Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sprzęgło ślizga/nie przenosi momentu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sprzęgło ślizga/nie przenosi momentu

    Witam, jestem posiadaczem Octavii z silnikiem 1.8T, ostatnio pojawił się problem z przeniesieniem napędu a mianowicie: jadąc z przyczepką w momencie przyspieszania na 4 biegu (ok 90-100 km/h) obroty wzrastały a samochód przestał przyspieszać. Stało sie to właściwie nagle. Sytuacja jest taka sama bez obciążenia, przy ruszaniu (nawet ostrym) do 3 biegu wszystko jest ok, a przy wrzuceniu 4 obroty wzrastają a prędkość prawie stoi w miejscu. Samochód wg licznika ma niecałe 190 tys ale podejrzewam że ma nieco więcej :P
    Czy ktoś miał podobny przypadek, co to może być i jak sobie z tym poradzić?
    Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez bargesth; 43412.

  • #2
    Bardzo prosto można sobie z tym poradzić
    Wymień sprzęgło, najlepiej kompletne (tarcza, docisk, łożysko).
    SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

    Komentarz


    • #3
      Dokładnie wymieniaj komplet sprzęgła bo jeszcze trochę to auto Tobie już nie pojedzie. Co do przebiegu 190 kkm to troszkę mało, u mnie wytrzymało ori 320kkm no jeszcze zależy jak kto jeździ

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz


      • #4
        Dzięki bardzo za odpowiedź. Tylko teraz pojawia sie pytanie czy wymieniać na zestaw z dwumasem czy bawić sie w przeróbki? A może zostawić dwumasa i wymienić tylko sprzęgło?

        Komentarz


        • #5
          Zostaw dwumas jeśli nie było objawów zużycia. W moim B5 1.6 dwumas ma 300 tyś i nic mu nie ma. Sprzęgło wytrzymało 260 tyś i się nie ślizgało ale wyminiłem zapobiegawczo. Dwumas w benzynie (tym bardziej z lat kiedy auto było autem) jest "niezniszczalny". Za sprzęgło zapłacisz gdzieś 500 zł (w sensie tarcza, docisk, łożysko) no i wymiana około 500 chyba że sam to machniesz
          SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez gomar Zobacz wpis
            Zostaw dwumas jeśli nie było objawów zużycia. W moim B5 1.6 dwumas ma 300 tyś i nic mu nie ma. Sprzęgło wytrzymało 260 tyś i się nie ślizgało ale wyminiłem zapobiegawczo. Dwumas w benzynie (tym bardziej z lat kiedy auto było autem) jest "niezniszczalny". Za sprzęgło zapłacisz gdzieś 500 zł (w sensie tarcza, docisk, łożysko) no i wymiana około 500 chyba że sam to machniesz
            2mas niezniszczalny? W tt robiłem chyba 3 na sztywno, bo 2masy zdechły.
            P.s. mam sprzęgło do 1.8t w stanie idealnym, jakby co.
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz


            • #7
              Są tacy którzy i ruski czołg zajadą A TT z założenia lekko nie miało...
              Napisałem "niezniszczalny" (specjalnie w cudzysłowie) - znam co najmniej kilka przypadków dwumasów z lat około 2000 w dieslach i benzynach z grupy VW wytrzymujących przebiegi rzędu 300/400 tyś i więcej? (bo ile tak naprawdę te auta miały to tylko one wiedzą - można też zajrzeć na nasze forum do tematu o przebiegach)...
              Nie wątpię, że da się zajechać wszystko - zużyć się może wszystko ale nie powiesz mi że przy normalnej jeździe i tych 200 tyś przebiegu dwumas by zdechł.

              Jak nie było objawów zużycia nie pchałbym się w niepotrzebne koszta chyba, że okazyjnie coś ktoś.
              SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X