Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] GLX 1.6 AEE - falujące obroty, gaśnięcie silnika

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] GLX 1.6 AEE - falujące obroty, gaśnięcie silnika

    Dzień dobry,
    Od dłuższego czasu zmagam się z problemem falujących obrotów w mojej Skodzie Octavia 1 GLX 1.6 benzyna.
    Problem przedstawiam na tym filmiku:
    Podczas normalnej jazdy nic się nie dzieje. Gorzej jak samochód się już rozgrzeje i wpadnie się w jakiś korek, stoi się na światłach na skrzyżowaniu itp to wtedy obroty zaczynają falować, auto trochę się dusi i czasami po prostu gaśnie. Muszę się ratować gazowaniem na biegu jałowym aby mi nie zgasło. To jest niebezpieczne bo czasem potem dusi przy ruszaniu i nie mam takiej mocy startowej. Przy podłączeniu samochodu do komputera nie wykazuje żadnych błędów.
    Mechanicy rozkładają ręce, objeździłem wszystkich w swoim mieście. Nie pytajcie mnie ile już na tą skodę wydałem bo mnie kur....ca trafia.
    Doda co zostało wymienione:
    - przepustnica 2 razy, miałem oryginał i pojawiły się te problemy to wymienione zostało na zamiennik, problem nie ustał, to inny mechanik powiedział ze kupiłem lipny zamiennik i sam kupił inny i na tym jeżdżę, problem nie ustal. Podejrzewam, że moja pierwsza przepustnica jest całkowicie sprawna.
    - kable WN,
    - świece,
    - cewka zapłonowa,

    Przy każdej wymianie przepustnicy to była adoptowana bez żadnych problemów.
    Dodam, że problem dawniej pojawiał się co jakiś czas. Teraz pojawia się codziennie jak wpadam w jakiś korek.
    Nie wiem czy ma znaczenie ale spod głowicy mi cieknie trochę oleju.

    Ma ktoś jakiś pomysł oprócz tego abym sprzedał ten samochód?

    Pozdrawiam


    Skoda Octavia 1.6 GLX

  • #2
    Sprawdź szczelność w dolocie.

    Komentarz


    • #3
      Sprawdź uszczelki kolektora dolotowego

      Komentarz


      • #4
        Po pierwsze delikatny wyciek z pod głowicy nie powinien spowodować zakłócenia pracy biegu jałowego ( przerabiałem to trzy razy w czasie posiadania różnych modeli samochodów )

        Przede wszystkim musisz odczytać dane z komputera w czasie pracy silnika na biegu jałowym . Nie ma tego dużo ale mnie interesuje czas wtrysku , temperatura płynu chłodniczego i może kąt wyprzedzenia zapłonu . Przyczyn , powodujących takie objawy może być wiele . W pierwszej kolejności do sprawdzenia chwyt gorącego powietrza nad kolektorem wydechowym pod kątem prawidłowości działania .

        Komentarz


        • #5
          Szukają kable przepustnice, kable a zagladal ktos w aparat zaplonowy? Mysle z3 nie, w ibizie mialem podobnie gdzie byl palec i kopulka wymienione a aparat byl w stanie agonalnym...krokowiec wystepuje z przepustnica czy osobno?
          Moja wiśnia - Recaro itd --> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=91570

          Komentarz


          • #6
            Jest lpg?

            Komentarz

            Pracuję...
            X