Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem przy hamowaniu-wibracje.

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Najlepsze jest to że ja już dwa razy tarcze wymieniałem: pierwszy raz w 2014r.(Textar) przejechałem na nich 80.000km, rok temu znowu wymiana na Textary i po 3.000 pojawia się znowu bicie. To jest dla mnie nie zrozumiałe. :/

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Pixon Zobacz posta
      Zamieszczone przez lookashECL Zobacz posta
      Swap hampli na 288 i problem bicia tarcz i wibracji mamy z głowy.



      Bzdura. Jakoś na oryginalnych tarczach od nowości ten problem nie występował.

      Panowie ale co ma być tą bzdurą...? Czy ktoś tu napisał że problem dotyczy oryginalnych tarcz z ASO...?

      Komentarz


      • #28
        Ale wydaje mi się, że ASO też kupuje części w sklepach motoryzacyjnych i potem narzuca swoją cenę. (Chociaż mogę się mylić, nie znam nikogo kto by tam pracował.)

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez szymon461 Zobacz posta
          Ale wydaje mi się, że ASO też kupuje części w sklepach motoryzacyjnych i potem narzuca swoją cenę.
          Tak.. tak w centralnym magazynie koło Poznania...

          Komentarz


          • #30
            Po takich perypetiach z wykrzywianiem to trzeba również dokładnie sprawdzić tylne tarcze i zaciski.
            ___________________________________________
            Czarnulka O2 by dieselinside1900

            VCDS kodowanie, kasowanie błędów
            Opony zimowe Goodyear Ultra Grip 8 Performance 215/60/R16

            Komentarz


            • #31
              Z tyłu mam bębny, są sprawdzone-też myślałem że to ich wina na początku.

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez szymon461 Zobacz posta
                Z tyłu mam bębny, są sprawdzone-też myślałem że to ich wina na początku.
                Bicie na kierownicy to tarcze przód. Bicie wyczuwalne na pedale hamulca podczas hamowania to tarcze/bębny z tyłu.
                Ja mam 1.9 tdi AXR 280 tarcza ma z przodu. Auto zakupione w aso użytkuje tylko ja. Po 80kkm 3 kompletu z tyłu i z przodu zmienione i też właśnie bicie powróciło.
                Fakt jest taki, że oryginalne najdłużej wytrzymały. Szukam części na swap obecnie.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez brecha Zobacz posta
                  Szukam części na swap obecnie.
                  Słuszna decyzja. Polecam.

                  Komentarz


                  • #34
                    Witam.
                    Jestem tu nowy i miałem coś takiego.
                    U mnie te drgania wychodziły od zurzytych gum(mocowań) od stabilizatora. Zapomniałem czy to tak się nazywa, ale wytłumaczę po babsku.
                    Chodzi mi dokładnie o pręt łączący prawą i lewą stronę zawieszenia ze zwrotnicą i mniej więcej w połowie tego są dwa mocowania. W środku tego mocowania jest guma a na zewnątrz blacha i przykręcone jest dwoma śrubami.
                    Zostaly u mnie wymnienione te dwa mocowania bo gumy były zurzyte i żadnych wibracji już nie miałem.
                    Może pomogłem albo i nie ale u mnie tak było.
                    Sprawdzę jeszcze jak to wszystko się nazywa dokładnie i dam znać.

                    Komentarz


                    • #35
                      A jednak tak jak myślałem. To był stabilizator, a dokładniej chodziło mi o gumy stabilizatora co go trzymają. Tylko nie łączniki

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez megabajt12 Zobacz posta
                        U mnie te drgania wychodziły od zurzytych gum(mocowań) od stabilizatora.
                        To też może być przyczyną.
                        Zapewne zużyte gumy drążka stabilizatora mogą powodować drgania wyczuwalne na kierownicy ale raczej nie aż takie jak krzywe tarcze przy hamowaniu.

                        Komentarz


                        • #37
                          Megabajt12 a możesz opisać dokładniej kiedy, w jakich momentach te drgania się pojawiały i czy były mocno odczuwalne?

                          Komentarz


                          • #38
                            Zdecydowanie tarcze przerabialem to niestety. Co do części zdarza się ,że serwis zaopatruje się u innych sprzedawców i wstawia zamienniki , tak wstawili mi przekaźnik od sterowania klimą (wiatrakami). Wstawilem oryginalne tarcze sam zakupiłem i mam spokój .

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X