Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana przepustnicy BFQ na taką z BSE oraz zaślepienie EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana przepustnicy BFQ na taką z BSE oraz zaślepienie EGR

    Witojcie !
    Siadła mi przepustnica, wymieniłem ją na nowy zamiennik WRrace. Po roku zaczęło się falowanie obrotów i niestabilna praca silnika. Więc doszedłem do wniosku że kupię oryginał ale używkę. Jako, że BFQ był do 2003 czy 2004 roku, to stosunkowo nowej przepustnicy nie kupię. Kupiłem więc taką jak w silnikach BSE, BGU z 2010 roku. Generalnie czyściutki ideał. Wszystko fajnie pięknie bo obie są dosłownie identyczne, ale w BFQ spaliny z EGR są doprowadzone do przepustnicy za klapą, a w BSE/BGU spaliny trafiają bodajże bezpośrednio do kolektora. Czy w związku z niemożliwością podłączenia EGR mogę go bezkarnie zaślepić? Póki co EGR ma ujście do atmosfery. Zauważalny natychmiastowy skutek to twardsza praca silnika. Check nie wyskakuje i błędu nie ma. Jakie są konsekwencje zaślepienia EGR w tym silniku? Warto to zrobić, czy kombinować ze starymi i niepewnymi przepustnicami?
    O badania diagnostyczne się nie boję gdyż z tego co wiem, to EGR w benzyniakach uchyla się w średnim zakresie obrotów, a na biegu jałowym i maksymalnym obciążeniu jest domknięty. A jak wiemy badania robione są na biegu jałowym.
    Za jakiekolwiek porady i wskazówki dziękuję
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X