Witam! Jestem nowym uzytkownikiem forum posiadam Skode Octavie 1 98r 1.6 AKL Benzyne. Nie tak dawno robiłem w niej kapitalny remont silnika + sprzeglo i olej w skrzyni.
Przejde do rzeczy chodzi mi o obroty jak sie rozgrzeje silnik wtedy na biegu jałowym czyli tzw luzie zaczynaja falowac obroty tak miedzy 600-800 i odczuwam jak silnik drga czasem jest tak ze jak postoi chwile dłuzej odpalona na postoju to potrafia obroty osiagac 300 - 3000 i czasem sie zdarzy ze zgasnie całkiem wymienilem jej przepływomierz była czyszczona przepustnica i dalej skutek taki sam w sonde patrzyłem jest okej kable i swiece wymieniłem juz z dwa razy teraz kupiłem Z firmy NGK , juz sie zastanawiam gdzie szukac przyczyny nie tak dawno usłyszalem ze z pod silnika slychac delikatne pierdzenie moze to byc przyczyna uszczelki na kolektorzE?
Przejde do rzeczy chodzi mi o obroty jak sie rozgrzeje silnik wtedy na biegu jałowym czyli tzw luzie zaczynaja falowac obroty tak miedzy 600-800 i odczuwam jak silnik drga czasem jest tak ze jak postoi chwile dłuzej odpalona na postoju to potrafia obroty osiagac 300 - 3000 i czasem sie zdarzy ze zgasnie całkiem wymienilem jej przepływomierz była czyszczona przepustnica i dalej skutek taki sam w sonde patrzyłem jest okej kable i swiece wymieniłem juz z dwa razy teraz kupiłem Z firmy NGK , juz sie zastanawiam gdzie szukac przyczyny nie tak dawno usłyszalem ze z pod silnika slychac delikatne pierdzenie moze to byc przyczyna uszczelki na kolektorzE?
Komentarz