Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tylne zaciski hamulcowe - regenerować czy nowe?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tylne zaciski hamulcowe - regenerować czy nowe?

    Siemka. Zaczynam odczuwać poblemy z tylnimi zaciskami. Pięta achillesowa nie tylko octavii ale i też VAGów z alu zaciskami z tyłu.... I teraz pytanie brzmi - kupić nowy czy regenerować ten co jest? I kolejne pytanie - 38mm czy 41 tłoczek? O1 FL z tarczami 232mm tył.

    Bedę wdzięczny za info

    pozdr

  • #2
    Dokładałem do fabii tarcze 232 z zaciskami z ibizy. Tłoczek był 38 mm (jest to napisane na zacisku), a zaciski były normalne, czyli żeliwne. Takie:

    Ostatnio edytowany przez ; 44763.

    Komentarz


    • #3
      Jeżeli chodzi o rozmiar tłoczka w zaciski i jak rozpoznać jaki jest u ciebie odpowiedź znajdziesz w poniższym temacie.
      Jaka średnica tłoczka - Octavia Club Polska

      Co do regeneracji...chcesz to robić sam czy oddać do regeneracji...?

      Komentarz


      • #4
        skoro jest rozmiar nabity na zacisku musze dobrzebać sie do niego bo tak sa zawalone ze nic nie widac. Czy chcę to robić sam - obejrzałem chyba wszystkie filmy o tym jak to zrobić i teoretycznie nic trudnego - praktycznie jak popełnię bład przypłacę to już przy pierwszej próbie hamowania. Oby nie ze 150 km/h na autostradzie...

        Komentarz


        • #5
          Jak masz kupić nowy zamiennik, to może lepiej regenerować oryginał. No chyba że jesteś pewien zamienników.

          Komentarz


          • #6
            Niby nie jest to takie trudne ale bez odpowiednich szczypcy segera do zacisków trudno jest wymontować a później równię i zamontować samoregulator. Pierścień segera musi być dobrze/głęboko zamontowany w kanału. Przy demontażu zewnętrznego uszczelnienia znajdującego między zaciskiem a dźwignią trzeba uważać aby nie uszkodzić tej okrągłej ścianki bo nie będzie później w czym zamontować nowego uszczelnienia.
            Jeden z tematów...
            Blokuje hamulec reczny octavia 1 - Octavia Club Polska

            Komentarz


            • #7
              sprawdziłem co jest na zacisku wybite i okazało sie, że jest 41 czyli tłoczek 41 mm. Ehh a ja mam zacisk z Audi A4 na 38mm i myslałem, że bedzie pasował a tu lipa....

              Komentarz


              • #8
                Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
                ktoś zakłądał lub miał z tym stycznośc?

                pytałem o regeneracje i koszt 150zł to wymiana gumek i wypolerowanie tłoczki. o wymianie osiek i samoregulatora można pomarzyć....

                coraz bardziej zaczynam mysleć włąśnie o nowej sztuce...

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpis
                  pytałem o regeneracje i koszt 150zł to wymiana gumek i wypolerowanie tłoczki. o wymianie osiek i samoregulatora można pomarzyć....
                  Raczej trudno to nazwać regeneracją... pomijany jest najważniejszy element. To się mija z celem.

                  Komentarz


                  • #10
                    wiesz ale tak to nazywają.I jak klient powie coś wiecej jak ja to już jest tym złym i delikatnie sugeruja, aby nie przyjeźdzać do nich

                    Komentarz


                    • #11
                      Po prostu niektórzy nie chcą się do tego dotykać sugerując że później będzie ciekło z zacisku.

                      Komentarz


                      • #12
                        Po pierwsze najważniejsze to wymiana ośki i wprasowanie tulejki żeby już się ręczny nie zapiekał ! Większość firm wymienia gumki, pomaluje proszkowo napstryka zdjęć reklamowych i wielka regeneracja. To przede wszystkim ma działać a nie wyglądać.
                        Ja regenerowałem i jestem bardzo zadowolony a należę do ludzi co lubią mieć wszystko dopieszczone. Gość konkretny mówi co będzie zrobione i to robi. W razie pytań pomocny przez telefon. Dosłownie gość potrafi wspomóc przez telefon w razie pytań bo nie tylko regeneruje ale i naprawia układy hamulcowe. A nie na zasadzie zapłaciłeś to spadaj. Wszystko za pomocą kuriera.Ja jestem zadowolony.
                        Regeneracja zacisków hamulcowych - AUTO SERVICE FURDAL - O nasRegeneracja Zacisków – AUTO SERVICE FURDAL | Zajmujemy się regeneracją zacisków hamulcowych.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zadzwonie i zapytam. Dzieki za info Zastanawiam sie dalej nad zakupem nowego zacisku. Znalazłem KAMOKA za 190zł...

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja również uważam jak kolega wyżej. Jak zregenerujesz oryginał to masz nowy zacisk. A zamienniki przy hamulcach to ja uważam za zły pomysł.

                            Komentarz


                            • #15
                              znalazłem w hurtowni Zacisk NOWY TRW - czyli Ori na pierwszy montaż za 245 zł z 2 letnia gwarancja.
                              za regeneracje z nabiciem tulejki i nowym trzpieniem, samoregulatorem itp wołaja ok 270-290 zł.... i daja tylko 6 miesiecy gwarancji....

                              Komentarz


                              • #16
                                Ja kupiłem nowe zaciski TRW bo właśnie robię SWAPA z bębnów, używki w większości to gruz, a regeneracja na porządnych częściach niewiele tańsza od nowego.

                                Dodam tylko, że te nowe zaciski z TRW mają zeszlifowane znaczki VW OOOO
                                Ostatnio edytowany przez samtech84; 3140.

                                Komentarz


                                • #17
                                  i ile płaciłeś za sztuke? jak to nie tajemnica oczywiście...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Jeden na alledrogo wyhaczyłem za 130 zł, drugi 264 zł w sklepie.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      nowy za 130 zł - wow mega okazja. A powiedz mi czy dodatkowo troszczke pasty do tłoczków dawałes pomimo tego, co producent dał ?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Fabryka się postarała, wysmarowane wystarczająco, nie trzeba było wprowadzać poprawek

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          no to mnie uspokoiłes w sumie fabryczne TRW wytrzymały bez rozbierania 14 lat.... dopiero najpierw ręczny na amen sie zapiekł i tp itp...

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X