Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana piasty w kole przednim - jaką kupić?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana piasty w kole przednim - jaką kupić?

    Witam. Jestem zmuszony wymienić piastę w przednim kole ponieważ z powodu skrzywienia wykrzywiało mi tarczę (sprawdzone u mechanika na czujniku zegarowym)
    Proszę o podpowiedź czy kupować Febi w cenie 200zł czy Topran za 65zł. Czy jest sens przepłacać w przypadku piasty czy nie?
    "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
    PRAWO MURPHY'EGO

  • #2
    topran to plastelina i długo nie wytrzyma , a nie szukałeś pewnej używki ??? całe piasty nie są już tak drogie .ok
    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

    Komentarz


    • #3
      Witam. Panowie jednak guzik wyszło z moich podejrzeń. Byłem w sobotę u mojego mechanika. Sprawdził mi tarcze oraz piasty. Wszystko mieści się w normie a hamulce szarpią przy słabszym hamowaniu. Nie wiem już co z tym zrobić, mechanik twierdzi że jest to wina słabych tarcz. Dwa lata wcześniej wykrzywiłem tarczę ATE a w tym roku po przejechaniu na wakacjach trasy 2000km wykrzywiłem tarcze Bosh-a. Dodatkowo sądząc że tłoczki mogą się nie cofać jak należy wymieniłem je na nowe, posmarowałem i odczyściłem zaciski. Dodatkowo wymieniłem płyn hamulcowy. Moje pomysły się skończyły. Na chwile obecną muszę jeździć i się denerwować szarpaniem kierownicy przy hamowaniu. Może Wy macie jakieś pomysły czy podpowiedzi?
      "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
      PRAWO MURPHY'EGO

      Komentarz


      • #4
        Jaki rozmiar tarcz...280 mm..?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez BASTIAN001 Zobacz wpis
          Jaki rozmiar tarcz...280 mm..?
          Tak mam u siebie 280mm.
          "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
          PRAWO MURPHY'EGO

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpis

            Tak mam u siebie 280mm.
            Masz dwa wyjścia:
            1. Kupić oryginalne tarcze w ASO (z tymi nie ma problemu)
            2. SWAP przednich hamulców na 288 mm (temat poruszany na forum więc znajdziesz wszelkie informacje)

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez BASTIAN001 Zobacz wpis

              Masz dwa wyjścia:
              1. Kupić oryginalne tarcze w ASO (z tymi nie ma problemu)
              2. SWAP przednich hamulców na 288 mm (temat poruszany na forum więc znajdziesz wszelkie informacje)
              Mam pytanie z innej beczki. Czy gdybym zmienił tarcze na ferodo albo textar jest jakaś szansa że to coś zmieni? Wtedy mógłbym te moje Bosh-e oddać na gwarancję. Niestety jak rozmawiałem z moim znajomym ze sklepu gdzie kupuje części z reklamacjami Bosh-a jest bardzo źle i raczej nie ma się co łudzić że uznają. Pytanie też takie czy po przetoczeniu tarcz gwarancja jest jeszcze ważna?
              "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
              PRAWO MURPHY'EGO

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpis
                Czy gdybym zmienił tarcze na ferodo albo textar jest jakaś szansa że to coś zmieni?
                Być może pokrzywią się za 1000 a może 5000 km
                Proponuję poczytaj poniższy temat.
                krzywe tarcze - Octavia Club Polska

                Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpis
                Pytanie też takie czy po przetoczeniu tarcz gwarancja jest jeszcze ważna?
                Jeżeli chcesz je reklamować zapomnij o przetoczeniu.

                Komentarz


                • #9
                  Temat tarcz przerabiałem u siebie i zakończyło się na zakupie tarcz po ponad 300 za sztukę w ASO i nie wierzyłem ale temat bicia tarcz zniknął...
                  Do tamtej pory jeździłem na TRW które też biły aczkolwiek przetoczyłem je raz co w połączeniu z poprawnym montażem dało efekt na jakieś 70-80 tysięcy. Potem kupiłem ATE i za 10 tyś km było bicie... Nie miałem wyjścia więc kupiłem kolejne a tamte jako że wyglądały praktycznie jak nowe oddałem i po 2 tygodniach telefon z inter carsu że uznali więc odebrałem pieniądze i jeździłem na 2 komplecie ATE. Niestety te padły po około 7 tysiącach ( samochód miał około 215 - 217 tysięcy). Wtedy znajomy z ASO powiedział "kup oryginalne i zapomnisz o problemie". Nie miałem wyjścia i tak zrobiłem i do dziś mam spokój a samochód ma 295 tysięcy więc od tych 215 już trochę jednak jeżdżą. Wtedy od razu oddałem ten drugi komplet ATE który podobnie jak pierwszy został uznany i odzyskałem pieniądze od IC.
                  Klocki wymieniłem razem z pierwszym kompletem ATE czyli przy przebiegu około 200 tysięcy i też były to klocki ATE i jeżdżą one do dziś więc wg mnie są bardzo wytrzymałe.

                  Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                  Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                  Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                  Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X