Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem przy hamowaniu-wibracje.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    ktoś wyżej pisał że textar bez swapa też się nie sprawdził. A jakie heble były w RS, własnie 288 ?
    na masce kura, pod maską bocian

    Komentarz


    • #52
      Textara założyłem po swapie na 288
      RS 312

      Komentarz


      • #53
        A mnie nachodzi pytanie: Jak poznać używane oryginalne tarcze? dieselinside1900 - pytanie jak poznałeś, że kupujesz orginały?

        Komentarz


        • #54

          Zamieszczone przez szymon461 Zobacz wpis
          A mnie nachodzi pytanie: Jak poznać używane oryginalne tarcze?
          Zerknij na poniższe zdjęcie...nie wiem czy na wszystkich w tym samym miejscu jest numer części.
          Załączone pliki
          Ostatnio edytowany przez BASTIAN001; 27931.

          Komentarz


          • #55
            dieselline mi nie bije w aucie o podwoziu takim jak Twoje volvo (focus 2), ale ja mam problem z zaciskiem na tyle. za szybko mi żre klocek, źle odpuszcza. Już kupiłem set, klocki i tarcze (bo swoją drogą mam zjechane) i zestaw naprawczy. Ogarnę w styczniu. Nie bawie się w drogie tarcze bo i tak to się wichruje i krzywi. w F2 1.6 na tyle też już końcowka tarcz się zbliża, bicie się pojawiło niezłe na pedale , klocki jeszcze ok, ale niby dobre tarcze a biją jak szalone....eh...też czeka wymiana ich.

            Komentarz


            • #56
              W maju zdecydowałem się na toczenie tarcz ale na samochodzie. Bicie wróciło ale później (jakieś 1,5-2 tys km) i jakby z mniejszą siłą
              na masce kura, pod maską bocian

              Komentarz


              • #57
                Zamieszczone przez megabajt12 Zobacz wpis
                Witam.
                Jestem tu nowy i miałem coś takiego.
                U mnie te drgania wychodziły od zurzytych gum(mocowań) od stabilizatora. Zapomniałem czy to tak się nazywa, ale wytłumaczę po babsku.
                Chodzi mi dokładnie o pręt łączący prawą i lewą stronę zawieszenia ze zwrotnicą i mniej więcej w połowie tego są dwa mocowania. W środku tego mocowania jest guma a na zewnątrz blacha i przykręcone jest dwoma śrubami.
                Zostaly u mnie wymnienione te dwa mocowania bo gumy były zurzyte i żadnych wibracji już nie miałem.
                Może pomogłem albo i nie ale u mnie tak było.
                Sprawdzę jeszcze jak to wszystko się nazywa dokładnie i dam znać.
                Czy te gumy o których mowa to te gumowe tuleje stabilizatora?

                Wymieniane w tym filmiku?



                Mam podobny objaw, tyle, że bicie występuje przy wyższych prędkościach i delikatnym hamowaniu. I nie jest to w zasadzie bicie pedału hamulca tylko kierownica lata na prawo i lewo delikatnymi ruchami. Taki sam objaw przy jeździe powyżej 120 km. Do tego miałem mierzone tarcze miernikiem tym zegarmistrzowskim i wyszło w normie więc tarcze raczej wykluczam.

                Jeździłem z kimś kto ma jakieś tam pojęcie i po kilku testach które można wykonać podczas jazdy, "wywróżył", że to mogą być gumy stabilizatora. Oglądając je po zdjęciu koła będzie tam jakiś wyraźny luz? Na logikę to nie sądzę, bo ujawnia się to dopiero przy większych siłach i prędkościach. Więc pewnie mogę obejrzeć tylko ich stan.

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez mwitek Zobacz wpis

                  Czy te gumy o których mowa to te gumowe tuleje stabilizatora?

                  Wymieniane w tym filmiku?
                  Tak.

                  Zamieszczone przez mwitek Zobacz wpis
                  Jeździłem z kimś kto ma jakieś tam pojęcie i po kilku testach które można wykonać podczas jazdy, "wywróżył", że to mogą być gumy stabilizatora.
                  Być może dobrze "wróży"...

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X