X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Lepiej tak nie eksperymentować bez oliwy ,bo pomimo iż po odpięciu kostki sterownik nie będzie dostawał sygnałów to wszystko będzie pracować na sucho , co do oliwy to wystarcza w spokojności jedna tubka .ok
    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

    Komentarz


    • #27
      Teraz pytanie typu k***s jak sprawdzić poziom oleju ?? Bo wymiana od dołu jak mniemam ??

      Komentarz


      • #28
        spuszczasz olej dolną śrubą i tą sama go wlewasz tylko musisz mieć szybkie ruchy w momencie gdy dochodzi do wkręcenia korka ,ja tak już kilka razy wymieniałem i jak się uroniło ze 2 krople to był max ,można również od boku gdzie jest śruba w dekielku po przeciwnej stronie jak jest sterownik haldexa , na dekielku jest napis haldex wówczas gdy się tamtedy zacznie przelewać to znaczy że jest tyle ile powinno ,ale z drugiej strony ilość w tubie jest tak wymierzona że tyle musi wejść i koniec.ok
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz


        • #29
          Nie jeździj bez pompki/oleju, szkoda napędu.

          Zmieniając olej, spuść stary, odkręć filtr, powinien cały olej zlecieć. Wkręć nowy filtr, wciśnij całą tubę oleju - you are done!

          PS. Warto wyczyścić magnes raz na jakiś czas.
          PS 2. Nalewając bocznym otworem w kapie - pamiętajmy że jest tam wąski kanalik i olej nawet po nalaniu 100ml może już wyciekać, trzeba bardzo powoli nalewać i czekać, dlatego lepiej dołem.
          Mr Haldex

          Komentarz


          • #30
            A czym odkręcić filtr jeżeli nie mamy klucza ??

            Komentarz


            • #31
              pożyczyć, zakupić lub dorobić .
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz


              • #32
                Witam wszystkich dawno mine nie bylo. Autko bylo u najlepszego elektryka samochodowego w regionie no i on tez polegl... Pytanie moje do posiadaczy 4x4 czy w waszych autkach jest takie cos jak u mnie otóż po włączeniu zaplonu komunikacja z haldexem jest a po uruchomieniu silnika komunikacji brak. Czy to normalne ??

                Komentarz


                • #33
                  kamil2c25 nie jest to normalne , komunikacja musi być cały czas od uruchomienia silnika po jego zgaszenie , sprawdzaliście złącza - kostki na haldexie ???
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz


                  • #34
                    Tak wszystko jest jak powinno być w odniesieniu do kostek. Masa zrobiona wzorcowo no a po uruchomieniu silnika komunikacji brak jak stwierdził elektryk

                    Komentarz


                    • #35
                      to coś jest nie halo ze sterownikiem wg mnie .
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #36
                        Jak po uruchomieniu silnika nie ma komunikacji to coś z zasilaniem jest nie tak. Najlepiej VCDS i bolki pomiarowe chyba 125 odpowiada za komunikacje mają być dwie jedynki stałe. U mnie komunikacja była przerywana co sekundę. Kupiłem drugi sterownik ale udało mi się naprawić stary okazało się że padł w nim filtr wyrównujący na linii Can. Po jego wylutowywaniu z glutu jakim był zalany sterownik i zrobieniu zwory z przewodów działa do dziś czyli jakieś dwa lata.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X