Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.9TDI AXR skacząca synchronizacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.9TDI AXR skacząca synchronizacja

    Witam,
    Zauważyłem w blokach pomiarowych VCDS parametr konta synchronizacji, skacze wartość od 0,6 - 1,1 czyli albo wskazuje 0,6 albo 1,1 i tak ciągle- czy to normalne?
    Czy może mieć to wpływ na delikatnie zwiększone spalanie postojowe na ciepłym silniku tj 0,9l ?

    Dzięki za wskazówki

  • #2
    Czepiasz się. Obejrzyj korekcje wtrysków.
    www.k-mot.pl
    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
    Autoholowanie.
    Robert Kulma

    Komentarz


    • #3
      Wtryski maja :
      cyl 1 -0,64 : cyl 2 0,09 : cyl 3 0,68 : cyl 4 -0,16
      oczywiscie na ciepłym silniku.

      Komentarz


      • #4
        Moim zdaniem korekty są Ok , czy może być tak , ze trafiłem na gorszej jakości paliwo ?

        Komentarz


        • #5
          Sprawdz kąt w BS
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Kat w BS tzn ?

            Komentarz


            • #7
              Jeśli dobrze rozumiem to kat synchro w Base Settings ?
              grupa 004 zwiększa obroty do 1092 i synchro nagle skacze kolejno 0,6 , 1.1 , 1,7 i wraca do 0,6 i tak w kółko.

              Komentarz


              • #8
                toomasz sprawdź napięcie paska rozrządu ,słyszałem że gdy jest zbyt luźno to czasami bywają takie objawy skaczącego kąta .ok
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz


                • #9
                  ok, rozrząd miałem robiony 4 lata i 65 tys km temu, można teraz tak ponownie napiąć pasek bez jego wymiany?

                  Komentarz


                  • #10
                    Tak jak napisał kolega wyżej, za skoki synchronizacji kąta wtrysku odpowiada praca paska/napinacza jednak na "oko" nie jesteś w stanie sprawdzić jego prawidłowego naciągu czy tam luzu. Owszem, tak jak piszesz ustawienie kąta synchro w pewnym stopniu ma wpływ na spalanie chwilowe. Na wolnych obrotach kąt powinien stać w miejscu w pozycji 0 (tu jest pole do popisu ale to sobie doczytaj), jeśli w takiej sytuacji "skacze" może to świadczyć o zużyciu w/w elementów. Natomiast podczas jazdy pod obciążeniem kąt będzie się zmieniał nawet na nowym rozrządzie przeważnie na plus i normalny jest zakres 0.5 wynikający z pracy rozrządu. Dla sprostowania kąt sprawdzasz w measuring blocks blok 004 poz 4 możesz też sobie zalogować dynamicznie i zobaczyć jak pracuje pod obciążeniem (i tu nie musisz wcale się trzymać procedury prawidłowego logowania dyn. im więcej namieszasz tym bardziej zauważysz jego prace)
                    Jeśli kiedykolwiek grzebałeś przy ustawieniu synchro to pewnie wiesz jak delikatnie trzeba przesunąć na fasolkach żeby zmienić o 1
                    Ostatnio edytowany przez eiksyt; 42188.

                    Komentarz


                    • #11
                      toomasz kopsnąłbyś mi na PW adres e-mail albo tel w sprawie O1, jakieś problemy z wysyłaniem PW mam

                      Komentarz


                      • #12
                        Poszło

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X