Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o analizę logów dynamicznych Octavia I 1.9TDI ASV 110HP

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prośba o analizę logów dynamicznych Octavia I 1.9TDI ASV 110HP

    Hej,

    Mam prośbę o sprawdzenie logów. Auto traci moc przy wyższych obrotach/obciążeniach.


    Dynamiczne (bieg 3):

    Show log - VAGLOGI

    Show log - VAGLOGI

    Show log - VAGLOGI

    Dynamiczne (bieg 4):

    Show log - VAGLOGI

    Statyczne:

    Show log - VAGLOGI
    Ostatnio edytowany przez lukas_jg; [ARG:4 UNDEFINED].
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

  • #2
    masz grube przeładowanie turbo, ciśnienie doładowania wzrasta szybko, ale za dużo i jak widać nie potrafi się zmniejszyć = łopatki turbo nie mogą się cofnąć i są ustawione "na wiatr"
    skłaniam się do opinii, że turbinka do czyszczenia, może wystarczy przegonić auto porządnie, żeby nagar z przylgni rozkruszyć i wydmuchać, a może trzeba wyjąć i wyczyścić
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->O2FL DSG Elegance+
    ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez krzynol Zobacz posta
      masz grube przeładowanie turbo, ciśnienie doładowania wzrasta szybko, ale za dużo i jak widać nie potrafi się zmniejszyć = łopatki turbo nie mogą się cofnąć i są ustawione "na wiatr"
      skłaniam się do opinii, że turbinka do czyszczenia, może wystarczy przegonić auto porządnie, żeby nagar z przylgni rozkruszyć i wydmuchać, a może trzeba wyjąć i wyczyścić
      Przy każdej próbie "przegonienia" wpada awaryjny więc jest ciężko to zrobić ;-)
      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

      Komentarz


      • #4
        no to zrzut turbiny Cię czeka, nie ma na co czekać, nagar sam nie spadnie już
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->O2FL DSG Elegance+
        ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

        Komentarz


        • #5
          Zanim zaczniesz drzeć turbo zdejmij sobie cięgno od gruszki i zobacz jak sztanga chodzi.
          Jeśli się zacina i chodzi ciężko to możesz spróbować rozruszać ręcznie. Jeśli w miare lekko to może się np gruszka zacierać.

          Komentarz


          • #6
            Pytanie czy jak wepnę się w wężyk podciśnienia (mam od kilku lat wymienione na silikonowe) strzykawką to czy przy zaciaganiu (robieniu podcisnienia) powinien być opór a następnie strzykawka powinna wrócić do pierwotnej pozycji? U mnie wyglada jakbym mogl "wyciagac" powietrze (brak prozni/podciśnienia)
            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

            Komentarz


            • #7
              powinno wrócić, tam jest membrana ze sprężyną
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->O2FL DSG Elegance+
              ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

              Komentarz


              • #8
                Wężyk od gruszki co idzie do N75 można zassać paszczą i zobaczyć czy jest szczelny razem z gruchą i czy sztanga się ruszy. Ale i tak problem jest jeszcze prawdopodobnie w zaciętych kierownicach turbiny. Bo przy nieszczelnej gruszce sztanga powinna być pozycji 0 doładowania.

                Komentarz

                Pracuję...
                X