Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pada turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pada turbo

    Zamieszczone przez cook
    Zamieszczone przez Martinez
    Zamieszczone przez cook
    Pozdrowienia dla włściciela szkody widzianej wczoraj pod błękitnym w Legionowie
    Również pozdrawiam

    PS to Ciebie goniłem potem Modlińską?
    tak ale chyba to było ze dwa dni wcześniej
    Mam ostatnio za dużo pracy itrace poczucie czasu

    Nexus - również pozdrawiam
    Octavka - to jest to :-)

  • #2
    Pada turbo

    Cześć!
    Mam pare pytanek związanych z turbosprężarką w AGR.
    Mianowicie pojawił się olej w colerze narazie w małych ilościch tzn mokra osłona dolna .
    Prawdopodobnie a raczej napewno olej puszcza turbo i teraz pytania:
    1.Czy kupić do 90km czy od 110km?
    2.Jak od 110km to wiadomo zmiana programu to raz.
    3.Czy mogą pozostać stare wtryskiwacze czy potrzeba wstawić inne?
    Dodam iż mam przebieg 190tyś
    Zgóry dziękuję za pomoc ;

    Pozdr.
    G
    Skoda Black

    Komentarz


    • #3
      hej, no przy tym przebiegu jest to możliwe, ale chyba jeszcze pochodzi.
      Co do pytań:
      1, jak nic nie kombinujesz z mocą to kup sobie seryjną
      2, j/w
      3,j/w

      Pozdrawiam
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz


      • #4
        1 jak kupisz od 110 bedziesz musial zrobic instalacje podcisnienia
        ktora bedzie sterowac turbina

        ale czy na pewno ci turbo poszlo??
        AGR turbo bardzo trudno zabic wytrzymuja ponad 200kkm
        a ze troche oleju masz w ruze od IC to normalka kazdy ma troche go
        wazne zebynic nie plywalo a jesli masz 1-2mm szlamu na obwodzie rury to nie ma sie czym martwic

        Komentarz


        • #5
          Chyba kupię zwykłą ,mam powerboxa innych kombinacji nie przewiduję .
          Chester121 to raczej z turbiny bo z czego? :shock:
          Skoda Black

          Komentarz


          • #6
            tak to z turbiny ale taka maz maja wszyscy
            gorzej jak by ci wylal sie olej z tej rury
            a czy dymi ci autko????
            albo poziom oleju spada(na bagnecie)
            bo jesli nie to turbo jeszcze ci posuzy k

            Komentarz


            • #7
              I czy coś ni "śwista"
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz


              • #8
                turbo w AGR swista
                nawet glosno ale to nie oznaka zuzycia
                :twisted:

                Komentarz


                • #9
                  Też tak mialem, kupa syfu w dolocie, tez bylo podejrzenine, ze to turbo. Ale po wnikliwej analizie okazalo sie, ze turbo jeszcze troche pochodzi (wtedy było cos koło 200kkm), a za syf jest winny zawór EGR (notabene, przez jakiś czas sie nie domykał) i olej dostajacy sie do układu zasilania z odmy.
                  Dolot został wyczyszczony od poczatku do końca wszystkie rurki i kolanka oskrobane i wymyte w benzynie ekstrakcyjnej i wszystko bangla (teraz jest 215).
                  Oleju od wymiany do wymiany jak nie musiałem dolewalewać tak nie muszę.
                  Myślę, że powinieneś sie zacząć martwić, jak Ci w miarę nagle oleju zacznie ubywać w silniku w zauważalnym tempie, bo jest szansa, że to właśnie turbo.
                  Póki nie bierze oleju i ciśnienie doładowania dobre to bym turbiny nie ruszał.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja wlasnie po ostatniej ostrej trasie ponad 900km tez mam na oslonie malutkie plamki oleju, ale autko chodzi normalnie i nie ubywa oleju, wiec pewnie jeszcze troche pochodzi
                    Mam taka nadzieje.
                    Pozdrawiam
                    Radek

                    Komentarz


                    • #11
                      u mnie oleju nie ubywa ale przeładowuje (za wysokie cisnienie doładowania) w warsztacie powiedzieli ze turbina do roboty, ale przy przebiegu 273kkm to chyba już na nią czas.

                      Pozdr
                      Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                      Komentarz


                      • #12
                        Arti zrób nową fotkę pod podpis :wink:
                        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                        BMW serii 3... Radość z jazdy.

                        Komentarz


                        • #13
                          Jak przeładowuje to w AGRrze może być uszkodzony zawór upustowy w turbinie, ale przyczyną może byc tez uszkodzony zaworek do sterowania ciśnieniem ładowania, (chyba ma oznaczenie N75) albo mieszek przy turbinie, który otwiera zawór upustowy. U mnie po wymianie niedomykającego sie EGRu zaczeły wyskakiwać notlaufy ze wzgledu na przeładowanie, po wymianie zaworka N75 wszystko wróciło do normy, znaczy okazało się, że jeszcze przepływka, którą tez wszechobecny syf zalepił i teraz bangla.

                          Ponieważ zaworek kosztuje coś koło 100 to warto sprawdzić, zanim sie wyłoży kasiorę na turbinę.

                          Komentarz


                          • #14
                            Sprawdze zawór EGR już wiem który to jest spradziłem w Autodacie.
                            Ale nie mogę ustalić który to N75 ,może ktoś podać blizsze namiary który to?
                            Przypadkiem nie jest to TC
                            Zacznę od sprawdzenia zaworków.
                            Skoda Black

                            Komentarz


                            • #15
                              u mnie na początku był problem z doladowaniem i wymieniono coś takiego

                              http://forum.octaviaclub.pl/album_pic.php?pic_id=1108


                              po wymianie co jakiś czas mam notlauf, czyścili zawór EGR i nic nie dało ponoć jest jakiś problem z zaworem w turbinie który reguluje ciśnienie doładowania. z takiej złotej puszki która steruje tym zaworem poleciał olej
                              Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                              Komentarz


                              • #16
                                Arti to co jest na zdjęciu to jest właśnie EGR.
                                A co z tym drugi N75. :roll:
                                Skoda Black

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez gregor
                                  Arti to co jest na zdjęciu to jest właśnie EGR.
                                  A co z tym drugi N75. :roll:

                                  A co z tym drugim N75 ?

                                  Nie rozumiem o co chodzi ?!
                                  Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez adam_was
                                    Jak przeładowuje to w AGRrze może być uszkodzony zawór upustowy w turbinie, ale przyczyną może byc tez uszkodzony zaworek do sterowania ciśnieniem ładowania, (chyba ma oznaczenie N75) albo mieszek przy turbinie, który otwiera zawór upustowy. U mnie po wymianie niedomykającego sie EGRu zaczeły wyskakiwać notlaufy ze wzgledu na przeładowanie, po wymianie zaworka N75 wszystko wróciło do normy, znaczy okazało się, że jeszcze przepływka, którą tez wszechobecny syf zalepił i teraz bangla.

                                    Ponieważ zaworek kosztuje coś koło 100 to warto sprawdzić, zanim sie wyłoży kasiorę na turbinę.
                                    Arti chodzi o to N75 i jak to wygląda i gdzie jest.
                                    Skoda Black

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez gregor
                                      Arti chodzi o to N75 i jak to wygląda i gdzie jest.
                                      Zaworki znajduja sie na grodzi silnika, zaraz pod uszczelka maski.
                                      Załączone pliki
                                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                      STOP ECO-TERRORISM!

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dzięki Pruchawa teraz jasne .
                                        :lol:
                                        Skoda Black

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          [ Dodano: Pią 20 Sty, 06 07:13 ]
                                          ja od pewnego czasu słyszę szczególnie na zimnym silniku w okolicy 2,5 do 3 tys rpm bardzo ładny gwizd, nie chcę być złym prorokiem ale w poprzedniej miałem coś podobnego a potem kopyrtnęła :szeroki_usmiech myślałem że od arl-a pochodzi dłużej (chociaż używka lecz była w dobrym stanie).
                                          No cóż czas pokaże co i jak k
                                          była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Jeszcze jedno pytanko odnośnie N75 dziś choć mroźno przyjrzałem się zaworowi i nie wiem czy jet OK ,na wolnych obrotach ten zawór cały czas klika czuć pod ręką że się zamyka i otwiera?i tak cały czas . :shock:
                                            Czy tak ma być?
                                            Skoda Black

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez gregor
                                              Jeszcze jedno pytanko odnośnie N75 dziś choć mroźno przyjrzałem się zaworowi i nie wiem czy jet OK ,na wolnych obrotach ten zawór cały czas klika czuć pod ręką że się zamyka i otwiera?i tak cały czas . :shock:
                                              Czy tak ma być?
                                              Tak ma byc, choc to jeszcze nic nie mowi. Trzeba VAGa i zdiagnozowac porzadnie.
                                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                              STOP ECO-TERRORISM!

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X