Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8T AUQ - brak mocy na niskich obrotach ( brak błędów )

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8T AUQ - brak mocy na niskich obrotach ( brak błędów )

    Witam.
    Posiadam octavie 1 z 2003 roku. Auto beznadziejnie wchodzi na obroty, do 2 500 obrotów kompletne dno, pedał w podłogę strzał ze sprzęgła i się dusi, żeby ruszyć sprawnie i dynamicznie muszę mieć wysokie obroty i przypalać sprzęgło. Gdy samochód osiąga 2 800 obrotów to auto idzie ostro ale czy na 180 km to nie wiem. Nie ma wpływu czy to benzyna czy LPG. Kolega podłączył się pod komputer i auto nie wykazuje żadnych błędów. Znamy się średnio na logach jedyne co stwierdziliśmy na dziwne to to ze w kanale 008 pozycja 3 chyba ciśnienie doładowania rzeczywiste po wciśnięciu gazu na biegu jałowym wartość malała.
    DV sprawdziłem dziś - wyjąłem, docisnąłem membranę i przytknąłem króciec palcem u góry, membrana nie opadła więc uważam że jest dobry.
    N75 - wpięty i odpięty z wtyczki nie robi różnicy w jeździe, czy to normalne ?
    Ktoś wie co może dolegać ? Mam tylko jeszcze pomysł, żeby dobrać się do turbiny od strony katalizatora i zobaczyć czy ta klapka jest domknięta i cała a nie np. zapieczona? Może podpowiecie jakie logi zrobić?

  • #2
    W auq ciśnienie doładowania w grupie 008. Pierwsze słysze.
    Logi to 002+033, 003+020, 115+118, dynamiczne.
    033 statyczny. Dla LPG statyczny robi się z przełaczaniem paliw.

    Komentarz


    • #3
      własnie to było tydzień temu i może się pomyliłem z ciśnieniem doładowania na pewno końcówka była rzeczywiste i pokazywała na jałowym około 100 albo 1000 a po daniu gazu spadało znacznie w dół. W weekend zrobię te grupy logów co podałeś. A czy zepsuta, zapieczona, w pół uchylona klapka wg od turbiny może wpływać na moc na niskich obrotach i powolne wkręcanie się na obroty?

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X