Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mam taki problem.....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam taki problem.....

    a ja POPEDZAM!!, co jest z tymi smyczami i koszulkami?? Ile mozna czekac????????

  • #2
    Mam taki problem.....

    Posluchajcie mam pewien problem i nie wiem gdzie szukac przyczyny. Moze napoczatku powiem cos o szkudniku moim i jakie ma on juz wady. Jest skoda 2001r z silnikiem 1.9TDI AGR przejechane 200tys km. Wszystko przynim jest super, oprocz wad jakei zauwazylem : pompa chyba jest w kiepskim stanie tzn nie najleprzym gdyz przy cieplym silniku nie chce plaic ze tak powiem na 1 raz- trzeba dluzej krecic rozrusznikiem, i chyba nie jest w najleprzym stanie turbinka gdyz sie leciutko poci. Do czego zmierzam.... na poczatku gdy ja kupilem mialem takie objawy ze auto po przekroczeniu 3tys obrotw przelaczalo sie w tryb awaryjny. Dzieki WAM -ludziom z forum udalo mi sie zlokalizowac ustereke- byl to zawor N75. i wszytko bylo oki. az tu jakis tydzien po wymianie zaworu pojawil sie inny problem. Auto przyspiesza super, super ciagnie na kazdych obrotach jest git. ale gdy osiagam predkosc okolo 160km/h to czuje ze autko ma ciezko. trudno mi to wytlumaczyc. Tzn czuje jakby chcialo przyspieszcy ale cos ja chamuje i to tak jakby jednoczesnie i wiecej nie cche isc. czasem uda sie nim do 170 dojsc ale to sporadycznie. I moje pytanie brzmi co to moze byc? Pompa? czy turbinka? A moze cos innego?Czy da sie to jakos zdjagnozowac? Jak tak to jak?Gdzie? Na co stawiacie? Bezsensu bylo by odrazu wymieniac pompe i turbine, skoro jeszcze chodza. Doradzcie cos!

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez lisiaczek
      gdyz przy cieplym silniku nie chce plaic ze tak
      to chyba nie wina pompy, jeszcze nie wiem jak jest w dieslach ale w benzach to wiem ,
      Zamieszczone przez lisiaczek
      okolo 160km/h to czuje ze autko ma ciezko
      a moze powinienes sprawdzi turbine, wydaje mi sie ze turbina moze za mao podawac ...chyba ze gdzies sie lekko rozczelnil uklad od turbo.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Sigma_74
        to chyba nie wina pompy, jeszcze nie wiem jak jest w dieslach
        To jest wina pompy. Mozna to naprawic programowo.
        Zamieszczone przez lisiaczek
        ale gdy osiagam predkosc okolo 160km/h to czuje ze autko ma ciezko.
        Mozliwe, ze przeplywka sie konczy.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz


        • #5
          Ale jak sie moze konczyc skorto byla wymieniana? A czy turbina moze miec nieszczelnosc gdzies? Jak to zdiagnozowac co jest przyczyna?

          [ Dodano: Wto 29 Sie, 06 19:48 ]
          Purchawa jeszcze cos wiem ze sie t da ponoc naprawic programem. tzn master takie cos proponuje. koszt okolo 600zl uwazam ze to troche duzo, to lepiej dolozyc i zregenerowac pompe. Skad moge miec pewnosc ze po przeprogramowaniu auto bedzie palilo tyle ile palilo a nie wiecej. Ale czy ta pompa moze byc przyczyna ze auto nie chce wiecej tzn szybciej jechac? czy to raczej nieszczelne turbo albo jak ty mowisz przeplywka! Jak tyo sprawdzic?

          Komentarz


          • #6
            nieszczelne turbo to nie miałbyś dobrego przyspieszenia i coś by było słychać
            Jak pompa to raczej zwiększyłoby się spalanie, no może i dymienie.
            Wiec diagnoza VAG i myśleć co dalej. Wymieniać zawsze zdążysz.
            TDI ASV 140KM 300Nm

            Komentarz


            • #7
              No ale vag niczego nie pokazal! To co proponujecie?A moze turbo slabo daje? Moze to trzeba sprawdzic? Ale to co? podkreca sie je czy jak? juz sam nie wiem

              Komentarz


              • #8
                A przeplywka to jest oryginal Bosha, czy cos na wzor Bosha :?:
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  kurde musial bym zoabczyc a co bedzie na niej napsiane? jak powinna wygladac bosha?
                  a jak an wzor bosha? ale widzisz samochod szybko a teraz nie jezdzi

                  Komentarz


                  • #10
                    przepływka chyba nie daje błędu w VAGu
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz


                    • #11
                      lisiaczek, to ja w kwestii formalnej miałbym prośbę o zmianę tematu wątku, żeby odpowiadał faktycznej treści...

                      [ Dodano: Wto 29 Sie, 06 23:42 ]
                      A tak w temacie to spytam: czy problemy z przepływką mogą się objawiać notlaufami? Ostatnio mi się to zdarza i się zastanawiam czy może być to powodowane słabymi sygnałami z przepływki.
                      Leon FR 2.0TDI 170KM

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        A przeplywka to jest oryginal Bosha, czy cos na wzor Bosha :?:
                        i ja bym na nią postawił też miałem taki problem kupiłem potem inną w nowej obudowie i problem znikną. PZDR
                        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez lisiaczek
                          Ale jak sie moze konczyc skorto byla wymieniana? A czy turbina moze miec nieszczelnosc gdzies? Jak to zdiagnozowac co jest przyczyna?
                          Purchawa jeszcze cos wiem ze sie t da ponoc naprawic programem. tzn master takie cos proponuje. koszt okolo 600zl uwazam ze to troche duzo, to lepiej dolozyc i zregenerowac pompe. Skad moge miec pewnosc ze po przeprogramowaniu auto bedzie palilo tyle ile palilo a nie wiecej. Ale czy ta pompa moze byc przyczyna ze auto nie chce wiecej tzn szybciej jechac? czy to raczej nieszczelne turbo albo jak ty mowisz przeplywka! Jak tyo sprawdzic?
                          Że przepływka była wymienia to nic nie znaczy. Kiedyś wymieniłem 3 nowe aż trafiłem na sprawną.
                          Jak nie pali na gorącym silniku: wymień aku (słabe aku ma za małe obroty i pardoksalnie nie pali na ciepłym silniku) jak nie pomoże jedź do tunera na zwiększenie dawki rozruchowej lub lepiej zrób czipsa (dawka rozruchowa w nowym programie z klucza jest większa). Dawka rozruchowa nie ma nic do zużycia pliwa w czasie jazdy.
                          A przede wszystkim zrób diagnozę Vag-Com'em.
                          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                          Komentarz


                          • #14
                            A może najpierw sprawdzić / ustawić kąty wtrysku? Jak nie chce palić na rozgrzanym silniku to chyba często właśnie to jest przyczyną. Tylko nie wiem jak to się ma potem do Vmax

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez BioBogon
                              lisiaczek, to ja w kwestii formalnej miałbym prośbę o zmianę tematu wątku, żeby odpowiadał faktycznej treści...

                              [ Dodano: Wto 29 Sie, 06 23:42 ]
                              A tak w temacie to spytam: czy problemy z przepływką mogą się objawiać notlaufami? Ostatnio mi się to zdarza i się zastanawiam czy może być to powodowane słabymi sygnałami z przepływki.
                              Najczęstszą przyczyną notlauf`ów są zapieczone kierownice w turbinie, zresztą było to juz wielokrotnie omawiane na forum... Natomiast w kwestii przepływki, generalnie jesli się kończy, spadek mocy czuje się non stop w całym zakresie obrotów...
                              BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                              CR-V 2,2 i-ctdi
                              Perfectservice by Dobrygrześwawa

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Emil
                                Najczęstszą przyczyną notlauf`ów są zapieczone kierownice w turbinie, zresztą było to juz wielokrotnie omawiane na forum... Natomiast w kwestii przepływki, generalnie jesli się kończy, spadek mocy czuje się non stop w całym zakresie obrotów...
                                Notlauf jest wyraźnie wyczuwalny jako nagły zanik mocy i auto kolegi przy notlaufie miało Vmax 130, o 160 można było pomażyć. Kolega może myśleć że mu ciągnie dobrze jak się przesiadł z 1,4 benzyna. :wink:
                                Ale to wszystko wróżenie z fusów. Podjedź na pożądną diagnostykę Vag-Com'em przy pełnym bucie i wszystko będzie wiadomo. Może ktoś z kolegów z forum go zdiagnozuje?? Jak przyjedzie do Elbląga to mogę się z nim przejechac z Vag-Com'em. :lol:
                                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                Komentarz


                                • #17
                                  Powiem wam tyle wkur... a mnie te podrabianie częsci szczególnie przepływek wygladają identycznie i HGW czy to org. Ale ja kupiłem w servisie za 443 zł - 20% na i jestem zadowolony w nowej obudowie troszke jest zmieniona i pewnie dłuzej posłuzy także ja bym stawiał na przpływke też mi autko wiecej jak 160 nie jechało i szrpało jakby raz doładowało je a zachwile słabło. PZDR a oto numer tej przpływki
                                  038 906 461 C. Najlepiej jakbyś miał kogos kto ma taki sam silnik AGR lub AHF to bys nachwile przełożyć i bedziesz pewien ja tak zrobiłem.
                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez daneczek76
                                    ..... Najlepiej jakbyś miał kogos kto ma taki sam silnik AGR lub AHF to bys nachwile przełożyć i bedziesz pewien ja tak zrobiłem........
                                    Najlepszy sposób!!!!!!!
                                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Najpeirw moze odpowiem EMILOWI. Drogi Emilku AGR nie ma zmiennej geometri lopatek. No teraz do was wszytkich: Prosze poleccie mi konkretna osobe ktora moze mi sprawdzic/zdjagnozowac auto. Faktycznie jezdzilem1.4benzyna no ale rpzeciez wiem jak jezdzil na poczatku i jak jezdzi teraz . Roznicy praktycznie nie ma procz osiagow 160 i wiec bardzo trudno osiagnac. Nie ma co gdybac pozostaje diagnoza- kogo polecicie . Ja WLKP

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Wrocław
                                        ul .Opolska
                                        firma Jetronik
                                        adres w moim podpisie.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez lisiaczek
                                          Najpeirw moze odpowiem EMILOWI. Drogi Emilku AGR nie ma zmiennej geometri lopatek. No teraz do was wszytkich: Prosze poleccie mi konkretna osobe ktora moze mi sprawdzic/zdjagnozowac auto. Faktycznie jezdzilem1.4benzyna no ale rpzeciez wiem jak jezdzil na poczatku i jak jezdzi teraz . Roznicy praktycznie nie ma procz osiagow 160 i wiec bardzo trudno osiagnac. Nie ma co gdybac pozostaje diagnoza- kogo polecicie . Ja WLKP
                                          Drogi kolego...

                                          Celowo skopiowałem cytat kolegi BioBogoon, który zadał pytanie dotyczące notlauf`ów, aby móc mu odpowiedzieć. On akurat dysponuje silnikiem ASV......
                                          Sugerowałbym mniej złośliwości a więcej uwagi....
                                          BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                                          CR-V 2,2 i-ctdi
                                          Perfectservice by Dobrygrześwawa

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            do wroclawia mam 190km to troche sporawo. Kurcze czlowiek by myslal ze mieszka w wielkim miescie a tu dupa! Poznan- i w sumie zero porzadnych warsztatow, wykfalifikowanych ludzi!@

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              lisiaczek, zajrzyj może do serwisu Boscha na Skarbka lub Śniadeckich, obydwa miejsca to ta sama firma. Jak muszę to bywam na Śniadeckich, w sumie kilka razy ale zawsze pomogli. Ludzie kontaktowi i sensowni. Ceny niższe niż ASO. Omijaj za to Boscha Żerko na Mogileńskiej, tam Ci skórę złupią
                                              Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                lisiaczek, może odłącz przepływke i spróbuj jeździć na odłączonej pomoże ale nie będzie lepij niż jak byś założył nową.
                                                [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  no wlasnie a powiedzcie mi koledzy jak auto sie bedzie zachowywac jak bedzie przeplywka odlaczona? tzn co bedzie wtedy nie tak? jak to wtedy komputer odczytuje?wiecej bedzie plaic? czy jak? cos sie moze stac? prosze o porade

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X