Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nagłe spadki mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nagłe spadki mocy

    Ja kupiłem nowy w sklepie. Zamontowałem i nadal się świeciły stopy i świece żarowe.
    Co to może kurcze być.......

  • #2
    Nagłe spadki mocy

    Szukalem w archiwum i nie znalazlem, wiec pisze :-D
    Co jakis czas moja czeszka ma dziwny objaw, jade sobie jade, ja jej na gaz, a ona "nie jedzie" turbine slychac ze sie zalacza (gwizdze), ale maszyna muli tak jakby jej ktos wagon z tylu przypial. Czasami (najczesciej) pomaga puszczenie gazu i ponowne wcisniecie pedalu. Czasami wystarcze ze wszuce inny bieg i jest juz ok ( ale nie wiazalbym tego ze skrzynia ).
    Oczywiscie w serwisie ( Geko Cars w poznaniu - pozdrawiam :-) jak na zlosc bylo wszystko okej, jezdzilismy troche z komputerem i wszystko bylo cacy, gdzie szukac przyczyny.
    Moze ktos mial ponowny objaw ? Z rozmow w serwisie wyszlo ze to raczej nei przeplywomierz, chociaz nie zostalo to wykluczone w 100%, tyle ze nie chcialbym w ciemno wymieniac po kolei wszystkeigo
    Autko O1 z konca 99r ( juz po liftingu )

    Komentarz


    • #3
      Qba82, kolego po pierwsze uzupełnij profil jaki masz silnik bo tak to wróżenie z fusów
      jak to uzupełnisz napewno uda sie pomóc

      Komentarz


      • #4
        Witaj.
        Napisz czy tylko turbina wkręca się czy również obroty silnika rosną a autko słabo jedzie ?
        W drugim wypadku prawdopodobna przyczyna to zaczynające umierać, ślizgające sprzęgło.
        Sprzęgło można sprawdzić wprawdzie drastycznie ale łatwo : sprubój delikatnie ruszyć z 4,5 - tego biegu.Autko powinno zgasnąć.Jak nie zgaśnie i nie ruszy to już wiesz że ślizga.
        1.6i ICE 2002


        www.czystegroby.za.pl

        Komentarz


        • #5
          Silnik to 1.9 TDI 90KM, przepraszam , zapomnialem dopisac :-), so kolegi Zakład Cukierniczy "Wacuś" sp. j. | Bogaty asortyment wyrobów, produkowanych na bazie sprawdzonych pod względem jakości surowców. Turbinka sie wkreca ale obroty bardzo powoli, wiec sprzegla raczej odpada

          Komentarz


          • #6
            Qba82, tylko jaka 90 bo są dwie alh i agr może to być przepływka

            Komentarz


            • #7
              Wlasnie sprawdzilem i uzupelnilem w profilu AGR

              Komentarz


              • #8
                a wiec to raczej będzie przepływka niż turbina trzeba by podjechać na spota w poznaniu i podpiąć vaga sprawdzić jakie wartości podaje przepływomierz może też być to zawór n 75 problem może wystąpić także z czujnikiem doładowania i ciśnienia atmosferycznego ale to wywaliło by błąd w kompie

                Komentarz


                • #9
                  Koledzy orientuje sie może czy przepływa w passacie 1.9 TDI 90km jest taka sama jak w mojej octavce ???

                  Komentarz


                  • #10
                    jezeli jest to bosch to tak (passat) w 1Z byly pierburgi
                    była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                    Komentarz


                    • #11
                      dzisiaj dla testu odpialem przeplywke i zrobilem jazde probna, pozniej podpisalem ja z powrotem i znowu ten sam odcinek...wg mnie czy przeplywomierz jest podpiety czy nie maszyna jedzie tak samo ( muł ), a nawet jestem gotowy stwierdzic ze z przeplywka momentami jechala baridzje mułowato niz bez niej ! Jakie wnioski ?

                      Komentarz


                      • #12
                        a wylaczales silnik pomiedzy testami z zapieta i wypieta przeplywka ....?
                        Ja wczoraj zrobilem ten sam test i doszedlem do takich samych wnioskow. Dopiero pozniej skumalem ze to moze dlatego za jak odpialem przeplywke to komp. wszedl w tryb awaryjny i pozostal w nim pomimo podpiecia przeplywki (na wlaczonym silniku).
                        Nie wiem czy moje wnioski sa sluszne, nie jestem majstrem w tych sprawach, jezeli ktorys z kolegow wie cos na ten temat to prosze o opinie.

                        Pozdrawiam,
                        Maciek
                        Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                        Komentarz


                        • #13
                          tak wylaczalem silnik pomiedzy przełączeniami :-)

                          Komentarz


                          • #14
                            Czyli już kompletnie Ci się zrobiła mułowata?
                            Miałem kiedyś taki przypadek - niby banalny, że grzebiąc przy N75 i w okolicach jeden z wężyków od podciśnienia mi się przycisnął o coś tam i też raz muł, raz pędziwiatr.
                            Jak to znalazłem i porawiłem wężyki w uchwycie było ok.
                            Ale jak pocisnąłem na obwodnicy to przy jakiś 160 km/h poczułem, jakby mi ktoś właśnie wagon przypiął (miałem moc jakiegoś zwykłego diesla - takie dziwne odczucie) i co się okazało po tych ruchach z wężykami podciśnienia, spadł jeden z nich, który jest podłączony do obudowy filtru powietrza. Po założeniu i dociśnieciu, jak ręką odjął.
                            Niby w większości przypadków jest to N75 czy inne elementy, ale jak wynika z tego przykładu nawet banalna błahostka, może dawać takie efekty.
                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                            poprzednie modele:
                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                            Komentarz


                            • #15
                              slonczeko jest, wiec zaraz bede sprawdzal wezyki, przy okazji musze poprawic wygluszenie drzwi :-D

                              Komentarz


                              • #16
                                Qba 82 mam ten sam problemik. Jeśli coś znajdziesz to kliknij. Też poszukam przyczyny, zacznę od VAG-a .Pozdro.
                                ----- Złota L&K by MASTERS ---
                                __uuufffff cóż to była za maszyna____

                                Komentarz


                                • #17
                                  Qba82, ja stawiam na 99,999999999999% na przeplywomierz. Zawor N75 droga dedukcji odrzocilem! Zreszta sam sie przekonasz ze malem racje.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    węzyki są okej, dzisiaj jak na zlosc maszyna pędzila jak opętana, ale odezwal sie do mnie jeden forumowicz mowiac ze mial identyczny przypadek i byla to przeplywka. N75 zostalo wykluczone gdyz notlauf powinien zostac do momentu az wylacze i wlacze silnik ( skasuje blad ) a u mnie nie bylo takiej potrzeby zeby bryczka zaskoczyla. Jutro VAG znowu nic nie wykaze, wiec w ciemno wymienie przeplywke, z nadzieją ze bedzie oki

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      to ja sie odezwalem heheh na gadu gadu dzis do ciebie:-)

                                      [ Dodano: Czw 29 Mar, 07 22:49 ]
                                      Hmmmm a jest inne rozwiazanie odkogos podpiac przeplywke pozyczyc!

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        domysllilem sie ze to TY :-) zaloze nowa, w razie czego zawsze mozna ja sprzedac

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          ale wez gwarancje na nia! tzn paragon. bedziesz bral oryginal czy zamiennik? I wyslij mi zdjecia o ktore prosilem

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Postujac zgodnie z rada kolegi
                                            Quba82
                                            zaczalem przegladac wszystkie wezyki i okazalo sie ze jeden jest przerwany. Tek ktory wychodzi z zaw. N75 (dolny z dwoch po tej samej stronie). Byl urwany (odgryziony) na samym dole , takze trzeba bylo gleboko wsadzic lape.

                                            Dziwne jest to w ze auto mialo przeblyski i momentami lepiej sie zbieralo, pomimo tego ze byl przerwany przewod podcisnienia caly czas. W sumie chyba powinien byc w takim przypadku caly czas w trybie awaryjnym ...?

                                            Pozdrawiam,
                                            Maciek
                                            Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              A nie mówiłem, że zdażają się cuda z tymi wężykami podciśnienia?!
                                              Tylko wtedy powinien być cały czas mułowaty.
                                              Trochę dziwne to w Twoim przypadku maciek1
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Bylo zacznie gorzej niz ze sprawnym wezykiem, ale ten stan byl nie jednostajny ...
                                                Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  To dopiero teraz możesz szukać przyczyn:
                                                  w przepływce, w zaworze, w turbinie....???
                                                  komputer i sprawdzaj...
                                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                  poprzednie modele:
                                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X