W drodze do pracy zapiszczała kontrolka płynu chłodniczego i na wolnych obrotach zaczął piszczeć też pasek wielokolorowy.
W pracy maska do góry i pod maską zarzygana płynem okolica zbiorniczka oraz mokre wygłuszenie maski silnika.
Króciec zbiorniczka pękł już w przewodzie gumowym zwrotnym płynu do zbiorniczka, pod samą opaską, dopiero na wyższych obrotach, zaczynało sikać płynem na boki.
Pytanie, czy zbiorniczek wyrównawczy jest taki sam dla 1.6. 1.8T, 2.0 oraz TDI ? Czy zbiorniczek np od VW, Skody, Seata czy Audi jest taki sam ?
Mam 1.8T AUQ 180KM.
W każdej O1 gniazdo wtyczki jest identyczne czy poszczególne wersje silnikowe różnią się kształtem kostki lub ilością pinów ?
Po wymianie zbiorniczka trzeba jakoś odpowietrzać układ oraz nagrzewnicę czy wszystko odbywa się samoczynnie ?
Zbiorniczki jedne mają po środku skalę MAX - MIN inne mają tę podziałkę dużo niżej :/
W pracy maska do góry i pod maską zarzygana płynem okolica zbiorniczka oraz mokre wygłuszenie maski silnika.
Króciec zbiorniczka pękł już w przewodzie gumowym zwrotnym płynu do zbiorniczka, pod samą opaską, dopiero na wyższych obrotach, zaczynało sikać płynem na boki.
Pytanie, czy zbiorniczek wyrównawczy jest taki sam dla 1.6. 1.8T, 2.0 oraz TDI ? Czy zbiorniczek np od VW, Skody, Seata czy Audi jest taki sam ?
Mam 1.8T AUQ 180KM.
W każdej O1 gniazdo wtyczki jest identyczne czy poszczególne wersje silnikowe różnią się kształtem kostki lub ilością pinów ?
Po wymianie zbiorniczka trzeba jakoś odpowietrzać układ oraz nagrzewnicę czy wszystko odbywa się samoczynnie ?
Zbiorniczki jedne mają po środku skalę MAX - MIN inne mają tę podziałkę dużo niżej :/
Komentarz