Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pomocy!! bo mnie krew zaleje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pomocy!! bo mnie krew zaleje

    Zgłaszam moja usprawiedliwiona nieobecność - jestem za daleko od "Bazy" by dziś wracać. Ale w ramach rekompensaty i pokuty będę jutro w krainie Skody.. czyli naszych południowych sąsiadów! To się napatrzę !

  • #2
    Pomocy!! bo mnie krew zaleje

    Kupiłem O2,krajowa, servisowana w WIMAR skoda Warszawa 183 tys.km,silnik 1.9 TDI-BKC,przelatalem 4tys i zaczęły się problemy.Zrobiłem trasę 2,5 tys-Wszystko OK,rano odpalam,jadę i brak mocy-mróz czy co?pojechałem na VAGa,a tam dopiero jazda

    1-silnik klapy gaszącej dolot(v157)brak syg p3102
    2-obwód otwarty lub zwarty do masy p3101
    3-16622 turbo dol czujnik A wys wej
    4-18000 czujnik wys doladowania ,czujnik ciśnienia nie pewny,korelacja p1592

    Zacząłem o klapy gaszącej-klapa nie działa -ręcznie po zamknięciu sama otwiera ,bezpiecznik nie spalony,po wypięciu kostki żadnych zmian-brak mocy,dodam że przed całą awarią przy gaszeniu silnika słychać było głuche puknięcie(tak jakby już wcześniej klapa nie działała),ale autko jeździło i przyspieszalo jak należy.Może zaczynam nie od tego co trzeba?Pomocy,bo zajmie mi to wieki!!!!!

    Komentarz


    • #3
      bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez bajda11
        Wszystko OK,rano odpalam,jadę i brak mocy-mróz czy co?pojechałem na VAGa,a tam dopiero jazda
        Jak Ci kowal 2002, napisał sprawdź kable, bo może również jakiś gryzoń kable nadgryzł.
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez kowal 2002
          bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
          Czy można w jakiś sposób sprawdzić to miernikiem?

          [ Dodano: Nie 26 Gru, 10 20:53 ]
          Zamieszczone przez kowal 2002
          bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
          Witam! Mam jeszcze takie pytanko-Jaki powinien być opór na silniczku klapy gaszącej i na czujniku ciśnienia doładowania-jeszcze wiązki nie sprawdzałem(brak czasu przed świętami),ale chcę sie zato wziąść w tym tygodniu.Z góry wielkie dzięki!

          [ Dodano: Nie 26 Gru, 10 21:40 ]
          Zamieszczone przez kowal 2002
          bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
          P.SI na których pinach

          [ Dodano: Wto 28 Gru, 10 19:16 ]
          Zamieszczone przez kowal 2002
          bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
          Problem usunięty-przerwany przewód przy wtyczce czujnika doladowania ciśnienia.

          Komentarz


          • #6
            Podłączę się pod temat, bo sytuacja podobna tylko że w Passacie, ale patrzyłem w swojej Skodzie I wszystkie części są takie same.
            Passat przejechał 4 tys. km. Na następny dzień odpalił bez problemu a po przejechaniu 10 km zaczął kaszleć aż w końcu zgasł. Komputer wyrzuca błąd czujnika klapy gaszącej. Klapa w pozycji otwartej a silnik nie zapala. Sprawdziłem u siebie w Skodzie i odpięcie wiązki od klapy gaszącej nie ma wpływu na odpalanie i gaszenie silnika. Swoją drogą trochę mnie to zdziwiło. Oczywiście od razu wyskakuje wyżej wspomniany błąd. Pytanie: co jeszcze może unieruchomić silnik i jednocześnie wyświetlić błąd czujnika klapy ?
            Pozdrawiam.

            [ Dodano: Wto 27 Sty, 15 20:25 ]
            O cholera. Nie zauważyłem , że temat stary jak świat, ale może ktoś coś poradzi.
            Pozdrawiam.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X