Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 - duże ubytki płynu chłodzącego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 - duże ubytki płynu chłodzącego

    Jak na złość w niedługim czasie zaczęły dręczyć mnie liczne problemy. Jak nie obroty, to to. Jak co dzień wsiadam do auta, odpalam, a tu czerwona kontrolka i sygnał dźwiękowy. Gaszę, zaglądam pod maskę, a tam płynu chłodniczego poniżej minimum. Czy temperatura może mieć wpływ na objętość płynu, czy to może mam nieszczelność? Na całe szczęście Zadymienia białego nawet w mrozy brak. Co i gdzie sprawdzić w pierwszej kolejności? Dodam, że po symbolicznej dolewce (po której błąd zniknął), pokonaniu 50 km i sprawdzeniu stanu na zbiorniku było niby w normie. I co może być ważne, po 2 tygodniowym postoju u lakiernika okazało się, że płynu zostało tyle co nic.
    Za wszelkie rady i pomoc z góry dziękuję

  • #2
    Z własnego doświadczenia mogę napisać ze oringi i sprężynowe opaski na wężach nie są wieczne, więc można je sprawdzić na początek.
    Niedawno wymieniałem oring między blokiem silnika i termostatem. Do wymiany mam jeszcze opaskę na jednym z króćców termostatu bo okolica jest wilgotna.

    Komentarz


    • #3
      Może i odkopuję starocia, jednak okazało się, że płyn ucieka na obudowie termostatu (właśnie na oringu, uszczelce) oraz kroćcu wychodzącym ze ściany grodziowej.
      Dzięki !

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X