Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nierównomierne przyspieszanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • nierównomierne przyspieszanie

    Mam wzmacniacz Sony 6040, parametry poniżej:

    * Moc nominalna przy 4 omach: 4 x 60
    * Moc nominalna przy 4 omach: 1 x 140W
    * Moc nominalna przy 2 omach: 4 x 70W
    * Moc maksymalna przy 4 omach: 4 x 110W
    * Moc maksymalna przy 4 omach: 1 x 300w
    * Moc maksymalna przy 4 omach: 2 x 150W(2omy)+ 1 x 300W (4Omy)


    Podłączone są pod niego 4 głośniki, na suba mam oddzielny piecyk

    Czy jest sens kupować Morel tempo (na przód) czy lepiej nie przepłacać i wziąć Maximo?

    Tempo ma RMS 120W a max 280W. Czy ten wzmak da radę czy nie osiągnę dobrego efektu i lepiej kupić Maximo?
    moje aukcje allegro :
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2832058

  • #2
    nierównomierne przyspieszanie

    Witam.
    Posiadam octavię 1,4 TSI i chciałbym zasięgnąć doświadczeń innych użytkowników samochodu z tym silnikiem.
    Mianowicie jeżeli jadę sobie na IV biegu z prędkością około 60 km/h (około 2000 obr/min), wciskam pedał gazu do oporu, samochód zaczyna przyspieszać, jednak w zakresie 2000 - 3000 obr/min przyspiesza odczuwalnie gorzej niż w zakresie 3000 - 4000obr/min.
    Zgodnie z wykresem momentu obrotowego jest on maksymalny w zakresie 1500 - 4000 obr/min, więc czy samochód nie powinien przyspieszać jednakowo.
    Proszę o informację, jak to jest u Was, oraz ewentualne wyjaśnienie dlaczego tak jest.
    Chciałbym wiedzieć czy u mnie jest wszystko OK, czy muszę męczyć serwis.

    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz


    • #3
      Wedlug mnie to normalne benzyna tak sie zachowuje.
      Skoda Octavia 1,9TDI 110PS Ambiente

      Komentarz


      • #4
        normalne, życie zaczyna się powyżej 3000 rpm
        ... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...

        Komentarz


        • #5
          marcink_1, przyjedz na zlota we wtorek (7 czerwiec) , wsiadziesz do mojej i sam sprawdzisz jak w innym aucie jest.
          kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

          teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

          Komentarz


          • #6
            Re: nierównomierne przyspieszanie

            Zamieszczone przez marcink_1
            samochód zaczyna przyspieszać, jednak w zakresie 2000 - 3000 obr/min przyspiesza odczuwalnie gorzej niż w zakresie 3000 - 4000obr/min.
            Zgodnie z wykresem momentu obrotowego jest on maksymalny w zakresie 1500 - 4000
            Nie wiem czy odczuwalnie gorzej ale u mnie słabiej przyspiesza w zakresie do 3k obr/min w porównaniu z 3 - 4 kobr/min

            Zamieszczone przez marcink_1
            Zgodnie z wykresem momentu obrotowego jest on maksymalny w zakresie 1500 - 4000 obr/min, więc czy samochód nie powinien przyspieszać jednakowo.
            teoretycznie tak jest a w rzeczywistości momet rosnie

            zerknij na ten wykres
            Forum - Octavia Club Polska

            Komentarz


            • #7
              Zerknij na to może ci się rozjaśni


              [youtube] [/youtube]
              Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

              Komentarz


              • #8
                Re: nierównomierne przyspieszanie

                Zamieszczone przez zbigniew147
                Zamieszczone przez marcink_1
                samochód zaczyna przyspieszać, jednak w zakresie 2000 - 3000 obr/min przyspiesza odczuwalnie gorzej niż w zakresie 3000 - 4000obr/min.
                Zgodnie z wykresem momentu obrotowego jest on maksymalny w zakresie 1500 - 4000
                Nie wiem czy odczuwalnie gorzej ale u mnie słabiej przyspiesza w zakresie do 3k obr/min w porównaniu z 3 - 4 kobr/min

                Zamieszczone przez marcink_1
                Zgodnie z wykresem momentu obrotowego jest on maksymalny w zakresie 1500 - 4000 obr/min, więc czy samochód nie powinien przyspieszać jednakowo.
                teoretycznie tak jest a w rzeczywistości momet rosnie

                zerknij na ten wykres
                Forum - Octavia Club Polska
                To by dużo wyjaśniało, muszę popróbować jeszcze. Może dobrze byłoby też jechać na hamownie sprawdzić.
                Dzięki za pomoc.

                Komentarz


                • #9
                  Żadna turbina nie dmucha od 1500.
                  A te wykresy to tylko "chwyt marketingowy"
                  Jak można zobaczyć na filmie ciśnienie pojawia się od 2500 a maksa ma przy 3500 i trasie trzeba pilnować by obroty nie spadały niżej niż 2500 .
                  Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Psycho Dad
                    Żadna turbina nie dmucha od 1500.
                    A te wykresy to tylko "chwyt marketingowy"
                    Jak można zobaczyć na filmie ciśnienie pojawia się od 2500 a maksa ma przy 3500 i trasie trzeba pilnować by obroty nie spadały niżej niż 2500 .
                    Jak się jedzie równo, to można utrzymywać obroty nieco poniżej 2000, wtedy spalanie jest najmniejsze. Tylko trudno jest tak jechać bo to jest prędkość 90 km/h

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja na trasie nie spadam <3000
                      A. zawsze mogę o 10 - 20 przyhamować bez redukcji
                      B. zawsze mogę kogoś "łyknąć" bez redukcji

                      przy 90km/h to ciężarówki na trasie wyprzedzają takich ludków...
                      Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Psycho Dad
                        Żadna turbina nie dmucha od 1500.
                        A te wykresy to tylko "chwyt marketingowy"
                        Jak można zobaczyć na filmie ciśnienie pojawia się od 2500 a maksa ma przy 3500 i trasie trzeba pilnować by obroty nie spadały niżej niż 2500 .
                        ?? ktore wykresy?
                        no akurat przytoczony wyżej wykres jest mojego auta ;-) to raczej nie chwyt tylko fakt ;-)
                        turbo czuć od 1700-1800obr.
                        dużo zalezy od temperatury na zewnątrz i paliwa.
                        kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                        teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez jamesbondzio
                          Zamieszczone przez Psycho Dad
                          Żadna turbina nie dmucha od 1500.
                          A te wykresy to tylko "chwyt marketingowy"
                          Jak można zobaczyć na filmie ciśnienie pojawia się od 2500 a maksa ma przy 3500 i trasie trzeba pilnować by obroty nie spadały niżej niż 2500 .
                          ?? ktore wykresy?
                          no akurat przytoczony wyżej wykres jest mojego auta ;-) to raczej nie chwyt tylko fakt ;-)
                          turbo czuć od 1700-1800obr.
                          dużo zalezy od temperatury na zewnątrz i paliwa.
                          Wykresy z katalogu które pokazują płaski super moment od 1500 którym kolega pewnie się sugerował opisując problem.
                          Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                          Komentarz


                          • #14
                            siema. możecie mi chłopaki podpowiedzieć, zakupiłem niedawno jedno z autek skody i gdy przyśpieszam turbina dziabie i wgniata w siedzenie ale odczuwalne są że tak powiem chwilowe pauzy przerwy. tak jakby sie cos tam zacinało. miał ktoś z Was taki problem? samo przeczyszczenie turbiny powinno wystraczyć czy problem tkwi w czyms innym ? pozdro
                            seks koks mma

                            Komentarz


                            • #15
                              ja miałem takie coś.. dodam, że dodatkowo mam zepsuty przepływomierz (naprawione, za pomocą diody), czasami po prostu czuć brak mocy, wtedy wyłączenie i włączenie wszystko naprawia.. Co do turbiny rozebrać przeczyścić i pojeździć.. na pewno pomoże

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez koks
                                siema. możecie mi chłopaki podpowiedzieć, zakupiłem niedawno jedno z autek skody i gdy przyśpieszam turbina dziabie i wgniata w siedzenie ale odczuwalne są że tak powiem chwilowe pauzy przerwy. tak jakby sie cos tam zacinało. miał ktoś z Was taki problem? samo przeczyszczenie turbiny powinno wystraczyć czy problem tkwi w czyms innym ? pozdro
                                Zrób logi.
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X