Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pompa paliwa nie zawsze łapie.

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pompa paliwa nie zawsze łapie.

    Od czasu gdy temperatury lekko spadły mam problem z działaniem silnika na zimnym ale również z paleniem. Auto za pierwszym odpaleniem gaśniem. Za drugim ładnie łapie.
    Po kilku testach dochodzę do wniosku, że to pompa.
    Dziś i wczoraj robiłem test z kilkukrotnym przekrecaniem kluczyka w pozycję zapłonu. Za pierwszymi kilkoma razami pompy ewidentnie nie słychać. Dopiero za 5-6razem ją dziś usłyszałem. Potem jeszcze przekręciłem kilka razy i sukces, samochód nie zgasł.

    I tu pytanie: czy w VAGach są jakieś inne elementy poza samą pompą mogące powodować takie problemy (czyli nie załączanie pompy za każdym razem)?

  • #2
    Po drodze jest chyba jeszcze przekaźnik.

    Komentarz


    • #3
      a gdczie go znaleźć? coś widziałem że jest oznaczony numerem 409, ale nie jestem w stanie stwierdzić gdzie on się znajduje.

      Komentarz


      • #4
        Przekaźniki są pod kierownicą(trzeba zdjąć ten plastik przed kolanami) może poszukaj tam.

        Komentarz


        • #5
          Pompa paliwa powinna włączyć się również na chwilę po otwarciu drzwi kierowcy.
          Sławek

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Ptasznik Zobacz posta
            Przekaźniki są pod kierownicą(trzeba zdjąć ten plastik przed kolanami) może poszukaj tam.
            Jakaś podpowiedź jak ściągnąć ten plastik?
            Zamieszczone przez slawento Zobacz posta
            Pompa paliwa powinna włączyć się również na chwilę po otwarciu drzwi kierowcy.
            Właśnie po tym właściwie się zorientowałem że coś jest nie tak bo dawniej ja słyszałem teraz nie.
            Jest jeszcze takie pytanie czy jest możliwe że pompa kuleje tylko na zimnym... Na zimnym generalnie autko słabo pracuje.
            Ostatnio edytowany przez zwonko; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


            • #7
              2 śrubki od spodu zdejmujesz kratkę nad pedałami . Potem klapka od bezpieczników i tam chyba są znów 2. Wyciągasz przełącznik od świateł za nim jest 1 śrubka i obok OBD2 masz też 1 . Ściągasz osłonę i witasz się z gąska .

              Komentarz

              Pracuję...
              X