Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

anty-usterka: moc znikąd

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • anty-usterka: moc znikąd

    Mam Octavię z 2002 roku, 1,9 TDI, silnik AGR czyli 90KM... podobno...

    Po paru komplikacjach z regeneracją turbiny samochód był bardziej mułowaty - na hamowni wyszło 71KM przy 3222rpm i 194Nr przy 1730rpm.

    Okazało się że któryś geniusz warsztatowy zamienił rurki łączące turbinę z zaworem sterującym. Poprawiłem - auto żwawsze.

    Pojechałem dziś na chiptuning... aktualny program sczytany, samochód idzie na hamownię...

    118KM przy 3920rpm i 264Nm przy 1986rpm

    Sprawdzamy drugi raz - to samo.

    Ummm... Czary? Zaczęliśmy szukać czy ktoś gdzieś czasem "boxa" nie wpiął. Nic...

    Program - po sprawdzeniu ponoć fabryczna mapa.

    Hipoteza jest taka że ktoś pokręcił dawkowanie w pompie wtryskowej - ale zużycie paliwa z "cyklu lekkim miejskim z małym kawałkiem prostej pozamiejskiej" wychodzi mi w okolicy 6l/100km. Dymu też nie widać.

    Ma ktoś jakiś pomysł co to za cud?

  • #2
    Może wtryski z mocniejsze wersji, albo 216.

    Komentarz


    • #3
      Jeśli ktoś coś zmieniał to baaaaaaaaaardzo dawno temu - wszystko równo "zarośnięte" w silniku. Da się to jakoś zobaczyć bez ich wyjmowania?

      Komentarz


      • #4
        Jeśli mapa fabryczna to najprawdopodobniej wtryski 205 ktoś wstawił

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpis
          Jeśli mapa fabryczna to najprawdopodobniej wtryski 205 ktoś wstawił
          Ciekawe jakie byłby skutki jakby teraz zrobić chiptunning

          Komentarz


          • #6
            Na necie jak widziałem wykresy to około 130 koni i 280-290nm.

            Komentarz


            • #7
              E, to w sumie skórka nie warta wyprawki... Teraz mam niby 118KM i 264Nm - a za nowy program biorą około 1000zł... Dzięki za informacje

              Komentarz


              • #8
                W Lublinie czy okolicach podobno 6 stów z pomiarem na hamowni.

                Komentarz


                • #9
                  Program przyrostu mocy dużego nie zrobi ale można poprowadzić fajniej krzywą momentu, a wówczas różnica spoko.

                  Komentarz


                  • #10
                    Pokaż kreski po tych pomiarach.

                    Jeśli to faktycznie same wtryski są zmienione, to po programie 130-140KM i ~300NM.

                    Komentarz


                    • #11
                      Złączam - te gorsze i krótsze wyniki to jak miałem zamienione wężyki sterujące turbiną...

                      wykres.jpg

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X