Zaległe wczorajsze pozdrowienia dla WIELKIEGOBONGO z którym spotkaliśmy się przedpołudniem na skrzyżowaniu Żelaznej i Solidarności
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O1] Kpl srzegło + dwumasa
Zwiń
X
-
[O1] Kpl srzegło + dwumasa
Panowie i Panie
wczoraj mechanik rozwiał moje nadzieje na tańsze rozwiązanie mojego problemu z Octa i stwierdził ze dwu mas do wymiany ]:/ po kieszeni szarpnie ]:/
Poszperałem trochę na allegro i znalazłem coś takiego:
Link
czy myślicie ze to dobry zakup?
Mailowałem z Łukaszem który tu na Forum się ogłasza, ale jego ceny wcale nie są atrakcyjne jeśli dobrze poszperać ] dlatego zdecyduje się na w/w zestaw.
Co o tym myślicie?
-
Jeżeli jest to rzeczywiście luk i tak napisane to brać. Ale dla pewności podzwonił bym to importera. sklepów i serwisów. Co oni na to. Bo może być jakaś chińska podróbka albo regeneracja.
Adres
Schaeffler Polska Sp. z o.o.
Ul. Szyszkowa 35/37,
02-285 Warszawa
Tel. +48 22 8 78 31 65
Fax +48 22 8 78 31 64
[email protected]http://emmu.pl
----------------------------------------------------------
W końcu robi się to, co się lubi.
Komentarz
-
Zamieszczone przez fryta1979czy myślicie ze to dobry zakup?
Przy zakupie części zawsze jest dylemat , jeżeli nie preferujesz konkretnej firmy to ten zestaw jest w sam raz.
Kupowałem / montowałem / ten zestaw i przejechałem 92.000 km , i tu Octavia zmieniła właściciela... sądzę że dalej nic jej nie dolega jeżeli chodzi o koło dwumasowe i sprzęgło.
Produkcja w EU , a zakup nawet w tej firmie co aktualnie wystawia aukcję , ale nie odbieraj tego jako rekomendację którejkolwiek firmy , to tylko moja ocena.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
jak "LUK" to dobra cena ale może warto przemyśleć zmianę na samo "normalne" sprzęgło
jak bedziesz kupował to koniecznie paragon lub FV
pamiętaj ze jak padnie na gwarancji to poniesiesz koszta 2 przekładki bo mechanik nie da gwarancji na graty tylko na robocizneNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
Dzieki za rady :-))) sprzeglo zamowione, niedlugo napisze jak poszlo :-)))
[ Dodano: Wto 15 Lis, 11 17:33 ]
Panowi,
pisze bo właśnie sprzęgło przyjechało 7ka, wczoraj wysłane dziś rano w domu. Rewelka!
Koszty 1080 Zestaw + 20 przesyłka
dołączam parę zdjęć. Wydaje mi się, ze wszystko jest z nim ok. Ale może któryś z Was się zna lepiej ode mnie, dlatego rzucie okiem ]
[ Dodano: Sro 16 Lis, 11 17:02 ]
Wyslalem zdjecia, zgodnie z Wasza rada do dilera LUKa w Polsce :-))) oto odpowiedz:-)))
'Witam,
na podstawie przesłanych przez pana zdjęć nie widać żadnych znamion fałszerstwa,
produkt wygląda na oryginalny jednak oczywiście nie możemy zagwarantować na podstawie zdjęć
że towar zakupiony w internecie posiada wszystkie elementy oryginalne i sprawne'
Takeze chyba towar jest Ok :-))))
[ Dodano: Pon 21 Lis, 11 19:29 ]
Jestem już po wymianie, wszytko śmiga pięknie, nic się nie trzęsie nie szarpie, a pedał sprzęgła się wciska z łatwością, jak pedał gazu ])))))))Załączone pliki- dscn7412_resize_148.jpg (116,9 KB, 3038 odsłon)
- dscn7410_resize_996.jpg (67,3 KB, 3038 odsłon)
- dscn7409_resize_115.jpg (81,8 KB, 3038 odsłon)
- dscn7404_resize_135.jpg (105,3 KB, 3038 odsłon)
- dscn7403_resize_195.jpg (92,8 KB, 3038 odsłon)
- dscn7400_resize_116.jpg (90,1 KB, 3038 odsłon)
- dscn7398_resize_100.jpg (118,7 KB, 3038 odsłon)
- dscn7397_resize_121.jpg (94,0 KB, 3038 odsłon)
- dscn7394_resize_261.jpg (106,1 KB, 3038 odsłon)
Komentarz
-
U mnie najczęściej objawiało się to drganiami przy dojeżdżaniu do świateł, rezonowała cala buda, drgania te po dodaniu gazu znikały. Jednak z biegiem czasu na przełomie 5-6 mcy drgania zaczęły się tez sporadycznie pojawiać już na samym biegu jałowym i pojawiają się coraz częściej. Silnik wtedy cały się trzęsie :-/
Do tego drgania i nierówna praca silnika pojawiały się po wciśnięciu i odpuszczeniu sprzęgła. Łatwo tez wyczuć padająca dwumase kiedy powoli wciska się pedał sprzęgła to da się wyczuć na samym pedale dość mocne wibracje i drgania.
Warto tez potrzymać w reku lewarek skrzyni biegów, wibracje są najlepiej wyczuwalne przy dodawaniu gazu na 1 ce. U mnie cały lewarek wibrował.
Dodatkowo tez bardzo "rzucało" autem przy odpalaniu, teraz odpala gładko.
Komentarz
-
Zamieszczone przez chimek11Sorki że podpinam sie ale u mnie przy przyspieszaniu na 4 i 5 od 1800 do 2100 obr czuje wibracje. czy to dwumas pada?
Komentarz
-
Witam,
Odgrzebuję!
Dokonałem zakupu zestawu firmy SACHS, w pudełku znalazłem komplet LuK.
Przekopałem sieć, ale nie znalazłem informacji na dany temat.
Na stronach informacyjnych także tego nie ma:
Producenci Sprzęgieł i Kół Dwumasowych
Co robić?
Komentarz
-
Zamieszczone przez fryta1979U mnie najczęściej objawiało się to drganiami przy dojeżdżaniu do świateł, rezonowała cala buda, drgania te po dodaniu gazu znikały. Jednak z biegiem czasu na przełomie 5-6 mcy drgania zaczęły się tez sporadycznie pojawiać już na samym biegu jałowym i pojawiają się coraz częściej. Silnik wtedy cały się trzęsie :-/
Do tego drgania i nierówna praca silnika pojawiały się po wciśnięciu i odpuszczeniu sprzęgła. Łatwo tez wyczuć padająca dwumase kiedy powoli wciska się pedał sprzęgła to da się wyczuć na samym pedale dość mocne wibracje i drgania.
Warto tez potrzymać w reku lewarek skrzyni biegów, wibracje są najlepiej wyczuwalne przy dodawaniu gazu na 1 ce. U mnie cały lewarek wibrował.
Dodatkowo tez bardzo "rzucało" autem przy odpalaniu, teraz odpala gładko.
Komentarz
-
Panowie, żeby nie dublować tematu: ja również jestem po wymianie kompletnego sprzęgła i dwumasy, przy okazji górna poduszka silnika została wymieniona, bo zdezolowane koło dwumasowe ją prawdopodobnie uszkodziło. Jestem ok. 1000km po tych wymianach, i przy gaszeniu silnika jest takie, delikatne zakołysanie autem (było duuużo większe). Po za tym jest takie dziwny metaliczny odgłos z podczas gaszenia silnika, jakby coś zadzwoniło. Możę to teraz dla odmiany poduszka pod skrzynią, lub pod silnikiem? Albo jakieś inne cholerstwo... muszę się udać do mechanika znowu...
Komentarz
-
Pauletto007 a masz może objawy takiego delikatnego podrygiwania na wolnych obrotach ? Zauważyłem to u siebie po wymianie, szczególnie jak silnik jest rozgrzany. Najbardziej je odczuwam tuż po zahamowaniu przed światłami, jak wciśnę sprzęgło to się zmniejszają. Więc zapewne moje nowe koło dwumasowe w gratisie ma taki ficzer. Mamy ten sam silnik. Właśnie się zastanawiam czy nie powinienem też wymienić poduszki silnika. U mnie z kolei przy gaszeniu nie ma żadnego odgłosu (na szczęście) ale przy odpalaniu mam takie jakby delikatne szarpnięcie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez xploPauletto007 a masz może objawy takiego delikatnego podrygiwania na wolnych obrotach ? Zauważyłem to u siebie po wymianie, szczególnie jak silnik jest rozgrzany. Najbardziej je odczuwam tuż po zahamowaniu przed światłami, jak wciśnę sprzęgło to się zmniejszają. Więc zapewne moje nowe koło dwumasowe w gratisie ma taki ficzer. Mamy ten sam silnik. Właśnie się zastanawiam czy nie powinienem też wymienić poduszki silnika. U mnie z kolei przy gaszeniu nie ma żadnego odgłosu (na szczęście) ale przy odpalaniu mam takie jakby delikatne szarpnięcie.
EDIT: Byłem właśnie odpalić auto na zimnym silniku. Odpalałem na luzie, silnik pochodził z 10s - cisza i przy starcie i przy gaszeniu. Znów na zimnym silniku odpaliłem auto na biegu z wciśniętym sprzęgłem, silnik pochodził z 10s i wyłączyłem - znów cisza przy starcie i przy gaszeniu.
W piątek będę znów robiłe dłuższą trasę, to posłucham jak chodzi.
Komentarz
-
Zamieszczone przez weeman42217podjedz jeszcze do drugiego mechanika. ja tez bylem przekonany ze to dwuamasa. mechaniz zjadnozowal dwumase do wymiany. pojechalem do drugiego i to jednak przeguby wewnetrzne. trzeslo w samochodzie w srodu jak na promie kosmicznym.
Komentarz
-
Zamieszczone przez xploI jak ? Jeśli wszystko ok, to napisz ile Cię wyniosła poducha i wymiana.
Niestety jest dalej takie delikatne kołyśnięcie przy gaszeniu silnika. Ale prawdopodobnie jest to jakiś problem elektryczny, że jakiś zaworek podciśnieniowy nie dostaje syganłu żeby się całkowicie zamknał żeby w silniku powstalo podciśnienie. ie wiem czy się nie pomyliłem w rozumieniu tłumaczenia drugiego mechanika. W każdym razie terqaz dwumsę i komplet poduszek mam nowe i na razie odpukać jeźdżę dalej. Jak zapewniał mechanik to bujnięcie nie wpływa na zużycie dwumasy, sprzęgła i poduszek, bo podczas jazdy jest wszystko w najlepszym porządku.[/fade][/list]
EDIT:
Dla wyjaśnienia: bujnięcie przy gaszeniu było spowodowane nieszczelnym "gaszakiem" - tą gruszką, która jest przy zaworze EGR. Kupiłem nową, oryginalną za ok. 100zł, założyłem i od tamtej pory jest wszystko OK. Podciśnienie z układu już nie ucieka i silnik gasi się cicho i miękko.
Komentarz
-
Odkopujemy. Bujniecie i u mnie występuje, przy odpalaniu większe jak przy gaszeniu. Wymieniłem kompletne sprzęgło i wszystkie 3 poduszki. Przy dodawaniu i puszczaniu gazu troszkę szarpie ale zdecydowanie mniej jak przed wymianą. Pasuje rozwiązać ten problem. Do tego lewarek cały lata na 1 biegu jak u Fryty.
Komentarz
Komentarz