Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wymiana silnika1.8 tAUQ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wymiana silnika1.8 tAUQ

    Decyzja zapadła,jestem przed wymianą silnika.Czy szukać następnego AUQ,czy inne oznaczenie pasujący do mojego komputera obecnie 270 KM.Może inny symbol jest trochę poprawiony.po wymianie i przełożeniu osprzętu chcę zrobić tylko korektę mapy.dzięki za cenne info.
    - Sharan 05 SPECIAL
    - Octavia 1 RS
    - Impreza PRODRIVE

  • #2
    Co się stało, że wymieniasz silnik ???

    Komentarz


    • #3
      pół roku temu niebieski dym,rozebrany silnik głowica remont nowe panewki pierścienie.dwa mies.mija gryzący dym znowu ,na nowo pierścienie panewki głowica do spr. p,poskładane.Było ok.5 mies.mija i z każdym dniem ,od miesiąca coraz gorzej.najpierw znowu na postoju gryzący dym i po przegazowaniu niebiesko.silnik delikatnie docierany na millersie ,teraz cały czas millers syntetyk.turbo wyjęte tydzień temu ok.
      - Sharan 05 SPECIAL
      - Octavia 1 RS
      - Impreza PRODRIVE

      Komentarz


      • #4
        Gdzieś ktoś popełnia błąd przy naprawie czy jak że puszcza na pierscieniach itd

        Komentarz


        • #5
          próba szczelności wypadła co prawda dobrze m-dzy 90-96%,zrobię za tydzień jeszcze kompresję na zimnym i gorącym i próbę olejową.może jakieś podpowiedzi.-
          - Sharan 05 SPECIAL
          - Octavia 1 RS
          - Impreza PRODRIVE

          Komentarz


          • #6
            od początku bez gazu.gaz dobry w zapalniczce i komorze ...
            - Sharan 05 SPECIAL
            - Octavia 1 RS
            - Impreza PRODRIVE

            Komentarz


            • #7
              albo złudzenie ,ale przy niskim min.stanie oleju auto słabsze-po dolaniu na max.odzyskuje moc.branie oleju duże.
              - Sharan 05 SPECIAL
              - Octavia 1 RS
              - Impreza PRODRIVE

              Komentarz


              • #8
                dzisiaj się dowiedziałem ,że blok był oceniany na oko ,bez mierzenia przed wymianą pierścieni i panewek.brak było stopnia i tłok ciasny w górze.Podejrzewam, że środek cylindra ,lub dół mógł mieć luz,na początku pierścienie go uszczelniły,lecz po 5 mies. się wytarły i z każdym dniem jest gorzej.czy ta teoria jest słuszna?
                - Sharan 05 SPECIAL
                - Octavia 1 RS
                - Impreza PRODRIVE

                Komentarz


                • #9
                  czy kpl.dół bam 225 będzie pasował do reszty AUQ?
                  - Sharan 05 SPECIAL
                  - Octavia 1 RS
                  - Impreza PRODRIVE

                  Komentarz


                  • #10
                    wracam do tematu,na 100 proc.padł dół silnika ,cylindry zapewne są jajowate,nie były zwymiarowane.będę oddawał blok do roboty nowe nadwymiarowe tłoki i szlif.obecnie jest 270 KM,może troszkę wzrośnie po sprawnosci silnika.Moje pytanie-do jakiej mocy wystarczają normalne tłoki i korby?namawiają mnie na zakucie,czy jest sens?może będzie ok.300KM po korekcie programu.Trzeci raz remont silnika w pół roku.Za wszystko normalnie płacę,a pretensje do PIS-U ,bo warsztat gnojków zmienił właściciela.proszę o podpowiedzi,bo nie dam się już zrobić w ch...zamierzam jeszcze trochę pojeżdzić tym autem.
                    - Sharan 05 SPECIAL
                    - Octavia 1 RS
                    - Impreza PRODRIVE

                    Komentarz


                    • #11
                      radzisz robić na normalnych tłokach z górnej pólki?
                      - Sharan 05 SPECIAL
                      - Octavia 1 RS
                      - Impreza PRODRIVE

                      Komentarz


                      • #12
                        srojenie korekta dopiero po remoncie
                        - Sharan 05 SPECIAL
                        - Octavia 1 RS
                        - Impreza PRODRIVE

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X