Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia 1.6 benzyna (102km)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Termostat był sprawdzany przed montażem. Ale sprawdzę to jeszcze raz. Trafiłem samochód z takim samym silnikiem i na gorącym pracującym silniku nie było tego problemu.

    Komentarz


    • #27
      Ok. To moje pomysły i domysły się wyczerpały. Może ktoś inny wpadnie na jakieś konkretne rozwiązanie.

      Komentarz


      • #28
        Jeśli normalna temperatura pracy to 107-108 C to niestety jak płyn chłodniczy będzie słabej jakości to po zdjęciu ciśnienia z układu zacznie się gotować momentalnie i masz gejzer ze zbiorniczka. Wg mnie masz słabej jakości płyn chłodniczy i przy tym silniku się nie sprawdza bo jego temperatura wrzenia jest za niska. Ja bym zmienił płyn na inny albo jeśli korek nie upuszcza płynu i go nie ubywa zostawiłbym to tak jak jest.

        Komentarz


        • #29
          Układ został zalany czerwonym borygo . Od 10 lat stosuje ten płyn i nigdy nie miałem problemu .

          Komentarz


          • #30
            Generalnie grupa VAG wymaga plynow z serii G12/G12+/G13 do takich silnikow.

            Tylko Borygo Premium spelnia ten warunek, gdzie to zwykle rozowe nie ma takiej wzmianki: 403 Forbidden

            A druga sprawa ze 107,5'C to jest temperaturze wrzenia tych plynow wg. kart katalogowych.

            Ja dalej obstawiam problem z uszczelka lub glowica, jesli termostat puszcza i jest sprawny (zawsze mozna go wywalic na jakis czas i wtedy pojezdzic) oraz sprawna jest pompa wody (mowisz ze jest sprawna). Jaka temp pokazuje VAG na czujniki temperatury przy chlodnicy ?? Bo ten odczyt co podajesz to jest raczej z zielonego czujnika przy bloku.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              Między cylindrem a kanałem chłodzącym masz pewnie przepaloną uszczelkę. Ciśnienie dmucha w obieg układu chłodzenia i stąd objawy. 99% że to właśnie niestety UPG.

              Komentarz


              • #32
                Ostatnio jak rozmawiałem z mechanikiem u którego naprawiam octavie i podpytywałem o silnik to powiedział że po zrobieniu UPG często są problemy z prawidłowym działaniem. Według niego przyczyną jest aluminiowy blok, który potrafi się skrzywić, a wtedy naprawa staje się nieopłacalna.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez logan_x Zobacz wpis
                  Ostatnio jak rozmawiałem z mechanikiem u którego naprawiam octavie i podpytywałem o silnik to powiedział że po zrobieniu UPG często są problemy z prawidłowym działaniem. Według niego przyczyną jest aluminiowy blok, który potrafi się skrzywić, a wtedy naprawa staje się nieopłacalna.
                  Prawda, ale zawsze warto sprawdzić mniejsze rzeczy, jak na przykład ten płyn chłodniczy.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X