Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 1.8t RS - praca na 3 garach, dławienie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia 1.8t RS - praca na 3 garach, dławienie

    Witajcie
    Mój problem jest taki przy poranny odpalaniu pracuje na 3 garach, trzęsie silnikiem. Po około 2 minutach się stabilizuje i można jechać. W czasie jazdy gdy depnę pedał auto zaczyna przyśpieszać przez chwilę a następnie się dusi jakby ogranicznik był( nie chcę wkręcać na obroty). Świece NGK, cewki beru wymieniłem na nowe. Dodam że na gazie co dziwne przyśpiesza elegancko. Podłączyłem vaga i wyskakuje taki błąd : 17536. Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długo terminowa brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem. Czy może ktoś zna jakiegoś mechanika z Białegostoku co ogarnia auta z grupy vv? Za każdą pomoc dziękuję.

  • #2
    Poszukaj na kilku(nastu?) ostatnich stronach wątku białostockiego - jest ogarnięty gość (podobno) na Kleeberga. Z tego co jeszcze wiem to jest niezły Chris Kubeczko (do zobaczenia na yt) oraz osobiście polecam mechanika z Ignatek. Był też jakiś spec od 1.8T, ale nie pamiętam kto to.
    Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
    Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

    Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
    Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

    Komentarz


    • #3
      Zrob logi
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Na tą chwilę nie mam dostępu do vaga. Zauważyłem też może to też ma coś wspólnego, że podświetlenie zegarów, climatronika przygasają, mrugają.

        Komentarz


        • #5
          Jak siepie silnikiem to sie nie dziw ze przygasa.

          Komentarz


          • #6

            przerabiałem podobny problem w Fabii. W koncu winny okazał sie reduktor, podawal za wysokie cisnienie LPG i po odpaleniu pracowała na PB ale dostawała tez gazu i zalewało silnik. Po przełaczeniu na LPG było juz OK.

            Komentarz


            • #7
              Jeśli jest to co mówisz to wystarczy wyjeździć LPG i pojeździć na benie. Być może jest po prostu źle ustawione LPG i miesza w korektach. Po wyjeżdzeniu zakręcić jeszcze gaz na butli dla pewnosci i przejechać 50km na PB. Jak auto odżyje to przyczyną jest Pb. Albo rozjeżdza korekty albo to co powiedział kolega wyżej.

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X