Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8T AUQ - za mało mocy (diagnoza tunera na hamowni)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8T AUQ - za mało mocy (diagnoza tunera na hamowni)

    Witam!
    Jestem w trakcie dopieszczania mechaniki mojej O1 vRS i natrafiła mi się okazja zbadania jej na hamowni. Wszystko fajnie ponoć poszło, ale pomiar wykazał 166 KM i 247 Nm. Tuner stwierdził, że problem jest w układzie kontroli turbo. Co to może być? Dodam tylko, że mówił chyba, że turbina nie doładowuje i to przez to taka moc wyszła.

  • #2
    Nie mam logów, ani nie mam jak ich zrobić :/ Wykres wrzucam:



    Obraz (54).jpg

    Komentarz


    • #3
      W weekend będę miał dostęp do kompa z obd i teoretycznie oprogramowaniem diagnostycznym (wiem, że kody błędów pokazuje itp., ale nie wiem dokładnie co to). Jakie te logi powinienem sprawdzić? Widziałem na yt pare poradników jak się robi te logi ale nie za bardzo czaje. Z tego co widze potrzebuje VCDS, tak?

      Komentarz


      • #4
        to nie pierwsze AUQ które nie trzyma mocy.... jak posledzisz internet to zobaczysz, że przważnie 166-171 mają... mało która trzyma 180....
        VCDS najlepiej - kabelkiem z allegro co najwyżej vag-com 311.2 sie pobawisz i też moim zdaniem logi zrobisz. Ewentualnie Viakken.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpis
          to nie pierwsze AUQ które nie trzyma mocy.... jak posledzisz internet to zobaczysz, że przważnie 166-171 mają... mało która trzyma 180....
          Czyli w sumie nie mam co się martwić, kombinować i latać po mechanikach... Może coś w weekend mi wyjdzie z logami, to wrzuce

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Wronek1
            nawet jak do aum'a wgrasz soft z auq to te też tyle wypluwają ...
            czyli jakie z tego wnioski? AUM ma superate od fabryki a AUQ manko na dzień dobry....

            Komentarz


            • #7
              hmmm tzn?

              Komentarz


              • #8
                wszystko zalezy od stopnia sprawnosci silnika i osprzetu. :0

                Komentarz


                • #9
                  Mam auto podpięte pod kompa i mogę se sprawdzić takie rzeczy jak stopień doładowania, wzorcowe doładowanie turbo itp. Sterownik do sprawdzania to Delphi i jeszcze wypluło mi błąd:
                  17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy zaworem turbosprezarki i przepustnica

                  Komentarz


                  • #10
                    DV było wymieniane na nowe w marcu. Gdzie i jak szczelność sprawdzić? Czytałem jeszcze ze to może być n75...

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X