Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z silnikiem po remoncie!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z silnikiem po remoncie!

    Hej. Problem nie dotyczy Skody, ale na tym forum jest spoooro kumatych ludków, więc proszę o zrozumienie i merytoryczną pomoc

    Astra G Silnik x20xev + LPG

    Silnik jest po remoncie (25tyskm temu) w poniższym zakresie:


    Silnik jest po remoncie w poniższym zakresie:

    Wymiana jednego tłoka na używany
    Wymiana pierścieni
    Regeneracja głowicy w specjalistycznym zakładzie
    Nowe: panewki, śruby korbowodów, rozrząd+śruby mocujące, świeczki+kable, full uszczelek.
    Olej: Mobil1 0w40

    Wszystkie użyte części od dobrych producentów!

    Cylindry dobrze wyglądały, brak najmniejszych zarysowań, oraz nawisów. Cylindry shonowane przed montażem tłoków.
    Wdg mechanika po wlaniu oleju na zamontowane tłoki, do rana pierścienie nie przepusciły oleju - ponoć to dobry znak.

    Jak widać nie zainwestowałem fatygi i kapitału w obróbkę dołu. Ale biorąc pod uwagę powyższe, założyłem że będzie OK.

    No i efekt takowy:
    Mam wrażenie że auto przed remontem na 1,2 biegu lepiej odchodziło.
    Pobór oleju ponad 0,5l/1000km

    Przejechałem ok 25 tys od remontu. Podczas jazdy auto złapało muła i wpadło w drgawki. Okazało się, że rozrząd przeskoczył o 3 zęby!!! Po ustawieniu rozrządu zapaliło i ... jeździ jak przed przeskoczeniem
    Mechanik który mnie ratował, stwierdził, że pasek był trochę za luźny.
    Zmierzył kompresję, wyszło 8-9 barów.

    Jako że po remoncje kompresji nie zmierzyłem (gupi JA!) , nie wiem jaka była przed przeskoczeniem rozrządu.

    Prosiłbym o sugestie w poniższych zagadnieniach:
    - Czy ten silnik jest bezkolizyjny, że przeżył przeskoczenie o 3 zęby i jazde 10 km ?
    - Czy tam jest samonapinacz paska ? jesli tak, to dlaczego po 2 latach i 25kkm był poluzowany ???
    - Zmienić silnik ?
    - Otworzyć aktualny silnik ? co to mi da ?
    - Zmienić napinacz + pasek i olać sprawę ??

    THX
    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

    Jeżdżę w blasku
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

  • #2
    Kompresja slaba, do tego jak blok byl honowany, nawet na uzywane tloki byly zalozone nowe pierscienie to musi byc dobrze. Mnie tylko ciekawi, czy ktos sprawdzil jaki luz na zamku maja pierscienie po honowaniu.

    Kwestia glowicy, uszczelniacze to raczej wymieniono, ale kto wie...

    A teraz pozostaje kwestia czy zawory nie sa pogiete, a mimo to auto jakos dziala i ma nawet jakas kompresje.


    Dziwna akcja generalnie
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X