Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku

    OBD2 to ogólnie typ złącza - to jest duże złącze 16 pinowe do którego się podłączasz, kiedyś w starszych autach było ODB1 ( 2 wtyczki 2-pinowe).

    KKL - to oznacza, że interfejs posiada 2 linie komunikacyjne K ( VAG ma linie K i L), Z tego co wiem to 2 linie K potrzebne do połączenia z niektórymi sterownikami w nowszych samochodach.

    Oba interfejsy, które podałeś mają złącze OBD2 i oba mają według opisu dwie linie K. Jak dla mnie to jedno i to samo.

    Ja osobiście mam kabelek z Viaken'a i jestem bardzo zadowolony. Łączyłem się nim do Octavii, Felicii, kilku VW i Audi, korzystająć z VAG-Coma, Polskiego Vaga i VWToola.
    moj VAG
    a tu cos tanszego http://www.viaken.pl/pl/viaken-profe...-obd2-104.html
    Pozdrawiam serdecznie

  • #2
    problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku

    witam 1,9 tdi 2005 105konny od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku bylem na kompie wszystko jest ok
    powiedzial mi kmoles ze powinienem wgrac nowy soft do kompa
    ?????

    Komentarz


    • #3
      czy morze masz tak że odpalisz na zimnym silniku,zgasisz go i potem nie chce ci już odpalic

      Komentarz


      • #4
        nie nie takiego problemu nie mam

        [ Dodano: Wto 28 Gru, 10 13:44 ]
        dzwonilem do serwisu powiedzieli mi ze do mojej skody nie wgrywa sie softu sprawdzali po numerze nadwozia powiedzieli zebym sprawdzil akumulator w sumie od nosowsci nie byl ruszany 5 lat ma autko ale boje sie ze to pompa wtryskowa ale koles mi podlanczal kompa i nie bylo bledu

        Komentarz


        • #5
          andriu79, u mnie był podobny problem jak silnik był rozgrzany to był problem z odpaleniem. Do wymiany poszedł rozrusznik i wszystko wróciło do normy ale może tez być problem akumulatora ja bym zaczął od niego ale jak ci po nocy odpala, to chyba bym stawiał na coś innego .
          1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
          2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
          3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
          4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

          Komentarz


          • #6
            tylko dlaczego tylko jak jest rozgrzany?

            [ Dodano: Wto 28 Gru, 10 14:02 ]
            nie wiem gdzie moge zdjagnozowac ze to rozrusznik

            Komentarz


            • #7
              andriu79, nie wiem czemu dla mnie zdiagnozowali to w ASO Plichta w Gdyni i tam tez to robili koszt to jedyne 803 zł brutto za rozrusznik :shock: i 165 brutto za robociznę rozrusznik z rabatem 10 % tyle kosztował w 2009 r w styczniu . na pewno można to taniej załatwić ale jest trochę problem z wyjęciem jego . To nie jest Felicja gdzie wyjecie rozrusznika zajmuje 10 min. To na pewno jest winna elektryki możliwe ze to cewka która przekazuje prąd na wirnik i wysuwa zębatkę. Porządny elektryk powinien to sprawdzić np BOSCH SERVICE oni się zajmują diagnoza i są w prawie każdym mieście.

              Pozdrawiam
              1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
              2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
              3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
              4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

              Komentarz


              • #8
                jedyne tylko hm wg nie malo ponoc rozrusznik mam ok aku rowniez pompowtryskiwacze tez wiec nie wiem co moze byc

                Komentarz


                • #9
                  andriu79, zapomniałem zrobić " " jest to trochę wygórowana kwota ale działa . Nie będę się rozpisywał czemu robiłem to w ASO ale wszystko działa ok liczę ze uda się tobie to naprawić i będziesz mógł dalej śmigać swoja O2. Daj znać jak coś będzie wiadomo.

                  Pozdrawiam
                  1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
                  2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
                  3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
                  4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    miałem to samo tylko że w silniku BKC. Zima -20 palił na dotyk natomiast lato +30 na zimnym silniku wszystko OK a na rozgrzanym trzeba było kręcić 3-5 sekund żeby załapał. Pomogła wizyta u fachowca, zmienił mapkę wtrysku tzn. zmniejszył obroty przy których jest podawana dawka rozruchowa na pompowtryski, teraz już jakieś pół roku wszystko OK nie ma znaczenia czy zimny czy gorący pali na dotyk.

                    Odnośnie tej sprawy jeszcze dodam, że akumulator mam od nowości i jak na razie kręci dobrze. Wg. mnie nie ma sensu bawić się w naprawy, wymiany rozrusznika czy akumulatora wystarczy naprawdę jechać do człowieka który się na tym zna i za około 300 .- ma się święty spokój.
                    to tyle z mojej strony.

                    POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU .
                    OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

                    Komentarz


                    • #11
                      Zabawa z rozrusznikiem starczy na ok 50tys- 100tys km..... wymiana AKU jeszcze krocej.
                      Dygniecie map startowych...do konca zycia motoru.
                      I okazuje sie ze rozrusznik ktory ASO wymienia za tysiaka zl moze sluzyc po takim zabiegu jeszcze wiele lat.... :roll:
                      pozdrawiam

                      Diagnostyka i tuning
                      hybrydowe wtryski i turbiny
                      programy na ulice jak i do sportu

                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                      www.tune-up.pl

                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja też kiedyś mialem problem w Cordobie 1.9 TDI ASV z odpalaniem na cieplym silniku i okazało się, że problemem byl rozrusznik. Wystarczyło zregenerowanie go za ok. 200zł i jeszcze przez 2 lata (do czasu sprzedaży samochodu) działalo wszystko jak trzeba. Straszono mnie także, że to wina pompy paliwowej ale na szczęści znalazłem magika, który uporał się z moim problemem.

                        Komentarz


                        • #13
                          No z pompa to stara śpiewka ale ona ma tutaj najmniej do gadania.
                          Problem jest z zwiazany z programem ktory nie uwzglednia zadnej tolerancji jesli chodzi predkosc rozruchowa silnika.
                          Czyli rozrusznik, akumulator i kable musza byc na min 90% sprawne. Inaczej zaczynaja sie cyrki ktore z przebiegiem (i zuzywaniem) sie jeszcze poglebiaja.

                          To tak samo jak by wymieniac klocki przy 1/3 zuzycia bo juz ABS zacznie wariowac....

                          Korekta mapy (wystarczy naprawde liznac) pozwala na tolerancje normalnego zuzycia ww elementow.
                          pozdrawiam

                          Diagnostyka i tuning
                          hybrydowe wtryski i turbiny
                          programy na ulice jak i do sportu

                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                          www.tune-up.pl

                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                          Komentarz


                          • #14
                            no niby wszystko rozumie tylko dlaczego jak jest zimny pali na dotyk a jak sie nagrzeje to am problem
                            bylem jakies 5 dni wymienic olej koles podlaczyl do kompa czysty zadnych bledow nie pokazuje wzial wrzucil ustawienia podstawowe i nibby na cieplym jakby sie problem chwilowo rozwiazal dzis po jezdzie jak sie silnik nagrzal stanalem odpalilem problem powrocil 5-6 sekund i pali czasem potrafi od razu zapalic ale czasem juz probowalem roznie odpalac po nagrzaniu swiec i bez nagrzania problem ten sam chodz mam wrazenie jakby bez nagrzanych swiec palil lepiej
                            Najgorsze ze w zielonej Gorze jest problem z dobrym mechanikiem

                            Komentarz


                            • #15
                              Koledzy chciałbym z wami się podzielić wiadomością iż u mnie skoda paliła ciężko gdy ciepła, chciałem nawet zmieniać dawki startowe itp a próbując wyeliminować inna usterkę wymieniłem kostkę stacyjki i octavia pali aż miło za każdym razem. Rozebrałem stara kostkę jeszcze Ori i ścieżki była masakrycznie wytarte, zatem jak coś takiego macie warto się przyjrzeć kostce stacyjki, 30zl może rozwiązać problem.
                              SKODA OCTAVIA TOUR
                              1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                              BLACK COMBII
                              SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                              Komentarz


                              • #16
                                kostka stacyjki, a palenie na ciepłym?
                                ciekawa teoria...
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X