Witam,
Problem tak jak wyżej w temacie, drgania w kierownicy są już odczuwalne od poziomu 70-80km/h, przy wyższych prędkościach dochodzą bicia (jak przy niewyważonych kołach). Problem uwydatnił się po zmianie opon na zimowe (lato alu 16", zima stal 15"), wcześniej, na oponach letnich, jedyne co było odczuwalne do lekkie drgania przy predkosciach >130. Koła wyważone, 1 wulkanizator nie miał zastrzeżenia do felg, po nasileniu się bicia odwiedziny u wulkanizatora nr 2, który orzekł, że felgi są proste, koło wyważone poprawnie, ale przyczyną bicia może być użyty smar do śrub w kołach, który uniemożliwił poprawne dokręcenie, a przy jego siłowych próbach mogło spowodować uszkodzenie piasty. Mimo tego koła udało się dokręcić, jedyne co zauważyłem to nieco nieregularne otwory na śruby w jednej z felg.
Pytanie co dalej, może ktoś miał styczność z takim problemem, drganie i bicie są nadal odczuwalne. Czy przyczyną może być lekko cieknący magiel (lekko słyszalny przy skrętach, kierownica nie wraca płynnie po skręcie), swoją drogą pól roku po reneracji? Czy jednak rzeźbić temat piast i łożysk?
Pozdrawiam,
Problem tak jak wyżej w temacie, drgania w kierownicy są już odczuwalne od poziomu 70-80km/h, przy wyższych prędkościach dochodzą bicia (jak przy niewyważonych kołach). Problem uwydatnił się po zmianie opon na zimowe (lato alu 16", zima stal 15"), wcześniej, na oponach letnich, jedyne co było odczuwalne do lekkie drgania przy predkosciach >130. Koła wyważone, 1 wulkanizator nie miał zastrzeżenia do felg, po nasileniu się bicia odwiedziny u wulkanizatora nr 2, który orzekł, że felgi są proste, koło wyważone poprawnie, ale przyczyną bicia może być użyty smar do śrub w kołach, który uniemożliwił poprawne dokręcenie, a przy jego siłowych próbach mogło spowodować uszkodzenie piasty. Mimo tego koła udało się dokręcić, jedyne co zauważyłem to nieco nieregularne otwory na śruby w jednej z felg.
Pytanie co dalej, może ktoś miał styczność z takim problemem, drganie i bicie są nadal odczuwalne. Czy przyczyną może być lekko cieknący magiel (lekko słyszalny przy skrętach, kierownica nie wraca płynnie po skręcie), swoją drogą pól roku po reneracji? Czy jednak rzeźbić temat piast i łożysk?
Pozdrawiam,
Komentarz