Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oktawia 1 1.6 SR 98

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Oktawia 1 1.6 SR 98

    Kupiłem od oszusta dealera (na wnuczka) sprowadzoną z Niemiec Skodę. Pięknie pali, równo pracuje, tylko jak gwałtownie nacisnę pedał przyspieszenia, najpierw się zadławi dopiero po chwili wchodzi na obroty, to samo jest przy wyprzedzaniu słabnie przez chwilę zanim wejdzie na obroty mimo że pedał jest na maksa. Jeżdżę po fachowcach ci mówią co chcą itp. jeden nawet zauważyłem na ekranie komunikat "brak komunikacji" a on stwierdził że wszystko w porządku nie ma żadnych błędów dwóch innych niby błędy usunęli ale jest to samo jeden stwierdził trzeba wymienić sondę lamda, wymieniłem. przemyłem przepustnicę, przepływomierz, nowe świece i kable, filtry olej, a "samochód nic sobie z tego nie robi"jak było tak jest. W mechanice nie jestem całkiem zielony, (zmierzyłem ciśnienie 11,5-13 atm) samouk, ale wszystkie samochody jakie miałem naprawiałem sam. Radźcie kochani "Ludkowie" dziadkowi, bo oszust miał. "panie jak będzie cokolwiek szwankowało pan dzwoni ja przyjeżdżam i naprawiam, albo pan przyjeżdża do mnie" No cóż nawet w kościele i partii mówili że Polak, Polakowi, powinien ufać? - HIHIHIHIHI - jak kaczor Tuskowi i odwrotnie.

  • #2
    Witam.
    Po roku, to samo, wymieniłem nawet silnik, bez osprzętu, który w tamtym samochodzie chodził ok. Fachowcowi? na komputerze wychodzi ok.
    Moje pytanie: Mierząc miernikiem, ciągłość, rezystancję, przy wyłączonym zapłonie odłączonym aku. wyjętej wtyczce z komputera, na czteropinowej kostce, przepływomierza, wychodzi mi, jakby dwa piny, 2-3 we wtyczce były połączone, ze sobą i masą (czyli gdzieś zwarcie albo tak musi być?) Mierząc dalej ciągłość pomiędzy kostką a kostką komputera wychodzi jakby te dwa kable 2-3 miały połączonie z kilkoma pinami w kostce komputera, czy tak musi być?. Przy włączonym zapłonie, miernik wykazuje na pinach kostki różne dziwne wartości, tylko nie takie jak wyczytałem w necie. Czy kolory kabli mają tu znaczenie bo w necie są inne jak u mnie - od lewej - róż. żółto niebieski, brązowy, niebieski.

    Komentarz


    • #3
      dziadek f podaj te wartości, W weekend będę grzebał u siebie w swoim 1.6 SR między innymi przy przepustnicy to mogę to sprawdzić czy mam tak samo.

      Trochę się zagmatwałem przy opisie,
      Jak rozumiem sprawdzasz kostkę od przepływomierza bo napisałeś tak jak byś miał odłączony kabel od komputera( czyt. sterownika silnika) ?
      Sprawdzasz zwykłym miernikiem jak rozumiem ciągłość obwodu poprzez rezystancje ?

      Z tego co widzę masz silnik 75KM czyli AEE, chyba akurat przepływomierz jest taki sam w Twoim jak i w Moim 1.6 AKL więc mogę to sprawdzić. tylko napisz dokładnie co robisz.
      http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934
      https://www.facebook.com/ZielonaOctaviaByAndy/

      Komentarz


      • #4
        W AEE nie ma masowego przepływomierza powietrza . Jest kombinowany czujnik ciśnienia i temperatury zasysanego powietrza . Jeśli ten czujnik jest niesprawny to komputer bierze dane zastępcze z czujnika położenia przepustnicy . Na moje oko to takie objawy może dawać padająca pompa paliwa lub coś z rozdzielaczem zapłonu . Zamiast wymieniać silnik należało solidnie posprawdzać osprzęt .

        Komentarz


        • #5
          O no i właśnie ja akurat większą wiedze mam przy AKL
          http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934
          https://www.facebook.com/ZielonaOctaviaByAndy/

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X