Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

analiza logów 1.8t

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • analiza logów 1.8t

    Witam wszystkich. Chciałbym prosic o analize logów octavii 2001 1.8t ARX (teraz jest auq słupek). ogólnie chodzi mi o znaczny spadek mocy. Prosil bym tez o ogolne przejrzenie parametrow...

    002,033 na benzynie Show log - VAGLOGI
    002,033 na gazie Show log - VAGLOGI

    003,020 na benzynie Show log - VAGLOGI
    003,020 na gazie Show log - VAGLOGI

    115,118 na gazie Show log - VAGLOGI

    Z góry dziekuje. pozdrawiam

  • #2
    nic tutaj nie rzuca mi się w oczy , boost jest w normie , przepływ też nie najgorszy jak na 150km .
    226KM 320NM

    Komentarz


    • #3
      Powiem szczerze ze jak go kupilem to mozna bylo wyprzedzac bez redukcji.. a teraz redukcja 2 bgi w dól i sie zastanawia ... Logi byly robione na 2gim biegu bo nie bylo gdzie sie rozpedzic, o ile to nie problem

      Komentarz


      • #4
        Zrób na 4 biegu minimum

        Komentarz


        • #5
          Przecież jest zalany na gazie w trupa... Pewnie nie kasowales błędów przed logiem. A jeśli taktak musisz redukować bieg to pewnie masz problem z przeniesieniem napedu

          Komentarz


          • #6
            Bledow nie kasowalem. Bo nie bylo wtedy kiedy robilem logi... ale byly kasowane 3dni temu jak trzeba to powtorze logi po "kasowaniu"... a co z tym gazem jest nie tak ? W ktorym zakresie obeotow ? Reszta parametrow jak wyglada? W ktorych logach to widac? A jesli chodzi o to wyprzedzanie to 3mc temu znalazlem jedno pekniete podcisnienie w kolektorze.tore po wymianie spowodowalo ze samocjod znowu odzyskal moc ale tylko na 3 dni
            Ostatnio edytowany przez Electrowave; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Electrowave Zobacz posta
              Bledow nie kasowalem. Bo nie bylo wtedy kiedy robilem logi... ale byly kasowane 3dni temu jak trzeba to powtorze logi po "kasowaniu"
              Błędy się kasuje przed KAŻDYM logiem, nawet gdy NIE MA BŁĘDÓW. Ma to na celu wyzerowanie korekt co ułatwia porównanie logów Pb i LPG.

              Zamieszczone przez Electrowave Zobacz posta
              a co z tym gazem jest nie tak ? W ktorym zakresie obeotow ? Reszta parametrow jak wyglada?
              W grupie 033 w kolumnie pierwszej na Pb masz zakres od -8 do +7 czyli znośnie. W gazie te wartości wynoszą nawet -21% gdzie górny zakres możliwości do +/-25%. Charakterystyka przebiegu jest inna bo na gazie masz cały czas na minus, a na Pb od minusa do plusa. Ciężko określić ale w 90% winnymi takich rzeczy jest gaz, ale dużo by tłumaczyć.
              Masz trochę zaniżony MAF co raczej powinno skutkować korektami na +. Niestety w silnika 1.8T nawet te 10-15g/s potrafi robić różnice w mocy. Ale zawsze możesz odpiąć przepływkę i sprawdzić czy pomoże.
              Reszta wygląda OK, stuki akceptowalne. Turbo raczej też, choć masz jakiś duży input lag (słaby interfejs czy coś) i nie widać dokładnie w którym momencie już bije to co powinno.

              Komentarz


              • #8
                Tak to jest jak sie gaz ustawia na postoju . Dzis jak mi sie uda to zrobie logi po kasowaniu i pb i na gazie tylko ze na wgim biegu... oprucz tych logow jakies inne robic? Przeplywka do wymiany jest ?

                Komentarz


                • #9
                  Masz już szerokopasmówke, auto powinno sobie radzić z tak zaniżonym przepływem. No ale widziałem już tematy gdzie zaniżało 10g/s i ktoś twierdził że auto jest słabe. Też kwestia podejścia.
                  Zamieszczone przez zwonko Zobacz posta
                  choć masz jakiś duży input lag
                  zapomniałem że robiłeś logi na dwójce

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X