Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przednie sprezyny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Też tak uważam. Tył w Octavi jest dość podatny na siadanie pod obciążeniem, dlatego brałbym wyższe.

    Komentarz


    • #27
      Wiecie co koledzy nie chce jakiegos tuningu, super wygladu, chce po prostu zeby bylo sprawne i jezdzilo jako auto rodzinne tym bardziej drugie dziecko na swiat przyjdzie i ccialbym miec bezpieczne auto. Na stronie szukalem informacji jakie dlugosci beda odpowiednie i sa rozne opinie, do tego modelu faktycznie sa dwa rodzaje na tyl dlugosci 343 oraz 360 wzmacniane. Na stronie byly rowniez rozne firmy i chyba na 1 montarz byly mniej wiecej montowane te 343 np firma kamoka 343 monroe 339 sachs 346 trw 343 eibach 342 natomiast kayaba daje 343 oraz 360. Dodam ze chcialem zmierzyc ile maja aktualne sprezyny to na kolach maja 230 dodam ze przod patrzy w niebo bo sprzedawca twierdzi ze sa do tego modelu i sprzedal mi kayaba 335 wiec jak kupie z tej samej firmy na tyl 343 wiec juz bedzie troche wyzej. Tylko pytanie czy nie lepiej skusic sie na wyzsze i wzmacniane na te 360 dodam ze tyl ciagle obciazony jakby nie patrzec jest poniewaz inslalacja lpg i kolo zapasowe a teraz bedzie i wozek i graty rozne do dziecka. tylko czy to sie wyrowna?teraz na przod patrzy do gory to tyl scicniety jest na sprezynie 230 jak wcicne 343 lub 360 to bedzie duzo wyzej niz przod ahhhhhhh
      moja czarna perla
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez danielosy Zobacz wpis
        Tylko pytanie czy nie lepiej skusic sie na wyzsze i wzmacniane na te 360 dodam ze tyl ciagle obciazony jakby nie patrzec jest poniewaz inslalacja lpg i kolo zapasowe a teraz bedzie i wozek i graty rozne do dziecka.
        Biorąc po uwagę powyższe informację brałbym tak jak wcześniej pisałem te wyższe i wzmacniane.

        Zamieszczone przez danielosy Zobacz wpis
        teraz na przod patrzy do gory to tyl scicniety jest na sprezynie 230
        To jest przecież wysokość sprężyny pod obciążeniem...

        Zamieszczone przez danielosy Zobacz wpis
        jak wcicne 343 lub 360 to bedzie duzo wyzej niz przod ahhhhhhh
        Według mnie nie będzie.

        Komentarz


        • #29
          Witam kolegow Jestem juz po wymianie sprezyn tylnich i dziekuje Wam za pomoc i dorade. Kupilem te wzmacniane grubsze i wyzsze wymiar 360 wedlug producenta. Teraz jak Ktos bedzie sie zastanawiac nad wyborem to moge smialo polecic kupno tych wyzszych bo jest ok. Teraz przod mam wedlug katalogu wymiar fabryczny 335mm natomiast tyl wyzszy od standartu zamiast 343 to dzwiglem go do 360mm. Sa to dane producenta ale na zywo wcale tego nie widac auto sie wyrownalo , nawet moge powiedziec ze przod wizualnie jest troszke wyzej -jak uwazacie. Na zdjeciu lpg zatankowane 47litrow kolo zapasowe w bagazniku i 1/4 litra paliwa pb. Jedno zrobione wiec bede robic teraz konserwacje auta biteksem pozdrawiam i dziekuje za pomoc
          Załączone pliki
          moja czarna perla
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275

          Komentarz


          • #30
            U mnie po wymianie sprężyn przód stoi wyżej . Tył jest ok. Generalnie nie podoba mi się to wcale. Dodatkowo różnica wysokośći między kołami z tyłu i z przodu jest dalej.
            Wymiana sprężyn nie wiele pomogła.
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz


            • #31
              Ostatnio robiłem kompletne przednie zawieszenie w swojej Octavii, na warsztat poszły sprężyny Sachs i amortyzatory gazowe tej samej firmy. Efekt końcowy jeżeli chodzi o wygląd jest taki jaki był w serii, komfort też spoko, tłumienie jak na razie ok, zobaczymy ile pożyją tanie gazowki. Dla zainteresowanych mogę podać numery części, chociaż zaznaczam że były dobierane pod konkretny silnik benzynowy.

              Komentarz


              • #32
                IMG_20190210_121815_r1.jpg Wrzucam zdjęcie jak u mnie wygląda po około 5 latach od wymiany wszystkich sprężyn na "jamexy".

                Bagażnik pusty pb i lpg zalane na full.

                wieżo po wymianie tył był "przyjemnie wyżej" niż przód przez kilka miesięcy ale kilka urlopowych wyjazdów wyrównało sprawę. Teraz cały czas utrzymuje się jak na zdjęciu póki co nie siada niżej.
                ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                Spalanie - Motostat.pl
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • #33
                  Akurat będę zmieniał amortyzatory z tyłu w HB i zastanawiam się też nad sprężynami, bo trochę siedzi pod obciążeniem. Mam lpg. Czyli podsumowując co polecacie? Odnośnie sprężyn tył?

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X