Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8 Turbo ARX

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8 Turbo ARX

    Witam.
    Problem w moim silniku polega na tym iz przerywa a nawet gasnie na niskich obrotach szczegolnie rano. Gdy odpale to trzyma okolo 1200 obrotow a po 5 sekunadach spada do 800-900. Ma tez problem z wkreceniem sie na obroty, zatrzymuje sie na 2000 obrotoelw od 1 do 2 jest nawet ok ale jak wrzuce 3 bieg to wgl brak reakcji a po dluzszej chwili idzie normalnie. Jest troche lepiej jak juz silnik sie nagrzeje.
    Czytalem na forum co moze byc przyczyna i wymienilem juz swice, cewki, czujnik temp. cieczy, wyczyscilem odme i nadal to samo. Co jeszcze powinienem sprawdzic?

  • #2
    kopci? jakieś błędy na kompie wywala?

    Komentarz


    • #3
      Nie kopci. Był błąd ale nie pamietam dokladnie. Coś ze niskie napiecie w obwodzie B. Sprawdze jeszcze raz.

      Komentarz


      • #4
        A wiec bledy sa takie:
        16684 - Uklad zaplonowy - wypadanie zaplonu ( cyl. 1,2,3 ) a nowe cewki sa
        - Nieciagly
        17704 - Charakterystyka ukladu chlodzenia sterowanego cewka elektormagnetyczna
        - Staly
        17584 - Korekcja Lambda za katalizatorem, blok 1: osiagnieto limit regulacji
        - Staly
        17705 - Spadek cisnienia pomiedzy zaworem turbosprezarki i przepustnica
        - Nieciagly
        01318 - Modul sterowania szyna paliwowa / pompa wtrysku paliwa
        - Brak komunikacji
        - Nieciagly
        Ostatnio edytowany przez Arcun; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


        • #5
          Szczelność do sprawdzenia... no i ewentualmnie logi.

          Komentarz


          • #6
            A logi z jakiej grupy mam sprawdzic?

            Komentarz


            • #7
              ARX... który to rocznik? chyba do 99r.
              Generalnie w 1.8T jest tak:
              002+007, 003+025 w silnikach do 99r
              002+033, 003+020, 115+118 w silnikach po 2000r.
              Przed logami sprawdź sobie 115+118, w 115 powinno byc ciśnienie w mbar, jeśli nie to rób te do 99r.

              Ale u CIebie podstawą powinna być szczelność przy tych błędach.

              Komentarz


              • #8
                Rocznik 2002. Usunalem bledy zeby sprawdzic czy wroca i poki co spokoj jest tylko ze mam wrazenie jakby byl zamulony. Sprawdze te logi moze cos nie tak jeszcze jest.

                Komentarz


                • #9
                  U mnie jest podobnie, rano odpali normalnie, popracuje pół minuty/minutę i zgaśnie. VCDS pokazuje błędy:
                  17526 - Zespó3 1; sonda 2; obwód grzejny
                  P1118 - 35-00 - przerwa
                  17522 - Zespó3 1; sonda 2
                  P1114 - 35-00 - rezystancja wewnetrzna za du?a
                  17704 - B31d w zaprogr.uk3adzie ch3odzenia (sprawdY czujnik(i) temperatury i termostat)
                  P1296 - 35-00 -
                  16684 - Rozpoznano wypadanie zap3onów w jednym/wielu cylindrach
                  P0300 - 35-10 - - Sporadyczny
                  16686 - Cylinder 2
                  P0302 - 35-10 - rozpoznane wypadanie zap3onów - Sporadyczny
                  16685 - Cylinder 1
                  P0301 - 35-10 - rozpoznane wypadanie zap3onów - Sporadyczny
                  Sprawdziłem też czujnik temperatury zasysanego powietrza, wyniki czasem różnią się od temperatury otoczenia (czujnik dodaje 10*C), może to być przyczyna? Po tym jak zgaśnie czuć nieprzepalone paliwo, wskazania na FIS pokazują że spalanie w l/h rośnie od około 3,9 przy odpaleniu przez 4,2, 4,9 do 5,6 i przy 5,6 l/h gaśnie.(wszystko na postoju). Co jeszcze można sprawdzić?

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X