Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zablokowany silnik??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zablokowany silnik??

    Witam jechałem ostatnio octavia. Gdy pusciłem pedał gazu auto samo zaczęło przyspieszac z paniki wcisnąłem sprzęgło i to był błąd. Silnik wszedł na maks obroty tak na 5 sek gdzies ale gdy pusciłem zdusilem go na 4 biegu auto zgasło. Kolega pomogł mi zjechać na parking i gdy próbowałem odpalic ponownie słychać tylko "tyk" nic wiecej. Auta nie idzie przepchać na 5 biegu nawet. Próbowaliśmy odkręcac wtryski ze znajomym i nic to nie dało.
    Dodam że wczesniej miałem uszkodzony wężyk od podcisnienia wymieniłem go i auto dopiero zaczęło normalnie jezdzic.
    Silnik 1.9 TDI 110km nie jestem pewny ale chyba AHF.
    Pomóżcie

  • #2
    Oj Bartoszu, na skodaclub już pisałeś i wyszło, że:
    No sprawdzilem stało się najgorsze z możliwych. Korbowody powyginane. Poodkrecalismy wtryski i na luz nie idzie obrócic wałem wogole. Silnik do remontu lub do wymiany. Tylko teraz co byłoby lepsze . I jaki typ silnika
    To jak to u Ciebie wreszcie jest?

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpis
      Oj Bartoszu, na skodaclub już pisałeś i wyszło, że:

      To jak to u Ciebie wreszcie jest?
      Jest tak, że ten wężyk bardzo długo nie był sprawny... napompowało oleju do ic... i po montażu w/w pęd powietrza zrobił swoje.
      Jeśli cylindry gładkie, zakładasz inne korby i śmiga.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz


      • #4
        To tak stwierdził mój znajomy przepraszam ze tak wyszło ale wiecie moze znajdzie sie ktoś kto ma inne zdanie na ten temat. A jaki to jest koszt kupna korbów ? wszystkich naprzykład ? możliwe ze rozwaliło turbine ?? jak poszedł olej??
        Ostatnio edytowany przez bartek2249; 35061.

        Komentarz


        • #5
          no generalnie wiadomo możesz tak jeździć do następnego
          natomiast na 99% jak już tyle oleju było w IC to będzie puszczać dalej i sprawa się powtórzy prędzej czy później jak jej nie wymienisz...
          a co do wymiany korbowodów.. polecam podliczyć ile cie to wyjdzie i czy masz pewność że głowica jest ok ?
          ja ostatnio miałem podobnie... tyle żez u mnie tłok rozwaliło
          ale mam teraz nowy słupek i 100% zadowolenia idzie lepiej niż stary... ciekawe ile tak naprawdę ten stary miał przejechane ;P
          ale pusto w kieszeni
          turbo też zmieniłem i 2masa / sprzęgło na sztywne przy okazji bo już miał spore luzy...
          czipek by me >140 kucy
          OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

          Komentarz


          • #6
            Teraz chłopaki sprawdzali to oleju nie ma w tłokach. jutro beda sciagac głowice i patrzyć dalej.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X