Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Check Engine

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Check Engine

    Część,
    Od jakiegoś czasu pali mi się check, w zeszle lato wymieniałem sterownik klimatyzacji ( niestety nie do silnika BFQ tylko coś od Polowki)
    Po drodze oberwał mi się środkowy tłumik z którym jeździłem jakiś czas. Myślałem że check jest związany z sonda lambda albo coś z układem wydechowym.

    Podłączyłem pod kompa zrobiłem zdjęcie błędów, wykasowałem i znowu zapalił się check ale tylko z 2 takimi samymi błędami.

    Mechanior obstawia albo ten nieszczęsny sterownik klimy(jeździłem wcześniej parę Miechów bez check-a) albo termostat.
    Poradzicie coś, nie chce na ślepo wymieniać gratów.

  • #2
    1) Uzupełnij profil, będzie łatwiej Ci pomóc. Rozumem że silnik BFQ, więc sterownik klimy z końcówką L, wymieniłeś sterownik na taki sam ? Jeśli nie to pierwszy błąd może być z nim związany.

    ​​​​​​Opisz jakieś objawy co się dzieje ogólnie z samochodem bo tak to można wróżyć jak Ci doradzić.

    Serwisówka do twojego silnika :

    Link

    Poczytaj , może trochę Ci się rozjaśni sytuacja.
    Ostatnio edytowany przez shanzi; 42521.

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez shanzi Zobacz wpis
      1) Uzupełnij profil, będzie łatwiej Ci pomóc. Rozumem że silnik BFQ, więc sterownik klimy z końcówką L, wymieniłeś sterownik na taki sam ? Jeśli nie to pierwszy błąd może być z nim związany.

      ​​​​​​Opisz jakieś objawy co się dzieje ogólnie z samochodem bo tak to można wróżyć jak Ci doradzić.

      Serwisówka do twojego silnika :

      Link

      Poczytaj , może trochę Ci się rozjaśni sytuacja.
      Hej, zgadza się wsadziłem z końcówką K albo G już nie pamiętam. Z L był problem z dostępnością albo chore ceny. Generalnie z samochodem nic się nie dzieje. Przygotowuje na sprzedaż uli chce pozbyć się błędu który wyskoczył pół roku albo lepiej od wymiany sterownika klimy.

      Komentarz


      • #4
        No to Cię rozczaruje. Błędu nie będzie tylko z oryginalnym sterownikiem - L. Co do reszty błędów to w tym silniku często padały termostaty. Temat jest też na forum. A reszta to błąd mieszanki, czyli albo sonda albo inne rzeczy mające wpływ na spalanie. Musisz eliminować droga prób i błędów.

        Łatwiej Ci będzie znaleźć tematy po błędach kodów z vcds. Ty chyba zczytywales programem od Delphi ?.
        Ostatnio edytowany przez shanzi; 42521.

        Komentarz


        • #5
          Szykuj się na termostat, 300 zł trza dać za oryginał. Wymienia się całość!! Obudowa nie mylić z wkładem, termostat.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X