Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Stuki podczas kreceniem kierownicy prawo lewo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Stuki podczas kreceniem kierownicy prawo lewo

    Zamieszczone przez Skfarek
    przy ostatniej inspekcji blacharki okazało się że większa część lewego przedniego błotnika trzyma się na lakierze, z zewnątrz bajer, w środku próchnica
    :lol: no cóż, wiem co zobaczyłeś. Sam zdążyłem zrobić blacharkę dla małżonki na zimę... i skrzynia padła. Teraz i blacharsko i skrzyniowo - nówka sztuka Panie. BCS się spisało na medal

  • #2
    [O1] Stuki podczas kreceniem kierownicy prawo lewo

    Ostatnio zauważyłem ze jak kręcę na postoju kierownica prawo lewo coś dosyć głośno stuka. W lipcu wymieniałem sworznie,tylne poduszki wahacza,końcówki drążków. Na tym zestawie zrobiłem 10 tys/km. Cześci kupiłem ze skodacześci z łodzi ponoć oryginał TRW. 2 tygodnie byłem na przeglądzie i diagnosta nic nie stwierdził,a teraz coś napierda..a. Podejrzewam że to mogą być końcówki,ale czy to możliwe zęby po 10tys już się sypały?

    dodaje filmik,nie wiem dlaczego ale strasznie mi mikrofon szumi,ale może ktoś wychwyci te stuki.
    Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

    Komentarz


    • #3
      Łożysko amortyzatora się odzywa.

      Komentarz


      • #4
        Może jednak maglownica prosi się o zestaw po praniu :P
        Moja ADELA

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

        i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

        Komentarz


        • #5
          Popieram Le-Ce, Łożysko amora mogłoby oddawać różne dziwne odgłosy także w trakcie jazdy.
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz


          • #6
            Jakie mogą być jeszcze objawy podającej maglownicy?
            Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

            Komentarz


            • #7
              Objawów może być dużo, ale pojedź do jakiegoś mechanika i jak podniesie auto to Ci powie czy masz luz na maglu.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                Musze podjechać gdzieś na podnośnik i sprawdzić.

                [ Dodano: Sro 06 Mar, 13 21:51 ]
                Oby nie magiel bo nie uśmiecha mi się go wymieniać.
                Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Bartek.K
                  Oby nie magiel bo nie uśmiecha mi się go wymieniać
                  To, że masz mały luz to nie znaczy, że masz go od razu wymieniać.
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz


                  • #10
                    To pukanie na mały luz nie wygląda :szeroki_usmiech
                    Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                    Komentarz


                    • #11
                      Bartek.K, to zależy.. jaką skalę się przyjmie :P Tak na serio to nie musi być wcale duży a rezonans swoje zrobi przez układ kierowniczy. Jeżeli to magiel, to i tak wcześniej czy później będziesz musiał z tym porządek zrobić.
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz


                      • #12
                        Wstępnie maglownice możesz sam sprawdzić, przekręć koła w jedną stronę, chwyć za półośkę i niech ktoś Ci porusza kierownicą.
                        Today is the day after yesterday.

                        Komentarz


                        • #13
                          łożysko amora daje sie we znaki podczas kręcenia kierą od oporu do oporu, a jeśli jemu stuki pojawiają sie przy szybkim szarpaniu kierą prawo-lewo to obstawiałbym na końcówki drążków(gałki), albo końcówka drążka przy maglu-jabłko. miałem to , wymieniłem drążek z jabłkiem i był spokój... magiel tak szybko nie pada chyba...

                          Komentarz


                          • #14
                            Stuki przy szybkich ruchach kierownica występują. Musze zabrać się za to i sprawdzić co jest nie tak. Przelot to 188 tys.

                            [ Dodano: Sro 13 Mar, 13 12:05 ]
                            Mam na dzieje ze to tylko drążki kierownicze.
                            Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                            Komentarz


                            • #15
                              uporałeś się z tym problemem??
                              u mnie zaczeło pukać a 2 miesiące potem maglownica padła... zaczął wyciekać płyn z osłony drążka od strony pasażera...

                              Komentarz


                              • #16
                                Na razie dałem sobie z tym luzik :diabelski_usmiech Niedługo będę robił przegląd na zimę i zobaczę co tam siedzi :szeroki_usmiech Ale obstawiam na drążki.
                                Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ja u siebie mam problem taki że jak w miejscu kręcę kierownicą to wyraźnie z lewej strony dochodzi takie pstrykanie/przeskakiwanie. To może być łożysko kolumny ?

                                  Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                                  Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                                  Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                                  Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    U mnie metaliczny stuk przy bujaniu autem ale tylko na boki. Góra dół i przód tył cisza. I przy energicznym ruszaniu kierownicą podczas powolnej jazdy. No i czasem na nierównościach. Na stacji diagnostycznej - zawieszenie spoko. Tuleje, drążki kier. , końcówki, amory, odboje wymienione a stuka tak jakoś prawy przód. Dziś jadę na kanał szukać dalej bo czeka mnie koło 4000 tys km w ciągu najbliższych dwóch tygodni i nie wiem, czy się bać czy jechać :/
                                    Ręce opadają jak ciężko ustalić przyczynę...
                                    ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
                                    www.facebook.com/miodzwarmii

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      NO_Masa, u mnie na sciezce diagnostycznej tez gosciu mial wielkie problemy a stukalo wyraznie. za 1 razem nic nie wypatrzyl, przy nastepnym przegladzie powiedzial ze jedynie gorne gumy na wahaczach sa troche sciorane. jednak po wymianie jeszcze cos stukalo, mechanik zabral sie za sprawdzanie mcpersona bo albo olal sprawe albo przeoczyl dosc oczywista sprawe i dopiero po wymianie gumek na stabilizatorze sie uspokoilo.
                                      ps. tylko stuk nie byl typowo metaliczny a troche stlumiony.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        masz na myśli te?
                                        Załączone pliki
                                        ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
                                        www.facebook.com/miodzwarmii

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          tak, nie myslalem ze stuki moga sie brac z tak niewielkich uszkodzen, gumki byly raptem troche "wyzarte" od srodka.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Sprawdźcie łożysko na mcpersonie. To się da chyba sprawdzić jak jeden kręci kierownicą, a drugi trzyma rękę na górnym mocowaniu amortyzatora.
                                            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Przy walniętym łożysku mcpersona trzymając rękę na amortyzatorze będzie czuć przeskakiwanie.
                                              Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Bartek.K, nie tylko czuć ale również jest to wyraźnie słyszalne w kabinie
                                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Golas27, Nie mam jak nacisnąć pomógł :/
                                                  Dziś wymieniłem poduszki stabilizatora, zgodnie z radą kolegów kupiłem oryginały za całe 25,00 zł/szt i chyba trafione. Puki co jest spoko, przy bujaniu autem błoga cisza, jadę dziś w trasę to sprawdzę jak się zachowuje podczas jazdy.
                                                  Ale szok, taka mała gumeczka i niby lekko wyrobiona tylko a łomot był dość konkretny...

                                                  A, jeszcze mała podpowiedź do diagnozy:
                                                  W kanale, kumpel "uwiesił się" na stabilizatorza, a ja bujałem autem - mam tą łatwość bo są relingi - i pukanie było ledwo słyszalne.

                                                  Chyba, że macie kumpla co będzie z wami podwieszony jeździł
                                                  ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
                                                  www.facebook.com/miodzwarmii

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X