Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Stuk przy gwałtownym hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Stuk przy gwałtownym hamowaniu

    nie wiem dokladnie czy i jak i w jakiej kolejnosci bylo robione,auto 2 dni stalo, wiem ze jakby ciszej pracuje, bede musial zapytac sie dokladnie bo to troche niepokojace dzis to samo bylo rano kreci kreci kreci i coraz szybciej i odpalil - 4 sek, filtr paliwa wymieniony tydz temu. diagnostyka byla robiona.

  • #2
    [O1] Stuk przy gwałtownym hamowaniu

    Mam stuk przy gwałtownym hamowaniu w przednim zwieszeniu. Wystarczy gwałtownie szarpnąć autem i przyhamować i słychać stuk.Mechanik stwierdził, że mam do zrobienia wahacze. Jak się wymienia w O1, cale wahacze czy może tylko tuleje? Zapewne kupie LMO, ale mechanik który dał diagnozę mam wywindowane ceny części i usług. Więc wole sam kupić np tylko tuleje jak się nie wymienia wahaczy? Proszę o poradę, co muszę kupić, najlepiej linki i nazwy części.
    http://www.euromove.pl

    Komentarz


    • #3
      Wymieniasz tylko same tuleje. Są dwie,większa z tyłu,która najczęściej się obrywa i mniejsza z przodu. Za te większa płaciłem po 30 zł szt TRW
      Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

      Komentarz


      • #4
        Czyli bez sworzni? Tylko po 2 tuleje na 1 koło z przodu w sumie 4 tuleje?
        http://www.euromove.pl

        Komentarz


        • #5
          Jak masz sworznie dobre,to nie musisz koniecznie wymieniać. A tak to 4 tuleje i wszystko
          Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

          Komentarz


          • #6
            Jak poznać czy sworznie są ok? Czy to mechanik jak dotknie i porusza to będzie wiedział?
            http://www.euromove.pl

            Komentarz


            • #7
              Jak będą wyjechane to pozna. A samemu tez można sprawdzić tylko w 2 osoby. Podnosimy auto wkładamy rure albo coś innego pod koło i ruszamy góra dół i ktoś z kanału musi macać i słuchac.
              Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

              Komentarz


              • #8
                Ile te tuleje wytrzymują bo w mojej były wymieniane w maju 2011 r przy przebiegu 216 tys km, a teraz jest 256 tys km, czyli 40 tys km tak średnio wytrzymują? Czy trzeba ustawiać zbieżność po tych zabiegach, czy to tylko wydawanie kasy w błoto i zbędny zabieg?
                http://www.euromove.pl

                Komentarz


                • #9
                  To kup teraz z seata cupry,albo audi TT są wytrzymalsze. Geometrii teoretycznie nie trzeba ustawiać,jeśli mechanik zaznaczy położenia sworznia w wahaczu i złoży na znakach. Ale jak dawno nie robiłeś geometri to ja bym zrobił bo to koszt 100zl.
                  Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                  Komentarz


                  • #10
                    majuDJ, ja na twoim miejscu od razu wymieniłbym te końcówki wahacza aby całe wahacze były na nowych częściach , bo znając życie wymienisz tuleje a za tydzień bądź miesiąc padnie końcówka i kolejna robota ,a tak przy jednej robocie wszystko ogarniesz.ok
                    co do zbieżności to lepiej ją sprawdzić oraz kąty bo ruszając tą końcówkę zmieniają się kąty pochylenia kół .

                    pozdro
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz


                    • #11
                      majuDJ, Rób wszystko ze zbieżnością włacznie.Jka kolega ROBAL_26, napisał za jakiś czas znowu będziesz się bawił z zawieszeniem.A na naszych drogach to jest normalka.Raz a dobrze jak mawiają.
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      Pozdrawiam ANIOL

                      Komentarz


                      • #12
                        w O1 nie ma regulacji pochylenia kół

                        Komentarz


                        • #13
                          Czym różnią są tuleje pełne od zwykłych Lemforder? Więcej wytrzymają kosztem komfortu zawieszenia?
                          http://www.euromove.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            chimek11, a wymieniałeś koiedyś końcówki wahacza ?? chyba skoro tak piszesz , jest rególacja ale nie za duża bo w wahaczu masz otwory okrągłe a końcówki mają fasolki , po włożeniu śruby jest ok.4mm luzu.

                            majuDJ, zgadza się , auto robi się z przodu sztywniejsze ,sam mam włozone od TTki
                            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                            Komentarz


                            • #15
                              potwierdzam, w O1 jest regulacja kąta pochylenia koła na fasolkowych otworach do montażu sworznia wahacza.

                              Komentarz


                              • #16
                                Przy wymianie samych tulejek wahaczy nie trzeba sprawdzać zbieżności mam rozumieć? Dopiero jak sie wymienia również sworznie?
                                http://www.euromove.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  Wymieniając tuleje mechanik zapewne odkręci sworzeń od wahacza,a nie od zwrotnicy bo tak jest najwygodniej,wiec i tat i tak mozna zrobic geo.
                                  Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    wymienialem niedawno te wieksze gumy (mechanik znaczy sie) stuki zniknely. teraz jeszcze borykam sie z lacznikiem stabilizatora (prawdopodobnie)jak wymienie bedzie wszystko ok. Zbieznosci nie ustawiaj odrazu, pojezdzij chwilke posluchaj niech sie ulozy i potem jedz ustawiac. Ktos pisal ze sie kata nie ustawia, a z tego co ja wiem to sie ustawia.

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X