Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z mocą 1.9 tdi 110 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z mocą 1.9 tdi 110 km

    Cześć Wszystkim! Mam problem z moją Octavią I 1.9 TDI 110 km 2001 rok. Kupiłem ją jak miała niecałe 270 tyś przebiegu i wszystko było super. Przy 277 tyś regenerowałem turbinę - scodillac latał super(lepiej niż po zakupie). Przy przebiegu 280 tyś jak jechałem w trasie, nagle weszła w tryb awaryjny - nie chciała jechać szybciej niż 130 km/h i nie miała przyśpieszenia. Zjechałem na parking i wyłączyłem silnik. Uruchomiony ponownie rozpędzał się powyżej 130 km/h ale ma o 20-30 % mniej mocy :/ Przyjechałem do domu i pokazało mi błąd przepływomierza - wymieniłem go na nowy. Dalej brak mocy. Z kolegą dopatrzyliśmy się, że przy przyśpieszaniu nie domyka zaworu egr - wymieniłem zawór na nowy i dalej nie było mocy(nie sprawdzałem na komputerze). Oddałem go do mechanika, który nie potrafił wskazać przyczyny i powiedział, że trzeba będzie się przyzwyczaić( ja pie#$%^e), że tak jeździ. Jestem już na skraju.. Poradzcie co to może być.. Ewentualnie czy ktoś ma namiar na porządnego mechanika w Warszawie i okolicach lub w Mszczonowie?

  • #2
    sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe oraz zawór n75 n118 które są zamienne ze sobą .ok
    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

    Komentarz


    • #3
      Zrobić logi dynamiczne VAGiem (grupy 003, 008 i 011). Nikt nie wywróży z fusów.
      A na początek podpiąć VAG i zczytać błędy, będzie albo 17965 albo 17964 (przeładowanie/niedoładowanie).
      Moja Octavia

      Komentarz


      • #4
        Na VAGU nie pokazuje błędów, trzebaby przeanalizować logi na co jestem za słaby. Polecicie jakiś warsztat w Warszawie/okolicach albo Mszczonowie?

        Komentarz


        • #5
          Warsztat DGW
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #6
            Logi możesz wykonać, a do analizy wrzuć na forum.
            Moja Octavia

            Komentarz


            • #7
              Zapraszam
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • #8
                To że turbina po regeneracji nie znaczy że jest super Typowe objawy według mnie to przewody podciśnienia wymienić koszt ok 30 zł dwa rodzaje średnicy następnie jak już ktoś napisał zawory n75 m118 Sprawdź też przewód doładowania wąż ten gruby czy nie ma tam jakiejś delikatnej dziurki oraz gruszki czy chodzą prawidłowo

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X