a cieszyłem się na ich koncert a tu gucio było słychać. Poprawiło się dopiero przy Symphony of destruction.

    Ja niestety przez korki pod scenę trafiłem dopiero jak ustawiali sprzęt Megadethowi. Ale maszerując na koncert wychwyciłem fragment Heaven and Hell, które Wągliki odśpiewały nieodżałowanemu Dio...

    Na Megadeth się w sumie wynudziłem, dzwięk był fatalny, jak ze starej taśmy. Ale usłyszałem Peace sells... na żywo i tego nikt mi nie zabierze

    Slayer mnie powalił. Nie przepadam za ich albumami studyjnymi, ale na żywo to jest WALEC. Nawet nie znając piosenek zostałem zdruzgotany, przejechany, zmiażdżony i wypluty. Na Metallikę czekałem z głupio rozdziawioną gębą

    A Metallica się pojawiła i jak dla mnie pokazała, że królowa jest tylko jedna

    Ale i tak z całego koncertu największe wrażenie zrobił na mnie wymarsz z lotniska - te dziesiątki tysięcy ludzi. Stałem w sumie jakieś 10 metrów za golden circle, wiec miałem długą drogę przed sobą, ale wspomnienie tego marszu zostanie mi do końca życia.

  • #2
    Problemy z zapalaniem zimnego silnika

    Witam

    Od około tygodnia kiedy temperatury spadły ponizej -5 stopni pojawiły sie kłopoty z zapaleniem auta. Pomimo dwukrotnego grzania świecami auto bardzo cieżko zapala.
    Świece sprawdzone wszystkie sprawne, prąd dochodzi do świec, czujnik temperatury wymieniony, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze (Octavia 1,9 TDI silnik ASV przbieg 100 tyś km). Co moze być przyczyną? Prosze o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Wtryski, lub zabrudzona cewka na pompie wtryskowej od obrotów.

      [ Dodano: Nie 24 Sty, 10 19:26 ]
      Wciśnij trochę gazu przy rozruchu zimnego silnika i daj znać czy nie jest lepiej.
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz


      • #4
        a może początek kąta wtrysku trzeba by było poprawić
        kiedy wymieniałeś rozrząd :?:
        może filtr paliwa :?:
        a jak już odpali to jedzie normalnie :?:
        Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
        jak pomogłem to daj punkcik
        sprzęgło od G 60

        Komentarz


        • #5
          Witam

          Może szerzej opiszę swoją historię:
          auto ma wymieniony silnik (wyciągnięty z rozbitego anglika) łączny przebieg silnika to około 75 tyś km. Silnik wymieniony z powodu niemozliwości rozruchu na zimno a po licznych eksperymentach mechaników rowniez na ciepło. Co ciekawe kazdy stawiał inną diagnozę ale nikt nie znalazł przyczyny. Stwierdziłem że dość eksperymentów i wydanych na to pieniędzy i postanowiłem kupić drugi silnik. Sprawował się wręcz idealnie (palił od pół obrotu) aż do ubiegłego piątku kiedy to silny mróz dał o sobie znać Rozrząd planowałem zrobić na wiosne. Kata wtrysku nie sprawdzałem poniewaz nie posiadam sprzetu. Filtr wymieniałem przed ubiegłą zimą. Chciałbym uniknąć wymieniania, rozbierania wszystkiego po koleji jak to było poprzdnim razem. Prosze o pomoc lub polecenie konkretnego, kompetentnego warsztatu w okolicach Wrocławia który zajmie się tematem.
          Prosz o pomoc!!!

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Placek1980, a moze to wina paliwa, jezeli wlejesz gorszej gatunkowo ropy wydzieli sie parafina i ponizej -5 st C bedziesz mial problemy z odpaleniem. A nie mowiac juz o obecnych mrozach. Jezeli masz mozliwosc wstaw autko do cieplego i zobacz czy cos pomoze.

            филип
            Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

            Komentarz


            • #7
              przede wszystkim sprawdź bezpiecznik świec żarowych i elektronicznego urządzenia sterującego silnikiem, oba znajdują się w puszcze na akumulatorze (taka mała kwadratowa), u mnie też niby wszystko było ok kąt, świece, przewody, prąd, filtr paliwa, paliwo, wtryski, pompa, dawka rozruchu, z ciekawości zajrzałem do puszki i moim oczom ukazał się walnięty bezpiecznik i świece niby grzały (według szafy kontrolka się normalnie świeciła i przekaźnika słychać było jak pykał) ale tak naprawdę nie nagrzewały się, wymieniłem i pali na dotyk nawet przy obecnych mrozach, oba bezpieczniki są 50A pierwsze dwa przy 3 mniejszych zielonych

              EDIT:
              z ciekawostek dodam, że VAG nie pokazywał żadnego błędu świec tylko "01177 - Komputer sterujący silnikiem 64-10 - Aktualnie nie można sprawdzić - Sporadyczny" zastanawiałem się o co chodzi i przypadkiem znalazłem przyczynę czyt. bezpiecznik, teraz dopiero to skojarzyłem :lol:
              Była 1.9 TDI AHF Elegance
              190KM/395Nm

              Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
              277KM/561Nm

              Perfect Service by DGW

              Komentarz


              • #8
                Hej

                Dzisiaj sprawdzałem świece ponownie są ok. Sprawdzałem również czy prąd do nich dopływa (metoda na żarówkę). Prąd jest na świecach.

                Na poprzednim silniku był podobny problem. Moze to coś z osprzętu który nie został wymieniony wraz z silnikiem np przepływomierz?? Moze coś z dawką rozruchową? Komputer?
                Niestety nie wiem jak to sprawdzic może jest kto z okolicy kto zna sie na rzeczy?

                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Placek1980, otwórz skrzynkę na aku i sprawdź bezpieczniki, to Cie nic nie będzie kosztować, a będziesz miał pewność że to nie to
                  Była 1.9 TDI AHF Elegance
                  190KM/395Nm

                  Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
                  277KM/561Nm

                  Perfect Service by DGW

                  Komentarz


                  • #10
                    Hej

                    Bezpieczniki sprawdzilem sa OK
                    Jest troche cieplej wiec pali lepiej (grzeje świecami dwa razy)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Placek1980
                      Filtr wymieniałem przed ubiegłą zimą
                      proponował bym wymiane filtra paliwa mało kosztuję jak nie pomoże to napewno nie zaszkodzi
                      dobrze jest wymienić filtr paliwa co jakieś 10000 km
                      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                      jak pomogłem to daj punkcik
                      sprzęgło od G 60

                      Komentarz


                      • #12
                        sebu, A tam, kolega ostatnio nam udowadnial ze 320kkm zrobil na jednym i byl dobry :twisted:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Placek1980
                          Co moze być przyczyną?
                          paliwo. A dokładniej jego jakość. Ostatnio do swojego leję BP Ultimate, bo na zwykłym to palił za 3 razem, a na Ultimate pali za pierwszym. Zdecydowanie łatwiej zaskakuje. Niby nie ma różnicy, ale chyba warto przepłacać. Placek1980, zanim powymieniasz pół samochodu warto zastosować bardziej przyziemne metody. W O2 z LPG też miałem problem z zapalaniem ostatnio i okazało się - a jakże - że przyczyną, była zbyt mało używana benzyna. Po wymianie totalnie zasyfionego filtra paliwa oraz wyjeżdżeniu zbiornika paliwa z dodatkami czyszczącymi pali obecnie na dotyk. A podejrzenia też padały - świece, przewody, pompa. Rozwiązanie okazało się banalnie i skuteczne. A komputer wskazywał ponadto błąd jednego z wtryskiwaczy.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            sebu, A tam, kolega ostatnio nam udowadnial ze 320kkm zrobil na jednym i byl dobry :twisted:
                            zapomniał dodać ,że go niezałożył i cały czas leżał w bagażniku hihihihi :
                            Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                            jak pomogłem to daj punkcik
                            sprzęgło od G 60

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X