Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Drżenie, wibracje po wymianie poduszek silnika i skrzyni

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Drżenie, wibracje po wymianie poduszek silnika i skrzyni

    Witam, wczoraj odebrałam auto od mechanika, zostały wymienione wszystkie poduszki tj 2 silnika w komorze i 1 pod samochodem. Odebrałam auto i pojechałem do domu, ale stojąc w korku zauważyłem , że na biegu jałowym auto wpada w drgania, wibracje . Czytałem na innych forach w necie, że auto które jest reperowane, powinno być odpalone z lekko poluzowanymi śrubami, wtedy "ustawia sie optymalnie" i po zgaszeniu silnika dokręca sie śruby. Czy to prawda ?

    Wszystkie poduszki Febi , więc nie jakieś tanie zamienniki. Proszę o poradę.

  • #2
    Zamieszczone przez shanzi Zobacz posta
    Czytałem na innych forach w necie, że auto które jest reperowane, powinno być odpalone z lekko poluzowanymi śrubami, wtedy "ustawia sie optymalnie" i po zgaszeniu silnika dokręca sie śruby. Czy to prawda ?
    Tak prawda.
    Wymieniałem ostatnio jedną poduszkę w Golfie IV i przed ostatecznym dokręceniem odpaliłem auto aby poduszka znalazła swoje właściwe miejsce.
    Zamieszczone przez shanzi Zobacz posta
    Wszystkie poduszki Febi , więc nie jakieś tanie zamienniki.
    Jedni chwalą inni odradzają.

    Komentarz


    • #3
      Dzięki za odpowiedź. Co do poduszek , Febi lepszy niż Hans Preiz - Topran

      Komentarz


      • #4
        daj znac czy po tym zabiegu z poluzowaniem poduch i odpaleniem silnika cos sie poprawilo , ja mam wymienione dwie i czsami tez sa drgania , ja zakładalem Lemfordera
        jest O1 RS 1.8T XENON
        była O1 1.9 TDI AGR

        Komentarz


        • #5
          Wczoraj byłem na poprawce, na jałowym jest o niebo lepiej nie mam już "masażera fotela kierowcy" , dzisiaj sprawdzę w dłuższej trasie

          Komentarz


          • #6
            Wracam z tematem, wszystko działa jak trzeba, poluzowanie śrub i odpalenie silnika faktycznie pomogło.

            Komentarz


            • #7
              dzisija tez poluzowalem, odpalilem ruszylem przod tyl i jest git zniknely w koncy drgania z kierownicy
              jest O1 RS 1.8T XENON
              była O1 1.9 TDI AGR

              Komentarz


              • #8
                To super. Szkoda tylko, ze mechanicy tego od razu nie praktykują, ale może ten post pomoże innym. Czyli temat możemy zamknąć,

                Komentarz


                • #9
                  nie zamykamy, czekamy na inne opinie , moze jakies dobre rady
                  jest O1 RS 1.8T XENON
                  była O1 1.9 TDI AGR

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X