Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gotujący płyn chłodniczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gotujący płyn chłodniczy

    Witam dziś podczas jazdy nagle zaczęła rosnąć temperatura płynu chłodniczego i zaczęło wyrzucać go przez zawór przy zbiorniczku. Zamiast ciepłego zaczęło lecieć zimne powietrze górny wąż przy chłodnicy był gorący dolny zaś zimny.
    ​​​​Cóż to może być drodzy forumowicze??
    Wydaje mi się że być może termostat ale przez pierwsze 20 km wszystko było ok stało się to nagle także nie wiem czy może być to jego wina

  • #2
    Wszystkie znaki wskazują na "zamknięty" termostat lub padniętą pompę wody.
    Oby to był TYLKO termostat.

    Komentarz


    • #3
      Oj , chyba uszczelka pod głowicą .

      Komentarz


      • #4
        OI, bo nie widzę ? Chwilę temu miałem podobnie właśnie w OI. Przyczyną była pompa wody. Udało mi się z takim stanem rzeczy przejechać 300 km, ale samochód był pusty, jechałem głównie po autostradzie i starałem się jak najmniej dodawać gazu. I tak parę razy musiałem stawać, bo temp. była zbyt duża, ale ostatecznie udało mi się uniknąć poważniejszych uszkodzeń silnika związanych z przegrzaniem. Kółko od pompy kręciło się prawidłowo, bez żadnych hałasów, itp., ale po wyjęciu okazało się że wiatrak spadł z ośki, a co za tym idzie, nie pchał wody w przewody.
        Pozdrawiam.

        Komentarz


        • #5
          Tak jak pisze kolega djtomi2 winowajcą może być pompa.
          @andrzejek1985 uporałeś się z problemem.

          Komentarz


          • #6
            Więc Panowie po 3 godz dzisiejszych zmagań stwierdzam że winowajcom był chyba termostat. Choc po zamontowaniu nowego ręce mi opadły bo myślałem że nic to nie dało.
            Dopiero po starym chłopskim sposobie odpowietrzenia układu węże zaczęły robić się ciepłe i zaczęło grzać. Zrobiłem 20 km na razie ok zobaczymy co będzie. Najlepsze ze stary termostat sprawdzałem 3 razy na wrzątku najpierw się nie otworzył potem się otworzył i przy 3 próbie się nie otworzyl.
            ​​​​​​

            Komentarz


            • #7
              Po wymianie termostatu, auto powinno pracować na wolnych obrotach przy otwartym ogrzewaniu na maksa aż min 2 razy włączy się wentylator na chłodnicy.
              Mam nadzieję, że temat się rozwiązał.
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X