Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Buczenie podczas jazdy....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Niestety u mnie przy diagnozie było "pudło" - w zeszły wtorek wymieniłem prawe łożysko i po tej wymianie guzik dało......dziś wymieniałem lewe łozysko i tu było "bingo" :diabelski_usmiech Wiec tak czy inaczej z przodu mam teraz dwa nowe łożyska Fag - jak ktos nie ma prasy to nawet niech się za to nie bierze. Od siebie jeszcze dodam, ze dobrze jest troszke wczesniej oczyscic śruby od koncówki drążka, górna sworznia i na dole amortyzatora, a później dobrze spsikać wd40.
    Porponuje też wd40 użyc do posikania dołu amortyzatora - później duzo lepiej wychodzi to z tego jarzma.
    Diganoza: jeżeli odbijamy kierownica w lewo i przestaje łożysko wyć to wymieniamy lewe, a nie prawe. :evil:
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez piotrek_os
      Diganoza: jeżeli odbijamy kierownica w lewo i przestaje łożysko wyć to wymieniamy lewe, a nie prawe.
      No widzisz, a u mnie skręcając w prawo, lewe się wyciszało, więc to zależy chyba od uszkodzenia.
      AGR 112KM, 232Nm
      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

      Komentarz


      • #53
        Zamieszczone przez piotrek_os
        A więc jeszcze raz...jak odbijam kiera w prawo i wtedy zaczyna bardziej buczec to łożysko "walniete" jest od strony pasażera? Tak?
        Zamieszczone przez mariush19
        Jak odbijasz kierownicą w prawo, to środek cięzkości przesuwa się w lewo, i lewe łożysko musi przenieść większe obciążenia , czyli łożysko kierowcy w Twoim wypadku


        ale najważniejsze że masz oba wymienione i spokój na lata

        Komentarz


        • #54
          Uszy maja sielanke :diabelski_usmiech bo teraz to jednak czuc tą róznice jaka była
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #55
            Witam .Ostatnio słyszę podobne dźwięki do kolegi krzys i na 100% wiem ,ze to łożyska koła lewego i prawego przód -dałem się przejechać mechanikowi ,który stwierdził ze hałas wydobywa sie z kół i do wymiany sa oba łożyska (w czasie jazdy przechylał samochód w lewo i prawo ) Koszt jaki mi obliczył na wymianę łożysk z dwóch stron to 380zł(około) z jego pracą (120x2 + praca).Mam takie pytanko czy da sie samemu wymienić łożyska czy lepiej się za to nie brać ? Ile jest łożysk w piaście ? bo chyba z przodu i z tyłu .CZY według was mechanik za dużo nie chce za swoja pracę ? jakie łożyska najlepiej kupić ? Czy pozostawić wybór mech.? Z góry dziękuje za informacje .

            Komentarz


            • #56
              keciu, ja założyłem u siebie łożyska FAG. Jest jedno na stronę. Z tyłu jest łożysko razem z piastą. Za wymianę 2 łożysk z przodu nie jest to zbyt wygórwana cena. W wymianę, jeśli nie masz zbytniego pojęcia, lepiej się nie bawic, bo tak, czy tak łożyska trzeba wciskać na prasie.

              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

              Komentarz


              • #57
                koszt porządnego łożyska FAG to około 90-100pln za sztukę. Potrzebujesz dwa łożyska na obydwa koła przednie. Jeśli chodzi o wymianę, to niestety potrzebna prasa hydrauliczna. Czyli albo wyjmiesz sam zwrotnicę i zawieziesz na prasę, będzie trochę taniej, lub do warsztatu z prasą. Koszt wymiany w warswztacie u nas w okolicy od 60 do 80zł za stronę. Twój mechanik coś dużo za pracę chce, a mało na łożyska przeznacza, uważaj żeby Ci jakiegoś chińczyka nie założył bo za dwa miesiące będzie powtórka z rozrywki.

                edit
                kolega kabanos był szybszy

                Komentarz


                • #58
                  Dzięki za pomoc ,jeżeli możecie polecić mi na allegro jakieś dobre łożyska, to bardzo proszę - Moja skoda to Sedan OCTAVIA I ROK 1999- 90 koni ,19 TDI--- nie chciałbym żeby, mechanik założył mi tanie gówna , Bardzo dziękuje za info na temat łożysk ..

                  Komentarz


                  • #59
                    zagadaj do kolegów w dziale ogłoszenia komercyjne, dadzą dobrą cenę na sprawdzony pewny towar. wszystkie wersje O1 miały takie same łożyska. Potrzebujesz takiego zestawu w ilości dwóch sztuk jeśli na obydwa koła
                    Link

                    Komentarz


                    • #60
                      Witam! U mnie występuje bardzo podobny problem z buczeniem/warczeniem samochodu przy przyspieszaniu na wprost (1, 2, 3 bieg szczególnie) i skręcaniu w lewo. Problem w tym, że jak się rozpędzę i skręcę na biegu jałowym w lewo to już nic nie słychać. Ten warkot słychać tylko gdy dodaję gazu w skręcie lub na prostej. Na kołach nie ma widocznych luzów, dzisiaj sprawdzałem. Kończą mi się pomysły.

                      Jakieś podpowiedzi?

                      Komentarz


                      • #61
                        musk14, przeguby sprawdzone?
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz


                        • #62
                          Przy powolnym slalomie i dokręcaniu kierownicy do końca nie słychać nic niepokojącego. Sworznie dobre, końców nie wybite. Na stacji diagnostycznej nie znaleźli nic co by jednoznacznie wskazywało problem, sugerowali łożysko, ale brak tego problemu przy skręcaniu na biegu jałowym trochę je wyklucza. Wspomnieli coś też o jakimś przegubie przy skrzyni(w skrzyni) biegów, ale nie wiem o co dokładnie chodzi.

                          Komentarz


                          • #63
                            panowie wczoraj wymieniano mi łożyska oba na przodzie. Jestem w ciężkim szoku bo zabuliłem 370pln . Ale tu niespodzianka dalej jest wycie na kole takie dziwne jakby klocek ocierał o tarcze i im szybciej jade tym szybsze jest wycie. Rozrebrałem zacisk rozruszałem ale jest dalej . Co myslicie .
                            bo mnie to wygląda na zbyt mocno dociagnięte łożysko = łozysko na szmelc i znowu wymiana. opony odpadają .
                            Oczywiście odpowiedx mechanika że tarcze zjechane i wogóle do wymiany.

                            Komentarz


                            • #64
                              jakiej firmy łozysko bylo zakladane? wycie zmienia natężenie przy skrętach? jakby klocek ocierał to grzała by się felga

                              Komentarz


                              • #65
                                no łożysko Fag więc dobre jakościowo. Klocki według mnie to nie są bo nie grzeje sie felga zbytnio mało tego przesmarowałem prowadnice pływajace , prowadnice klockówi tłok. A po cofnięciu tłoczka i wyjechaniu na ulice z takim cofnietym tłoczkiem dalej jest ten dźwięk. Więc winę klocków można między bajki włożyć.
                                A ten dźwięk jest modulowany zależy od szybkości i skrętu wiec na 99% łożysko źle założyli lub za mocno dokręcili czy tak czy tak łożysko do wymiany .Zbyt mocno dociągnięte łożysko momentalnie sie kończy przez naciski powierzchniowe wzdłóż osi spowodowane dokręceniem.
                                Zgodzę sie iz tarcze i klocki lata świetności mają za sobą ale to czepianie sie ! w ramnach rękojmi mi zrobią? chyba powinni.

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez piotrek_os
                                  Zakładał ktoś z Was łożysko firmy meyle?
                                  To oni też robią łożyska? Sam kupowałem ich produkt, a dokładnie końcówkę drążka kierowniczego i teraz zero luzów z prawej strony (z tej wymienianej), a luzy minimalny pojawił się na lewej stronie.

                                  A czy ktoś z Was zamawiał łożysko firmy Margo z Torunia? To producent łożysk i jest w moim mieście, w jednym ze sklepów motoryzacyjnych za ok. 50 zł. chcą takie łożysko sprzedać. Nie zapytałem się, ale nie wiem czy jest cały zestaw czy tylko łożysko.
                                  Sam kiedyś byłem w tej firmie po co już nie pamiętam i klientów miała dużo, a i widać, że firma na skalę co najmniej krajową, a i robią łożyska nie tylko do aut, także myślę, że firma z doświadczeniem na rynku...
                                  Skoda Octavia I 1.8 20V & Seat Toledo 1.8 20V - JAK BRACIA BLIŹNIAKI !!! Pozdrawiam!

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X