Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] ASZ 198KM-> ogromne przeładowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] ASZ 198KM-> ogromne przeładowanie

    może się pojawić błąd w Bolero/Columbus przy stosowaniu rozgałęźnika
    ale na nic nie wpływa, radyjko goli równie dobrze jak przed zmianą

  • #2
    [O1] ASZ 198KM-> ogromne przeładowanie

    Silnik ASZ po programie, turbo ARL, FMIC moc 198KM/430NM, skrzynia 6 , sprzęgło Sharan BTB

    Ostatnio podczas jazdy po autostradzie notlauf przy około 170-180 KM\h ( skrzynia FJW)
    Okazało się że turbo przeładowuje do maks wartości map sensora.
    Wczesniej nigdy to nie miało miejsca ( 1 miesiąc temu było ok jak sprawdzałem)
    Kierownice chodza ok przynajmniej tak mi się wydaje.
    powyżej 3500RPM kupa dymu za samochodem mimo dużego doładowania... i słuchać jak turbo zaczyna głośno świszczeć.... coś jak szlifierka ....pewnie dlatego że bardzo szybko się rozkręca...
    Sczególnie na 2 biegu jak depnę z dołu od 2000 do 4500 RPM ( 80Km\h - skrzynia dluga FJW) to od 3500 auto jest mułowate pomimo dużego doładowania i kupa dumu z tyłu...
    Jeszcze kilka dni temu było ok.
    Problem pojawił się jak jechałem autostradą oczywiście w niemczech na tempomacie 190Km\h przez dystans około 70 KM później odpuściłem trochę i chciałem przyśpieszyć i zaczęły się problemy z przeładowaniem..... Dziwi mnie to poniewaz auto nie jest oszczedzane i po rozgrzaniu jednostki dostaje czasami w palnik, aha w dolocie suchutko,

    Jutro będę badał gruszkę bo jest lekko pordzewiała.
    Proszę miedzy czasie o rzucenie okiem na logi dynamiczne i statyczne 011

    Grupy: 011,008 - Link
    Grupy: 011 - Link
    Grupy: 011 - Link Marker 1 1200-4000RPM
    Grupy: 013,023 - Link

    Komentarz


    • #3
      Po pierwsze wkleiłbyś logi po ludzku :P
      Po drugie zrób dobrze logi
      po trzecie geometria nie pracuje za dobrze.
      po czwarte 3 pompka sie kończy.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Cieżko mi teraz przy tej pogodzie robić logi a nie ma zabardzo gdzie bo mam strasznie długą skrzynię, a nie chce żeby mi turbo odfrunęło ładując ponad 2 bary przy 4000 RPM :/ gdzie maks dla niej to 1,6bara przy tych obrotach

        Jak stwierdzasz że geometria chodzi nie za dobrze ? Dzisiaj robiłem ponownie log statyczny w basic settings i ciśnienie waha się od 980 do 1120 Mbar dla maksymalnych wychyleń gruszki...

        Postaram się znaleść kawałek prostej i ponowie logi 011 i 001 choć raczej tu to nic nie da po turbo przeładowuje i to sporo. Zdejmę jutro gruszkę i obadam co i jak i bedziemy mogli pisać dalej

        Komentarz


        • #5
          neox, możliwe że poprzez przerdzewiałą gruszkę kierownice w turbo od samego początku po zamontowaniu nie chodziły w pełnym zakresie i teraz dochodzi do trybu awaryjnego przerabiałem ostatnio taki temat u brata w G4 115KM jeździł ponad rok ,turbo odkupił od znajomego z małym przelotem ale nie powiedział że coś sie działo z gruszką , i po tym czasie pewnego dnia wyszło przeładowanie , co sie okazało gruszka nie chodziła w pełnym zakresie , podmieniliśmy gruszkę z mojego starego turbo i po założeniu sztangi na dzwigienkę od zmiennej geometrii trzeba było wcisnąć gruszkę 1cm aby ją założyć na otwory mocujące , po podmianie jazda próbna no i decyzja o czyszczeniu turbo , wynik zapieczone kierownice nie wracały do początkowego ustawienia , po zamontowaniu okazało się że jest delikatnie słabszy ze startu co poświadczyło o tym że przed czyszczeniem łopatki były delikatnie przymknięte .ok

          pozdro
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez ROBAL_26
            neox, możliwe że poprzez przerdzewiałą gruszkę kierownice w turbo od samego początku po zamontowaniu nie chodziły w pełnym zakresie i teraz dochodzi do trybu awaryjnego przerabiałem ostatnio taki temat u brata w G4 115KM jeździł ponad rok ,turbo odkupił od znajomego z małym przelotem ale nie powiedział że coś sie działo z gruszką , i po tym czasie pewnego dnia wyszło przeładowanie , co sie okazało gruszka nie chodziła w pełnym zakresie , podmieniliśmy gruszkę z mojego starego turbo i po założeniu sztangi na dzwigienkę od zmiennej geometrii trzeba było wcisnąć gruszkę 1cm aby ją założyć na otwory mocujące , po podmianie jazda próbna no i decyzja o czyszczeniu turbo , wynik zapieczone kierownice nie wracały do początkowego ustawienia , po zamontowaniu okazało się że jest delikatnie słabszy ze startu co poświadczyło o tym że przed czyszczeniem łopatki były delikatnie przymknięte .ok

            pozdro
            Turbo kupiłem regenerowane i ma nalatane około 40 000km, było w niej wszystko wymienione co się da na nowe, gruszka też była nowa, ale ostatnio zauważyłem że jest delikatny nalot rdzy, nie przyglądałem się dokładnie, muszę jechać do garażu na kanał, jutro będę robił oględziny i ją demontował.... Gruszka dziurawa nie jest bo na drugi dzień po wypięciu wężyka słychać jak schodzi podciśnienie....

            Komentarz


            • #7
              neox, a jak weźmiesz VCDSem w BS 11 to sztanga pracuje w pełnym zakresie czy minimalnie ??
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez ROBAL_26
                neox, a jak weźmiesz VCDSem w BS 11 to sztanga pracuje w pełnym zakresie czy minimalnie ??
                Właśnie żeby to sprawdzić to muszę podjechać na kanał bo z góry mam wszystko obudowane i nic nie widać. Jutro nagram filmik jak to się ma .... Z logów tak jak mówiłem jest zakres 980-1120 Mbar

                Komentarz


                • #9
                  Wyglada jakby sie kierownice przycinaly... nie rob juz logów dynamicznych... wyjmij turbo do sprawdzenia....
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    4 bieg prędkość 185Km\h & 4250RPM
                    Grupa: 011 - Link

                    Wyciągnę narazie gruszkę...

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez neox
                      4 bieg prędkość 185Km\h & 4250RPM
                      Grupa: 011 - Link

                      Wyciągnę narazie gruszkę...
                      Wyciągnij całosc bo sieka ostro .
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • #12
                        neox, jak na ten zestaw 430 Nm, to juz jest spory kox, z resztą podobny miałem u siebie i teraz podejme inny wątek....a wydech to masz drożny do takiego podlania czy standardowe 2'' a tylko DP przerobiony?

                        Pytam, bo widziałem - w podobnej sytuacji - opinię przedstawiciela Garreta o zbyt małej przepustowości wydechu.....oczywiście sprawność układu wtryskowego też może mieć wpływ na taki fakap, wg powyższego.
                        >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez navigator
                          neox, jak na ten zestaw 430 Nm, to juz jest spory kox, z resztą podobny miałem u siebie i teraz podejme inny wątek....a wydech to masz drożny do takiego podlania czy standardowe 2'' a tylko DP przerobiony?

                          Pytam, bo widziałem - w podobnej sytuacji - opinię przedstawiciela Garreta o zbyt małej przepustowości wydechu.....oczywiście sprawność układu wtryskowego też może mieć wpływ na taki fakap, wg powyższego.
                          2,25" caly przelot, ten wydech daje rade do 220 KM spokojnie....


                          [ Dodano: Pią 23 Sie, 13 00:50 ]
                          Gruszka wyciągnięta, chodziła idealnie lekki nalot na obudowie ze rdzy od ciepła, wypolerowałem i prysnąłem specjalnym sprayem i zamontowałem z powrotem. Geometria chodzi idealnie od ogranicznika do końca z gruszką czy bez. Na poniższych filmach widać to dokładnie jak ruszam sztangą przy zdemontowanej gruszce i już test z vaga na poskładanym turbo. W dolocie suchutko ani kropli oleju, wirnik nie ma luzów... Jutro będę podmieniał skyrznkę z N75 od nowego auta bo już tylko to mi pozostało i zrobię wtedy porządne logi. Aha sprawdziłem wszystkie rury na szczelność łacznie z IC ciśnieniem 1 bar bo więcej nie dałem rady i wszystko ładnie trzyma nie ma nieszczelności...

                          [youtube] [/youtube]
                          [youtube] [/youtube]

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X