Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przeładowanie Turbiny - CD problemów ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przeładowanie Turbiny - CD problemów ...

    _tm_, we twtorek na spocie ci przywioze

  • #2
    Przeładowanie Turbiny - CD problemów ...

    Witam Szanowne Grono forum.
    Jestem tutaj "świeży" :-)
    Temat padających turbin (notlauf) był już poruszany, ale ja bym prosił o poradę gdzie z tym mogę pojechać.

    Dzisiaj samochód był w serwisie Skody.
    Diagnoza z ich kompa:
    17965 P1557 035
    Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona górna granica regulacji.

    Serwis może wymienić turbinę, ale to koszt około 5 tyś. Dowiedziałem się, że można pobawić się "kierownicą" i to da jakiś efekt, ale:
    - nie ma 100 % pewności,
    - spadnie moc silnika.
    Ile w tym prawdy ???
    Czy wiecie kto zajmuję się regulacją "kierownicy" najlepiej w Lublinie lub w woj. lubelskim ??

    P.S.
    Ile koni ma skoda 1,9/66 TDi AGR ???

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
    Octavka - to jest to :-)

    Komentarz


    • #3
      Wściekłych "Horsów" :lol: ma 90
      Co do diagnozy, bądz zmiany w programie, to chyba blisko masz tu: 403 Forbidden

      Pozdrawiam 8)
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz


      • #4
        w Twoim silniku nie ma kierownic w turbinie, więc nie mogły się zapiec. Jeśli auto nie bierze oleju, to należy sprawdzić zawór N75, dopiero później rozbierać turbo. U Mastersa na pewno Ci to sprawdzą.
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz


        • #5
          Venom22, masz napewno AGR ? Jak tak to daj tym specom z ASO pomachac "kierownicami"... :lol:

          :haha:
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz


          • #6
            Faktycznie z tymi kierownicami do pomachania to w ASO dali dużą plamę :lol: :lol: :lol:
            TDI ASV 140KM 300Nm

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Paweł T
              Faktycznie z tymi kierownicami do pomachania to w ASO dali dużą plamę :lol: :lol: :lol:
              Plame? Ja bym sie na miejscu tego mechanika schowal pod ziemie. :szeroki_usmiech

              Rozumiem, ze jak nie ma bledu to panowie rozkladaja rece i chca wymienic pol auta. :twisted:
              Ale tu jest ewidentny blad - regulacja cisnienia doladowania. I gdyby mechanior zajrzal do dokumnetacji to by wiedzial co ma zrobic. k
              Załączone pliki
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz


              • #8
                chyba mam w zkładzie namiary gdzie robią u nas turbiny , zadzwoń jutro do mnie jak chcesz w dzień to spróbuję poszukać tel 601923053 . leszek
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz


                • #9
                  leszekmw, w tym przypadku turbine bym jako ostatnia podejrzewal.

                  Powiem tak, bo sie lekko zirytowalem.
                  Nie wiem kurwa za co niektorzy mechanicy biora kase w ASO, ale napewno nie za wiedze.
                  Jak kurwa temat przeplywek byl na topie, to dla nich zawsze lekarstwem byla wymiana przeplywki. Teraz jak temat zapieczonych spalin jest w modzie, to kurwa nawet w AGRze chca je rozruszac. :evil:
                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                  STOP ECO-TERRORISM!

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Purchawa
                    Venom22, masz napewno AGR ? Jak tak to daj tym specom z ASO pomachac "kierownicami"... :lol:

                    :haha:
                    Tosz to Agr :helm nie doczytałem.

                    Purchawa, nie ma się co spinać, tak było i będzie :wink:
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Purchawa
                      Venom22, masz napewno AGR ? Jak tak to daj tym specom z ASO pomachac "kierownicami"... :lol:

                      :haha:
                      W dowodzie w NR Silnika mam wpisane AGR597313. Tak wiec chyba Jest to Octavka AGR ??
                      Octavka - to jest to :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Venom22, tak czyli turbina jest bez tych tajemniczych kierownic.. a panom z ASO to powiedz szczerze PAPA za takie diagnozy.. heh.. niedługo zrobią z AGR 130PD i będą do wymiany pompowtrykiwacze.. :szeroki_usmiech
                        BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                        Było O1 jest O3

                        Komentarz


                        • #13
                          Venom22, A czemu jezdzisz do ASO, widzisz, ze ich opinie sa smieszne. Jestes z Lublina, wiec proponowalbym przeniesc sie w celu diagnoz do Master's Tuning oddzial Lublin.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            a w którym serwiszie Ci to powiedzieli ? są tylko dwa
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez leszekmw
                              a w którym serwiszie Ci to powiedzieli ? są tylko dwa
                              Fachowcy CRH Żagiel mi tak powiedzieli, żeby sie pobawić "Kierownicą". Ale najlepsze jest to, że oni nie są w stanie tego zrobić, żebym jechał do jakiegoś zakładu co zajmuję sie turbinami :diabelski_usmiech

                              [ Dodano: Czw 09 Lut, 06 08:27 ]
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Venom22, A czemu jezdzisz do ASO, widzisz, ze ich opinie sa smieszne. Jestes z Lublina, wiec proponowalbym przeniesc sie w celu diagnoz do Master's Tuning oddzial Lublin.
                              Wiesz. To jest fura służbowa i na ogół to wszystkie naprawy dokonuje prywatny warsztat, z którą moja firma ma podpisaną umowę. Ale mechanik tej firmy nie był w stanie powiedzieć co się dzieję i dlaczego tak nagle braknie mocy, dlatego wybrałem sie do ASO żeby podłączyli samochód do komptera i zdiagnozowali usterkę, ale widocznie Panowie z ASO nie są dokońca wyuczeni albo to całkowite lenie
                              Octavka - to jest to :-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Witajcie Koleżanki i Koledzy
                                Jestem tu zupełnie nowy, ale z moją Octavką (rocznik 99 i 255 tys km, AGR 118 kucy, combi) nie należę do słabeuszy.
                                Dziwne zachowanie pracowników ASO, fakt dali ciała, ale moja czterokołowa kolubryna świadczy, że są i nieźli fachowcy w tym warsztacie. Nie miałem nigdy problemów z pracownikami, rabaty mam na poziomie 10 i więcej %, nawet samochód zastępczy gratis jak wymieniałem pompę wody i rozrząd.
                                Dwukrotnie korzystałem z bezpłatnego holowania GDM.
                                Ciekaw jestem co teraz by odpowiedzieli "fachowcy" jakbyś zdecydował się na wymianę turbo, a jak by to nie pomogło to czy też byś płacił za turbinkę i "coś nowego".
                                Nogaj

                                Komentarz


                                • #17
                                  Fachowcy CRH Żagiel nie są niestety fachowcami. Osobiście miałem taki, przykładowo temat, że po przeglądzie serwisowym chciałem mieć przegląd do dowodu rejestracyjnego. Po 5 minutach samochód wrócił do ASO bo nieprawidłowo działały hamulce. Jeszcze oberwało mi się, że im nic nie powiedziałem
                                  Kumpel też u nich zawzięcie serwisował i ciągle ich dręczył, że mu m.in. drzwi opadają.
                                  Wg fachowców nie ma regulacji. W końcu opadły mu tak, próg zarysowany a onwybiera
                                  się szukać w Lublinie kogoś kto mu pomoże. Ciekaw jestem jak pracuje ta druga stacja
                                  ASO w Lublinie. Samo życie.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Pwróce do tematu przeładowania.
                                    Zawór N75 został wymieniony, przy okazji przeczyszczenie przepływomierza, który coprawda niedawno był wymieniany i ..... brzydko nie będe mówił ..... po przejechaniu 30-40 km mniej wiecej z predkością 100-130 km/h, braknie mocy. :evil:

                                    Macie jakieś pomysły co to może być jeszcze ??? Ciagle wystepuje bład przeładowania.
                                    P.S.
                                    Fura ma przejechane 219 tysi. MOze to już czas na wymiane turbiny ???
                                    Octavka - to jest to :-)

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      A gdzie robiłeś diagnozę i czy na pewno N75 był uszkodzony. A może to jednak turbo???
                                      TDI ASV 140KM 300Nm

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Diagnoze robilem pierwsza w ASO, a teraz się bawi naprawą auta firmowy mechanik i sam podłącza pod komputer car'a.
                                        Osobiscie pojechałbym do MastersTuning, ale tak to bywa jak sie ma auto firmowe i firmowego mechanika ;-) NIe chcą nigdzie indziej puszczać
                                        Octavka - to jest to :-)

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Bo może okazałoby się, że ktoś wcześniej nie miał racji. Jak już mechanik firmowy zajął się autem, to nie puści go nigdzie dalej, tylko będzie się uczył budowy TDI.
                                          TDI ASV 140KM 300Nm

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Jednym slowem - POWODZENIA :twisted: :shock:
                                            Ale taka jest czesto polityka flotowa, niestety
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Hehe, o tóż to taka prawda. Ale może ten mechanik przebuduje mi cały silnik i dzieki tyemu będę miał 200 KM :lol:
                                              Octavka - to jest to :-)

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                No wlasnie firmowa polityka ,tez slyszalem w ASO ,ze jak firma zakupila 20 aut to kazali je potem przy przegladach zalewac najtanszym mineralnym olejm ,ktory nie spelnial normy producenta. :roll:
                                                A czy nie mogla by byc to znowu przeplywka walnieta? :roll:
                                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  PRzepływka była sprawdzana jest ok. Pozatym niedawno byla wymieniana !!!
                                                  Octavka - to jest to :-)

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X